Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 16. 9h:14' EZ A 244. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 245. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 50 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a szürke rinocérosz bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [91,66] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [90,66] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach jobb hátsó lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,66] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,66] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bíbor szulfagor lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,66] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. Látsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony taraját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 24 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,66] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz -3 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Erő: | 32 (35) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 41 (46) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 33 (38) | Életpont: | 319/264 | Jellem: | gonosz (350) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (51) | Varázspont: | 529/57 | Pénz: | 1122 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 132/273 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 23/72 (+4%) | szúrófegyverek: | 10/36 |
vágófegyverek: | 13/52 (+8%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/56 (+4%) |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/44 | 2. nyomkövetés: | 49/45 (+54%) | 3. lopás: | 4/15 |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 17/95 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/28 |
7. gyógyítás: | 32/42 | 8. titkosírás: | 5/63 | 9. felderítés: | 20/37 |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 28/83 (+7%) | 12. taumaturgia: | 29/59 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 9/74 | 17. szörnyismeret: | 8/76 | 18. pszi: | 21/41 (+1%) |
19. vadászat: | 7/70 | 20. bányászat: | 25/59 (+96%) | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 4/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | hangzatos melódia (#345) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
4 | gyenge méreg (#26) | 5 | kaktusztüske (#114) | 8 | óndarab (#85) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 3 | vasérc (#152) | |||
4 | víz (#27) |