23. forduló, 25. forduló, Johnny Deep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 20. 22h:14'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5296
ingyenf: 2

JOHNNY DEEP KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,-8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[52,-7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rájanyék nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,-6] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a tintacsiga testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [50,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tigroszlán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tigroszlán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy mély kutat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 132.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a mérges nyukmár testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mérges nyukmár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 118.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[49,-8] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szőrös pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval eltalálod a szőrös pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+14 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [48,-9] Az erdőt síkság váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 68.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Érdemes volt lejönni! A földön találsz 9 aranyat. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 54.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[47,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a tintacsiga testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az evaporőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+12 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [47,-11] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő gorombilla mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gorombilla testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gorombilla testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 4.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk 8 50 gyakorolsz a 8. tárggyal 4 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Még sokat kell gyakorolnod. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-5 életerő.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 163 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki.

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Johnny Deep, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 255 cm
IQ: 14 Támadás: 7 Agresszió: 6 Testsúly: 487 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 121/63 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 17 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 107 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 114 TP-t kaptál. Jelenleg 6 637 TP-d van. A következő szinthez még 363 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, kaffogó hebrencs. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 12 (+1) lőfegyverek: 7

47,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3 (+1)
4. gyógyítás: 11 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
17 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 3 királygyík bőr (#44) 2 lapockacsont (#33)
17 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 2 móri gyümölcs (#116)
2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
2 rókafarok (#124) 10 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
4 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69) 30 tigroszlán fog (#63)
4 varányszem (#30)

Összsúly: 39.87 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 kerek kő (#19) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 1 lapockacsont (#33)
2 pirkit (#153) 7 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52 53 54
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
(47,-11) szent tölgyfa (#393), gorombillák (#38)
(47,-10) Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), tintacsigák (#74), evaporőr (#69)
(48,-9) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár, tintacsiga (#74)
(49,-8) szőrös pók (#100)
(50,-7) tigroszlán (#43), egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), 41. jellempróba, oltár, mérges nyukmár (#95)
(51,-6) tintacsigák (#74), piromenyét (#99)
(52,-7) rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek