241. forduló, 243. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 8. 9h:24'
EZ A 647. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
648. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol Mac The Fallennel. Raia bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy kőkést tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött harcművészetek szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Meglepetésedre látszik nála egy dorony duda, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Reywind. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zene szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+137 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 382.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 367.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 362.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 352.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy harmadik szem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

tv 162 36 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 36. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. Védekező varázslatok listájára került: védelem sav ellen. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

bb 1205 1 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

t 56 159 támadod az 56. szörnyet a 159. szörnyet
FT 56 parancs törölve. FT 159 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kno 16 3 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 347.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 1708 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 297.]

lm 10 10 10 mozogsz 10 10 10
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-6 varázspont).
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tetemember. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.] Egy csontváz lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ezüsttőrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz jobb karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz jobb oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 267.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

bb 269 2 beraksz a bankba a 269. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 11 12 14 mozogsz 11 12 14
Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 234.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 322 1 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe
Mostantól az ezüsttőrt fogod jobbkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 1264 2 kézbeveszed/felveszed az 1264. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a vadászkést fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 12 8 1 mozogsz 12 8 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [24 pontot használtál fel, van még 192.]

le 322 leveszed/lerakod a 322. tárgyat
Elrakod az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

ff 516 28 182 felt. fegyverváltás: 516 28 182
Felt. fegyverváltás: << varkaudar szablya << ököl << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[125,50] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,49] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony bal vállát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,48] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[128,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [129,48] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 114.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Ügyetlenül, inkább kutya-, mint mellúszásra emlékeztető mozdulatokkal próbálsz a felszínen maradni. [20 pontot használtál fel, van még 94.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Lassan, bénán úszol, a békák szemüket eltakarva, megbotránkozva iramodnak el suta tempóid elől. [20 pontot használtál fel, van még 74.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[130,47] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.

(Továbbmész...) [131,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ran'Amart Morgurth irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy térkaput. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 43.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 2 mágiapontod van.] Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

vtn 161 varázslat tanulás: a 161. varázslatot
Sajnos nincs elég mágiapontod. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 mozogsz északkeletre
[133,45] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion bébi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 145 életpontot vesztettél. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel épp hogy eltalálod az ekharion bébi jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 57 életpontot vesztettél. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Steve Mc Loeddal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy ekharion bébi trófea és egy bunthar trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy galachmitot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [15 pontot használtál fel, van még 18.]

kb 1205 1 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 91 186 124 keresed a 91. szörnyet a 186. szörnyet a 124. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

in 5301 757 490 leírod az 5301. kalandozónak a 757. szörnyet a 490. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lajhárlord. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

in 5301 758 557 leírod az 5301. kalandozónak a 758. szörnyet az 557. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bandita. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyéktőrt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

in 5301 771 648 leírod az 5301. kalandozónak a 771. szörnyet a 648. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy proteinsólyom. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kulcskarikát. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

in 4842 757 1553 leírod a 4842. kalandozónak a 757. szörnyet az 1553. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lajhárlord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

in 4842 771 1562 leírod a 4842. kalandozónak a 771. szörnyet az 1562. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy proteinsólyom. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 23.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [23 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 13, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 383 pontot. A következő körben tehát 383 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 29 Szint: 21 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 25 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 307/33 Jellem: jó (378) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 386/3 Pénz: 3128 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 20/4 EFejl: 5
Eddig összesen 1549 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3212 TP-t kaptál. Jelenleg 684944 TP-d van. A következő szinthez még 115056 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 225. fordulódban 5138 arany került a bankszámládra. 5574 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/33 ökölvívás: 21/48 (+2%) szúrófegyverek: 21/56 (+1%)
vágófegyverek: 19/85 (+6%) ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 22/36
dobófegyverek: 23/59 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/38 2. nyomkövetés: 62/55 (+37%) 3. mászás: 7/79
4. csapdakészítés: 14/4 (-5%) 5. csapdaészlelés: 2/100 (+5%) 6. gyógyítás: 58/100
7. titkosírás: 3/21 8. felderítés: 12/77 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 26/13 (+12%) 11. taumaturgia: 22/86 (+9%) 12. versengés: 6/31
13. harcművészetek: 11/61 14. zene: 7/27 (+23%) 15. szörnyismeret: 21/48
16. zárnyitás: 4/99 (+300%) 17. vadászat: 10/15 18. bányászat: 30/37 (+3%)
19. úszás: 1/96 (+36%) 20. főzés: 4/45 21. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), norpadolótika (#226) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
becsületjel (#158) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 3 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57)
1 dorony tüdő (#212) 1 gromak bőr (#268) 10 kaktusztüske (#114)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 8 pirkit (#153)
1 ramit kő (#226) 1 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14)
4 tüske (#22) 4 vasérc (#152) 36 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,51) a 73. labirintus bejárata, tetemember (#123), csontváz (#48)
(125,50) trikornis (#104), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(126,49) Dornodon oltár, sóhajtó dornyok (#112)
(127,48) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba
(128,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 21. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720)
(129,48) tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,47) Chara-din oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), ekharion bébi (#768), Steve Mc Loed (4927. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek