239. forduló, 241. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 4. 9h:20'
EZ A 647. JÁTÉKHETED, 240. FORDULÓD
648. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,38] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 remák szivet (179 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 párducbőr pénztárca (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
A táborozás 3. napján összefutsz egy szőke, copfos hajú, zöld szemű félelmetesen szikár mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Elenios bíborosa. Egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy bunthar trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az ő neve Babe Dragon Fly. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 3. napon összeakadsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kígyóbőr kesztyűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+98 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 675. hetének nyerőszámai: 4, 13, 2. 3 db 0 találatos szelvényed volt. Hosszú ideje vagy már a Túlélők Földjén: most van 6 éve, hogy megérkeztél. Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork sámán nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 383.]

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 358.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 343.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy jellemrejtés varázslat! Működni kezd a jellemtükör. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

bb 1205 733 56 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (733 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 7 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[130,38] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy ongóliant, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,38] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Zárlatos Inkubátor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 325.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egy igazi kalandnak nézel elébe! Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 5 10 19 mozogsz 5 10 19
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-19 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [5. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [10. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [19. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
[30 pontot használtál fel, van még 260.]

lm 20 20 1 mozogsz 20 20 1
Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy jégtroll! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (43 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: smirglilevél, 3 spiritusz, 2 csuklyavirág. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a jégtroll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a jégtroll testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a jégtroll bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). Véres nyál csordul ki a jégtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy norpadolótika. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a norpadolótika testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [20. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy norpadolótika. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika jobb első lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [10. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [7. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbsuhansz a folyosón. [2. PONT.] Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [67 pontot használtál fel, van még 193.]
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+117 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 153.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[131,39] A dombság átmegy hegységbe.

Észreveszel egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Lord Kis Se hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 13 aranyat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,40] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadtroll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel kilukasztod a vadtroll fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-4 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thar'dan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 483 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 483 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy proteinsólyom. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a proteinsólyom testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a proteinsólyom testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a proteinsólyom nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Belecsipked a proteinsólyom a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,41] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 53.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[131,42] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Wassermann Bobó lábát masszírozza. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel felnyitod a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő érző szívű dromedár nem jelenthet komoly veszélyt. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Tork Bendorral. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: ő is jó. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te szörnyismeret szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett bunthar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával felnyitod a bunthar farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 26.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[133,45] Az új terep hegyvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült tüskés harci gromak közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával felnyitod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel végigvágod a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fühttöske. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te főzés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz Steve Mc Loeddal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy ekharion bébi trófea és egy bunthar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy galachmitot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Hatalmasabb vagy ellenfelednél, ezért ő meghajol előtted. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 rézgolyót. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [133,46] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ebor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [19 pontot használtál fel, van még 7.]

kb 1205 1 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 124 365 396 keresed a 124. szörnyet a 365. szörnyet a 396. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. [12 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 7, 27.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 381 pontot. A következő körben tehát 381 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY)
Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 240. fordulód.

