238. forduló, 243. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 26. 15h:12'
EZ A 252. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
253. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,112] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 54 gyógykenőcsöt (2500 arany), 20 amnioszt (60 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 rakolits port (2624 arany kikiáltási áron), 1 Blounther gyűrűjét (504 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+420 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany és egy obszidián függő. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 403.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 401.]

* 2. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 397.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 393.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 519. tárggyal az 1484. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a finom keszkenőt. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 422 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 389.]

bb 2 1205 1137 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1205 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 76 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 19 varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

a 135 4346 20 átadod a 135. tárgyat a 4346. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 gyöngymangót Scott Jordo Lee részére. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

flh 20 1124 felt. lőfegyver haszn. 20 az 1124. tárggyal
Ok, FLH 20 1124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,112) ryuku futárbérenc (#765)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy chaktra vadászeb trófea, egy pengekarú nitmák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 374.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 369.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gita D'Sycur vigyorog kajánul.

Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [177,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (5 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [176,110] Még mindig füves síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 345.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[175,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy magger került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Csontzúzó diszkoszt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 csontzúzó diszkosz. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magger jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a magger jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a magger jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a magger testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 mandibulapengét. 2125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Öt kamrán egy ajtó van. Mi az?
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász quwarg közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 kaját. 1797 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy legyengült manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával gyengén megütögeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Csontpozdorjával gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 324.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből csontzúzó diszkoszt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 csontzúzó diszkosz. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a massza jobb hátsó lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a massza pöttyös oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 37 életpontot vesztettél. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Mágusölővel néhányszor megcsapod a massza testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 32 életpontot vesztettél. A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 mandibulapengét. 4561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid kard, 2 arany, egy varkaudar lándzsa és egy vas dobónyíl. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [60 pontot használtál fel, van még 264.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[173,110] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg szabotőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,111] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg nagymester. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +92 életerő.)

(Továbbmész...) [171,111] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy sebesült manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját a másikra rontasz. Csontpozdorjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Csontpozdorjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm! Őrület, magát Droma Shelagorut sodorta eléd a vakszerencse!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Droma Shelagoru bal lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával megcsapod a Droma Shelagoru bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 53 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 29 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 212.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[170,110] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot.

(Továbbmész...) [169,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy magger. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, csontzúzó diszkoszt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 csontzúzó diszkosz. Becsapódva, megdöfi a magger bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a magger testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 mandibulapengét. 2125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.)

(Továbbmész...) [168,108] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [24 pontot használtál fel, van még 188.]

id 241 100 idomítod a 241. szörnyet 100 pontért
Hozzálátsz a vadász quwarg neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 180 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [85 pontot használtál fel, van még 103.]

in 5787 23 551 leírod az 5787. kalandozónak a 23. szörnyet az 551. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy öreg varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

in 5787 446 643 leírod az 5787. kalandozónak a 446. szörnyet a 643. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy veszett gorilla. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) küklopsz szemet. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

in 5787 763 1484 leírod az 5787. kalandozónak a 763. szörnyet az 1484. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy darázsfelhő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) finom keszkenőt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

in 5787 972 1557 leírod az 5787. kalandozónak a 972. szörnyet az 1557. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Blounther apó. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

in 4346 291 344 leírod a 4346. kalandozónak a 291. szörnyet a 344. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ekhnagorhu. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kincset. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

a 116 2281 6 átadod a 116. tárgyat a 2281. kalandozónak (6 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 móri gyümölcsöt Kasul Herolf részére. [5 pontot használtál fel, van még 98.]

in 4346 292 356 leírod a 4346. kalandozónak a 292. szörnyet a 356. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tguarkhan-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

szk 285 778 765 keresed a 285. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kronokukacot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 23 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 23 kerek kő. [kerek kő ->eldobod] [3 pontot használtál fel, van még 95.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 93.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 707. tárgyat
Leveszed a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 76 kaját. Kiveszel a bank széfjéből 19 varkaudar pálinkát. Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 7. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 88.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a finom keszkenőt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 88.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 88.]
Iszol a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csillezsályalevelet. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 99 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 13, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a quwarg harcos. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 88 pontod maradt, ebből a következő körre 88 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 470 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 21 (29) Szint: 22 Merészség: 9/5 Magasság: 104 cm
IQ: 29 (32) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 62/64 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 336/283 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 593/10 Pénz: 3884 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 22/4 Pszi pont: 138/305 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 2157 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20173 TP-t kaptál. Jelenleg 960439 TP-d van. A következő szinthez még 39561 TP szükséges. Trófeáid: bűbájlidérc, ongóliant, Blounther apó. A 238. fordulódban 20817 arany került a bankszámládra. 21025 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/76 ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 24/70 (+6%) ütőfegyverek: 27/42 (+6%) lőfegyverek: 10/0
dobófegyverek: 28/22 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (160%) << mágusölő (#422) (200%) << csontpozdorja (#424) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -19.); csontzúzó diszkosz (#1124) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 470 időszaki: 53

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/58 2. nyomkövetés: 52/98 3. lopás: 1/71
4. mászás: 13/73 (+5%) 5. csapdakészítés: 17/27 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/72
7. gyógyítás: 30/70 8. titkosírás: 12/46 (+29%) 9. felderítés: 24/82 (+6%)
10. szörnyidomítás: 14/2 (+98%) 11. teológia: 33/56 (+18%) 12. taumaturgia: 35/55 (+33%)
13. szerencsejáték: 6/19 14. versengés: 18/10 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 30/20 (+34%) 17. pszi: 19/96 (+4%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/71 (+1%) 21. úszás: 9/5
22. főzés: 15/21 (+10%) 23. csapatmunka: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 drótszőr (#37) 4 gyógykenőcs (#313) 20 gyöngymangó (#135)
6 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 6 móri gyümölcs (#116)
46 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
114 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 denevér szimbólum (#140)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268) 1 karbin plazma (#199)
5 mandibulapenge (#125) 1 obszidián függő (#195) 1 rövid kard (#171)
1 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,108) tüskés harci gromakok (#156), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely
(169,109) Raia szent lovagja (#239), magger (#747)
(170,110) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(171,111) manaelementál (#290), márványtorony (#175), 44. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), Droma Shelagoru (#973), ryuku ostromteknős (#362)
(172,111) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg nagymester (#214)
(173,110) Sheran rúnaköve, 35. jellempróba, quwarg szabotőr (#301)
(174,109) phua-kúp (#372), oltár, vadász quwargok (#241), manaelementál (#290), massza (#217)
(175,110) 48. jellempróba, magger (#747)
(177,111) quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek