Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 27. 12h:06' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 243 242 | elmormolod a 243. varázslatot a 242. varázslatot |
h 1398 328 | használod az 1398. tárgyat |
ek 273 1 12 | t. energia kisütése: 273 1 12 |
kb 260 40 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (40 darabot) |
ft 319 | támadod a 319. szörnyet |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lélekelementál testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lélekelementál testét. (8 támadással 550 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a lélekelementál anyagtalan testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 15 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 80, gyógyulás: 21, összesen: -59 ÉP}
h 500 | használod az 500. tárgyat |
kre 390 1221 6 | kreálsz a 390. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
v 1 999 100 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1387 186 61 | használod az 1387. tárgyat |
342 | 343 | 344 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó nyakát. (8 támadással 472 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor súrolod a halálhozó bal lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 10 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 489, gyógyulás: 64, összesen: -425 ÉP}
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 83, gyógyulás: 9, összesen: -74 ÉP}
ve 331 3 | megveszed a 331. tárgyat 3 |
ve 104 1 | megveszed a 104. tárgyat 1 |
ve 562 15 | megveszed az 562. tárgyat 15 |
ve 610 1 | megveszed a 610. tárgyat 1 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Barnega testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor megcsapod a Barnega bal oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Barnega összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, egy aranytű és 2 vasérc, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 2 584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[343,55] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Thargodan tábort. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 504.]
v 181 309 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
342 | 343 | 344 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[309,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
kb 311 584 1604 | kiveszel a bankból a 311. tárgyat (584 darabot) |
be 672 | bemész a 672. épületbe |
ve 607 4 | megveszed a 607. tárgyat 4 |
ve 258 2 | megveszed a 258. tárgyat 2 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
hh 50 50 50 | használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
(Továbbmész...) [343,56] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat Chara-din fattya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Mandibulakaszával megvagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {HD:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az 5 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 4 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 44, gyógyulás: 13, összesen: -31 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 132 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 117 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus nyakát. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus bal vállát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 12 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 309, gyógyulás: 4, összesen: -305 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a Thargodan mágus jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 181 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! A Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 2 csuklyavirág. 12 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 181, gyógyulás: 4, összesen: -177 ÉP}
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 198 370 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
342 | 343 | 344 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
57 | |
|
|
[370,63] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Arbedark előtt.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (6 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszbajnok testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel többször eltalálod a káoszbajnok jobb oldalát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszbajnok tetovált testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a káoszbajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 100, gyógyulás: 19, összesen: -81 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 37 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón nyakát. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón bal hátsó lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 139, gyógyulás: 16, összesen: -123 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg bal karját. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel súrolod a taalru herceg fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű és egy vas dobónyíl. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 44, gyógyulás: 12, összesen: -32 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (97 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel többször eltalálod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 6 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 319, gyógyulás: 49, összesen: -270 ÉP}
(Továbbmész...) [372,62] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy viharóriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megpöccinted a viharóriás villámló testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Szereztél 86 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 271, gyógyulás: 39, összesen: -232 ÉP}
(Továbbmész...) [373,62] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Thargodan mágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan mágus jobb vállát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ököllel meghorzsolod a Thargodan mágus nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. 12 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 99, gyógyulás: 183, összesen: +84 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 151 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók egyik lábát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a Banyapók testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Banyapók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 220, gyógyulás: 18, összesen: -202 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr fejét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyengén megütöd az ében hadúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 93, gyógyulás: 12, összesen: -81 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 19 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón farkát. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ököllel meghorzsolod a márvány drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 101, gyógyulás: 144, összesen: +43 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 118 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Sötétség Hercege fejét. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a Sötétség Hercege gigászi alakját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 235, gyógyulás: 142, összesen: -93 ÉP}
kt 347 1 | elkészíted a 347. tárgyat (1 darabot) |
ef 10 520 | energia fejlesztése 10 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
![]() Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
Erő: | 30 (49) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 34 (43) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 39 (52) | Védekezés: | 86 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 29 (36) | Életpont: | 1171/646 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 45 (56) | Varázspont: | 1457/465 | Pénz: | 2771 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 89/89 | Pszi pont: | 173/168 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | ökölvívás: | 37/23 (+9%) | szúrófegyverek: | 22/50 |
vágófegyverek: | 15/59 (+15%) | dobófegyverek: | 34/28 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
374,61 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/25 | 2. nyomkövetés: | 40/2 (+25%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 23/9 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 35/88 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 13/71 |
7. gyógyítás: | 50/37 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 23/34 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 6/26 | 11. teológia: | 61/84 (+76%) | 12. taumaturgia: | 80/82 (+83%) |
13. szerencsejáték: | 1/83 | 14. versengés: | 6/0 (+10%) | 15. harcművészetek: | 41/16 |
16. zene: | 9/14 | 17. szörnyismeret: | 21/82 | 18. pszi: | *31/100 |
19. zárnyitás: | 25/21 | 20. vadászat: | 2/7 | 21. vitalitás: | 2/66 |
22. bányászat: | 31/37 (+15%) | 23. úszás: | 8/88 | 24. főzés: | 13/82 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 28 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (55,42,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | vámpirizáció (#1) (996,100) | sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), háló (#186), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Az anyagi tér mellett az asztrálisat is uraljuk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1008 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14564 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 7 | mópat tetem (#584) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 7 | spiritusz (#170) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 15 | bűvös shuriken (#562) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
32 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | lélekesszencia (#619) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | mutáns csont (#331) | 1 | pszi katalizátor (#610) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
5 | szögletes kő (#17) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) |
369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|