Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 30. 12h:26' EZ A 897. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD 898. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 86 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 3 70 | elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 22 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Lejárt az időd!" 26 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. KP: vv 26 188 72 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
hh 2373 | használod a 2373. tárgyat |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 23 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 632 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 27 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a proteinsólyom testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Pokolra veled!" 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával felnyársalod a proteinsólyom jobb vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a proteinsólyom testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A proteinsólyom belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinsólyom megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinsólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [116,75] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nyuhaj karbin. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Ez egy jó nap a halálra!" 24 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [117,75] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy fémbontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Dögölj meg!" 33 ép-nyi sebzést okoztál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a troll ritualista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 23 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a troll ritualista bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-22 életpont). Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Öregsámán Krough bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 26 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az Öregsámán Krough fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival az Öregsámán Krough megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az Öregsámán Krough feléd harap, de sikertelenül. 12 életpontot vesztettél. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-22 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ritualista amulett. Szereztél 2 varázskövet. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [119,74] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll bányász. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Gyere és halj meg!" 23 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a troll bányász bal karját. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a troll bányász testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával megdöfködöd a troll bányász bal karját. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a troll bányász jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Hatalmasat kiáltasz: "Dögölj meg!" 28 ép-nyi sebzést okoztál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,73] A vidék továbbra is alacsonyhegység.
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [121,71] Továbbra is magashegységben vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
be 839 | bemész a 839. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 15: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 15. pont |
Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 129. Kapsz 5 VP-t.]
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [122,73] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Asmodee előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [122,74] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó bal vállát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Azt üvöltöd: "Nem fog fájni!" 25 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó jobb oldalát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a kék rothasztó fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Teriád lándzsával többször eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a kék rothasztó fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 9 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Dögölj meg!" 23 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra rontasz. Teriád lándzsával felnyársalod a manifesztátor bal oldalát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 29 ép-nyi sebzést okoztál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: e 4 0 0 | élelemszerzés 4 pontért |
* 5. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
A KOS CSAPÁSA Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken. |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
Erő: | 53 (71) | Szint: | 38 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 36 (63) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 27 (37) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/166 év |
Egészség: | 28 (44) | Életpont: | 985/929 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 37 |
Szerencse: | 30 (50) | Varázspont: | 1519/1492 | Pénz: | 15639 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 36/10 | Pszi pont: | 175/5 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/75 | szúrófegyverek: | *35/100 (+3%) | vágófegyverek: | 21/30 |
ütőfegyverek: | 4/23 | lőfegyverek: | 33/53 (+4%) | dobófegyverek: | 23/58 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << ököl (#28) (130%) << varkaudar szablya (#516) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
123,75 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1300 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/87 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 62/85 (+51%) | 3. mászás: | 11/53 (+100%) |
4. csapdakészítés: | 29/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/32 (-300%) | 6. gyógyítás: | 32/19 |
7. titkosírás: | 3/85 | 8. felderítés: | 16/58 (-291%) | 9. szörnyidomítás: | 8/11 |
10. teológia: | 53/6 (+17%) | 11. taumaturgia: | 62/12 | 12. szerencsejáték: | 3/26 |
13. versengés: | 11/91 (+9%) | 14. harcművészetek: | 13/13 (+185%) | 15. zene: | 3/7 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 20/57 | 17. pszi: | 23/6 (+6%) | 18. zárnyitás: | 3/3 (-1390%) |
19. vadászat: | 10/44 (+7%) | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 30/22 (+20%) |
22. úszás: | 2/36 | 23. főzés: | 14/56 (+11%) | 24. ordítás: | 41/68 (+17%) |
25. csapatmunka: | 1/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 340 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): 122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 18. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. (összesen ölhető: 1608 ) |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. |
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 69 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
290 | arany (#50) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 8 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | pular kristály (#239) | 5 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | ritualista amulett (#708) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 10 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) | 2 | vasérc (#152) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|