240. forduló, 242. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 15. 9h:55'
EZ A 363. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
364. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,57] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 32. pontnál.
Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked 12 drótszőrt, egy quwarg teleportgömböt és 2 csillezsályalevelet. Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+448 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+94 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 659. hetének nyerőszámai: 2, 6, 14. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 76 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 615. tárggyal
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmormoltad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad moa varázsdoboz. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

a 1534 3554 1 átadod az 1534. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 quwarg teleportgömböt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +45 max. életerő, +45 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[162,58] Ritka erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített drakolich. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [162,59] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [161,60] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Még semmi! Azért nem adod fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag földet termelsz ki. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 111 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rézsisak, 4 ubuk tüske, 3 ubuk dobónyíl és egy bőrsisak. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálhozó fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 2790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 127, gyógyulás: 14, összesen: -113 ÉP}


[70 pontot használtál fel, van még 358.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[161,61] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [161,62] Még mindig bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl és egy bőrsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Árnyék egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [162,63] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Cornebara lábát masszírozza. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 298.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Lecsapsz, és rögtön üvölteni kezdesz. NAGYON beütötted az öklödet! Ráadásul csak két tégla tört el.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kősisakos Balrin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy mérg. vas dobónyilat 200 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Garhin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Ez az! Milyen jól jön most a phua-kúpos gyakorlat. A kalandmester mondja a kérdéseket, majdnem mindegyiket hallottad már phua-kúpról, de amelyiket nem, azok nagy részét is ki tudod találni. Csak kettőt hibáztál! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Braklomtúrsók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Harcolnod kell, ellenfeled egy aurapollátor. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az aurapollátor frötymögő kérgét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az aurapollátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az aurapollátor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vashegyi Bruenor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy Dantor amulettje. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy praglonc hártya. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 248.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[162,64] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy.

Utad során felfedezel egy vapár cserjét. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [162,65] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Adolf von Mayer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz szőrös testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 12 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt.

(Továbbmész...) [161,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 202.]

m 6 mozogsz nyugatra
[160,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+301 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lüke Szálybaver előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 190.]

tim 80 titkosírás megfejtése 80 pontért
Bebújsz a mínosz-kúpba, és megpróbálod kiböngészni az írást. Hát, nem sokra jutsz, de az elinduláshoz talán ez is elég.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [80 pontot használtál fel, van még 110.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] A befejezéshez még 1017 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 865. tárgyat a 615. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-45 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 5, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 381 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 38 (40) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 26 (29) Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 7/8 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 395/455 Jellem: jó (304) Tul. pont: 3
Szerencse: 36 (40) Varázspont: 862/396 Pénz: 3632 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 28/1 Pszi pont: 168/212 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 128
Eddig összesen 2073 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21673 TP-t kaptál. Jelenleg 1385307 TP-d van. A következő szinthez még 14693 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, purifikátor császár. A 237. fordulódban 20817 arany került a bankszámládra. 21129 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 65 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 17 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 9 (+1) 9. felderítés: 27 (+1)
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 44 12. taumaturgia: 57
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 10 15. harcművészetek: 1
16. zene: 3 17. szörnyismeret: 13 18. pszi: 29
19. zárnyitás: 2 (-10) 20. vadászat: 2 21. bányászat: 22
22. úszás: 5 23. főzés: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209)
villámcsapás (#50) >> degradátor (#210) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 6 kaja (#2) 1 szent jogar (#150)
1 vas dobónyíl (#189) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 12 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
68 arany (#50) 3 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57)
2 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813) 12 madártoll (#112)
5 manakristály (#500) 1 remák szív (#264) 1 rézsisak (#72)
1 sallank nyíl (#129) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 ubuk dobónyíl (#138)
4 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166) 14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(160,66) norpadolótika (#226), a 88. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia oltár, szent tölgyfa (#393)
(161,60) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), halálhozó (#419)
(161,61) 21. jellempróba
(161,62) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), Leah oltár, művészi porolit (#720), 26. jellempróba, quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(161,66) Elenios rúnaköve
(162,58) quwarg királynők (#153), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, oltár, drakolich (#760)
(162,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(162,63) márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), aurapollátor (#222)
(162,64) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(162,65) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), bundás csirmáz (#93)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltoztak a nyugatra való visszaúszás szabályai és feltételei. Mostantól a Biztosrévben épült vámraktárban intézik ezt, a részleteket BE parancsra közlik a karakterekkel.

Üzenet küldése a karakternek