Erő: 29 Szint: 21 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 25 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 307/168 Jellem: jó (377) Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 386/2 Pénz: 2726 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 18/7 EFejl: 30
Eddig összesen 1524 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6753 TP-t kaptál. Jelenleg 668837 TP-d van. A következő szinthez még 131163 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 225. fordulódban 5138 arany került a bankszámládra. 5523 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/33 ökölvívás: 21/42 (+6%) szúrófegyverek: 21/55
vágófegyverek: 19/53 (+10%) ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 22/34
dobófegyverek: 23/49 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/38 2. nyomkövetés: 61/88 (+41%) 3. mászás: 7/75 (+5%)
4. csapdakészítés: 13/104 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/80 (+15%) 6. gyógyítás: 58/100 (+26%)
7. titkosírás: 3/21 8. felderítés: 12/67 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 25/83 (+36%) 11. taumaturgia: 22/59 (+7%) 12. versengés: 6/7 (+14%)
13. harcművészetek: 11/57 14. zene: 6/98 (+12%) 15. szörnyismeret: 21/30 (+18%)
16. zárnyitás: 1/99 17. vadászat: 10/5 18. bányászat: 30/28 (+9%)
19. úszás: 1/60 20. főzés: 4/27 (+1%) 21. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), ongóliant (#159) (csak egyszer), norpadolótika (#226) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
becsületjel (#158) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csuklyavirág (#133) 4 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
2 kaktusztüske (#114) 1 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170)
4 szürke bőrkesztyű (#271) 7 ubuk dobónyíl (#138) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 bunthar bőr (#733) 1 gromak bőr (#268)
1 jégszív (#282) 1 kerek kő (#19) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
1 pular kristály (#239) 8 purifikátor háj (#269) 1 rézgolyó (#343)
1 sólyomcsőr (#1223) 6 tinta (#101) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,38) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), jégtroll (#164), norpadolótika (#226)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(131,40) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420), érclelőhely, proteinsólyom (#771)
(131,41) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, érclelőhely
(131,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, trappoló dinymákok (#118)
(132,43) érző szívű dromedár (#753), nekrofun (#173), Tork Bendor (1436. kalandozó)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tüskés harci gromakok (#156), Fühttöske (4527. kalandozó), Steve Mc Loed (4927. kalandozó)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Dan McGee 240. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
miksziszi húsgólem (#126) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163)
jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181)
ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) opati polip (#195) elektromos angolna (#196) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211)
Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) massza (#217) tormikus egér (#218)
északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226)
kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) woorgard (#231) ekharion (#232) alanori csatamén (#233)
sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) kputtyintó csalán (#247)
quwarg parafenomén (#248) pordémon (#253) zsoldoskatona (#262) őrjáratozó katona (#274) Védőnővér (#280)
kronokukac (#285) manaelementál (#290) quwarg szabotőr (#301) quwarg ősmágus (#302) óriáspók (#303)
bölcs szilmill (#343) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
partravetett medúza (#363) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) bunthar (#396) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) agyfröccsentő (#666) varkaudar íjász (#687) érző szívű dromedár (#753)
lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768)
proteinsólyom (#771) köpködő bruhatag (#773) hattyúkirály (#776) ryuku csapásvezető (#778) ork bérgyilász (#781)
skarlátdémon (#790) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960) Ayagira Tanaka (#965) Shengoroth (#967)
Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Ciang Csí (#978) Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008)
Pikoló (#7010) Földrengető (#7011) Zuramagor (#7012) máguskobold (#7044) koboldkirály (#7045)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
$szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) $vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105)
$fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
$szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
$ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) $obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) $karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216)
hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) $fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256)
szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261)
friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266)
fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271)
aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) raptor karom (#281) jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291) $varkaudar páncél (#294)
elit csatavért (#295) arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) kőszem (#304)
varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) ezüsttőr (#322)
ezüsthegyű nyíl (#323) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) $rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335)
királyi korona (#338) hadilobogó (#340) rézgolyó (#343) súlyzó (#347) shinai gömb (#348)
lovagi tabard (#349) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) molluszk ház (#353) szockó hólyag (#355)
ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374)
fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa gyöngy (#378) moa rubin (#379) moa üveggömb (#383)
moa burát (#384) moa katalizátor (#386) polip szívóka (#391) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) rájabőr (#404) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415)
Raia pallosa (#426) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) térkapu (#452) Urgod kesztyűje (#462) nehéz harci kesztyű (#464)
mithril sisak (#465) Morgan sipkája (#466) áspis védőköpeny (#479) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) elefántcsont torony (#490) kdole (#501) kihívás tornya (#502)
aranytermő ládikó (#504) Krugrog terítője (#507) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
árnyéktőr (#557) főnixtoll (#563) kulcskarika (#648) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652)
liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669)
szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) rinóbőr öv (#685)
ryuku karvédő (#687) ryuku sisak (#688) gnóm csont (#706) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713)
$rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733) korinthai talizmán (#814) hatalom fülbevalója (#817)
teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819) örökkéval. rubinja (#900) párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067)
párducszem (#1073) csodák kútja (#1096) üllő (#1103) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113)
párducbőr pénztárca (#1118) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
malom (#1204) malomkő (#1205) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) nodonrod kitűző (#1533) méregfog (#1553)
Métely páncélja (#1562) fülemüle síp (#1576) griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
illatos rózsaszál (#1595) mágusok itala (#1610) koboldkorona (#1629)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) mákrózsafőzet (#14)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek