23. forduló, 25. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 29. 9h:05'
EZ A 44. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
45. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-3] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.)

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 285.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 385.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 485.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 205 tapasztalati pontot kaptál. [240 pontot használtál fel, van még 245.]

h 143 használod a 143. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, halandó! Végrehajtottad hát a felszentelést! Hitem és követőim száma a földön egyre növekszik. Ezt részben neked köszönhetem. Jutalmad nem marad el! - ebben a pillanatban fantasztikus érzés tölt el, mintha élő energia futna végig a testeden (+1 erő, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 szerencse).
- Mostantól felszentelt papjaim közé tartozol. Mint hűséges követőm, természetesen állandó feladatod, hogy hitemet terjeszd. Ha jól végzed a feladatodat, hatalmad egyre csak növekedni fog. Mostantól képes vagy varázsolni! (+16 max. varázspont.) (ld. enc.) Az első varázslat, amelyet kapsz, a gyógymógy. (ld. enc.) Ha a következő feladatok bármelyikét teljesíted, újabb varázslatot és még nagyobb hatalmat kaphatsz: 1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!
Ha végrehajtottad valamelyik feladatot, imádkozz egy oltáromnál [IM parancs, 30 pontért], és a jutalom nem marad el! [Ha egy vagy több tárgyat kell áldoznod, akkor azokat az IM parancs kiadásakor füstölöd el. KF-elt tárgyat nem fogsz feláldozni. A feladat teljesítése után bármennyi idővel imádkozhatsz. Ha több küldetést is végrehajtottál, többször imádkozz.] [Amennyiben elvesztenéd szent szimbólumod, az IM paranccsal bármikor fohászkodhatsz istenedhez, hogy adjon neked egy újat. Ehhez az IM 5 parancsot kell kiadnod.] Most pedig menj, és terjeszd az igét!
Félig öntudatlan állapotban hagyod el az oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed az 50 vizet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esőidézés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 205.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 197.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[43,-4] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Gatin városa innét délre fekszik. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-5] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 181.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 173.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[44,-6] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Warn pusztáinak északnyugati szélén jársz. Keletre a Pillanat hegység magasodik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gátvakond. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gátvakond testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz valamit: 1 kis bőrpajzs. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [45,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 188 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 bot. Elteszed.

(Továbbmész...) [44,-8] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy woor-antilop. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 149.]

m 7 1 7 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra
[43,-9] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [44,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét északra fekszik. " Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom sült pockot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


(Továbbmész...) [43,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő rambó bogár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a rambó bogár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 122.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 108.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[43,-12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-13] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manifesztátor lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a manifesztátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a manifesztátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 móri gyümölcsöt. [22 pontot használtál fel, van még 86.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 móri gyümölcsöt. [24 pontot használtál fel, van még 62.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 46.]

kt 10 2 elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 dárdát. [20 pontot használtál fel, van még 26.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 6.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÁS
Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet.

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

ESŐIDÉZÉS (11. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmormolva, kisebb záport tudsz megidézni - elegendő ahhoz, hogy a szomjadat oltsd és megtöltsd a kulacsodat. A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és csak olyan helyeken használhatod, ahol nincs túl hideg és van a levegőben kicsapható nedvesség (tehát sivatagban és magashegységben nem). Egy-egy ilyen zivatar után az összes addigi lábnyom törlődik az aktuális mezőről. Az idézés 5 TVP-be kerül.

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

SASSZÁRNYAK (9. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Hah! Képes vagy szárnyakat növeszteni a hátadból! A sasszárnyak segítségével fel tudsz repülni a földről! Döbbenetes, hogy milyen távlatok nyílnak meg előtted mostantól. Ahhoz, hogy felemelkedj, az alakváltás: AV 9 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. Ettől kezdve a levegőben repülve közlekedsz. A mozgás egy szomszédos mezőre mindössze 5 pontba kerül, és egy körben maximum 20 lépést tehetsz meg [Mivel a térképre csak tíz mező fér egymás mellé, részletes térképet sajnos csak az utolsó tíz berepült mezőről fogsz kapni]. Repülés közben mindent látsz, ami az adott mezőn van, de nem küzdesz meg a szörnyekkel, és nem létesítesz kapcsolatot más kalandozókkal. Repülés közben valamivel kevesebb élelemre van szükséged, mint normál mozgás közben. Ahhoz, hogy leszállj, újból az AV 9 parancsot kell kiadnod, 0 pontért. Ezután, ha már legalább 10 mezőt repültél, nem repülhetsz többet. Ha nem repültél még 10 mezőt, akkor annyit léphetsz még, amennyivel kevesebbet repültél 10-nél. Kör végén, táborozás előtt automatikusan leszállsz a földre. Egy körben csak egyszer szállhatsz fel, az alakváltás ugyanis nagyon megviseli a szervezetet.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 12 Szint: 10 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 156/75 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 12
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 46/46 Pénz: 174 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 152 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 994 TP-t kaptál. Jelenleg 12 158 TP-d van. A következő szinthez még 4 842 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, kaffogó hebrencs, trappoló dinymák.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,77 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10
7. vadászat: 1 8. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
vízionár (#66), csontlepke (#746), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

Összsúly: 53.83 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bot (#4) 2 dárda (#10)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 lapockacsont (#33) 7 móri gyümölcs (#116)
2 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(43,-12) 10. jellempróba, Tharr oltár
(43,-11) Leah rúnaköve, tavacska, mély kút (#93), evaporőrök (#69), rambó bogár (#14)
(43,-9) rájanyék (#58), egy ismeretlen isten rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(43,-4) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), 28. jellempróba, uzbány (#102)
(44,-13) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, 7. jellempróba, manifesztátor (#124)
(44,-10) 18. jellempróba, Dornodon oltár, tűzrakó hely (#1169)
(44,-8) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 6. jellempróba, woor-antilop (#31)
(44,-6) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, gátvakond (#57)
(44,-5) mélységi grittang (#103), oltár, 12. jellempróba
(45,-7) gyilkos sallankok (#85), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 22. jellempróba, Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Megszüntettük azt, hogy ha TU-t kap valaki egy alacsonyabb szintű karaktertől, az 5 TVP-jébe kerül neki.
* - Ezentúl csatamezőn nem csökken a felderítés szakértelem.

Üzenet küldése a karakternek