23. forduló, 25. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 14. 16h:36'
EZ A 995. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
996. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BOTANICA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,-2] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Holdfény Katerina-ával. Egy arany végzetmedált, egy bronz éjmedált, egy bronz morférmet, egy bronz végzetéremt, egy derit láncvértt, egy mind. ametisztjét, egy réz emlékérmet, egy réz morfmedált és egy taumaturgikus övet visel. Felszerelését egy ódon vízköpő trófea, egy ködsárkány trófea és egy álomosztó őrszellem trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy boszorkánykendőt, egy dentor vértet, egy ezüst emlékérmet, egy ezüst morférmet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy zafír sárkány trófea és egy Quwaxotix trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Daleron Kawer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Az 1. napon újból találkozol Daleron Kawer. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon ismét összefutsz Daleron Kawer. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
Az 1. napon összeakadsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. {max. életpontja: 2476.} Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összeakadsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ködsárkány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. {védettsége: 143 szúró, 143 vágó, 143 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ködsárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany emlékérmet, egy arany morférmet, egy arany morfmedált, egy boszorkánykendőt, egy bronz éjmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst vadászmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy mind. igazgyöngyét, egy natharion gömböt, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy tradicionális övet, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Quwaxotix trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+185 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sötét gnóm nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 180.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ba 7010 nem támadod a 7010. szörnyet
BA 7010 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

fgy 45 40 felt. gyógyítás 45 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-55 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 170.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
A rekreációs részlegen azt tartják, hogy éhezés nem erősíti a szervezet, hanem gyengíti. Így hát alaposan befalatozol, napozol kicsit, pihensz egyet és már el is röppent az idő. Nem tudod, hogy egészségesebb lettél-e de az biztos, hogy sokkal kipihentebb vagy. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy bibircsók-óriás!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 aranyat. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 26 aranyat. Ennek sosem lesz vége? Újabb szörny érkezik a káposzportállal: egy fémbontó szójer!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő stukilövedék felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 7 quwarg tojást. (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 162.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy nukleáris cickány!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 1 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Az edzőcentrumban töltött idő alatt egy kicsit a fegyverteremben is gyakoroltál. Meg is látszik az eredménye: +1 százalék szúrófegyver. Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 4 ork csodaszert. (ld. enc.) Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy köpködő bruhatag!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 9 aranyat. [8 pontot használtál fel, van még 154.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
A rekreációs részlegen azt tartják, hogy éhezés nem erősíti a szervezet, hanem gyengíti. Így hát alaposan befalatozol, napozol kicsit, pihensz egyet és már el is röppent az idő. Nem tudod, hogy egészségesebb lettél-e de az biztos, hogy sokkal kipihentebb vagy. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy óriáspók! {támadása: 18.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriáspók testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 vortexvesszőt. (ld. enc.) Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy sírlidérc! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 galachmitot. (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 146.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy kardfogú fülemüle! Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [8 pontot használtál fel, van még 138.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
A rekreációs részlegen azt tartják, hogy éhezés nem erősíti a szervezet, hanem gyengíti. Így hát alaposan befalatozol, napozol kicsit, pihensz egyet és már el is röppent az idő. Nem tudod, hogy egészségesebb lettél-e de az biztos, hogy sokkal kipihentebb vagy. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy fémbontó szójer!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer bal vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő stukilövedék felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ryuku szablyával megvágod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy bibircsók-óriás!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 aranyat. 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 5 vashegyű nyilat.
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+13 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [48 pontot használtál fel, van még 90.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
A rekreációs részlegen Sian-no csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján edzed a szervezeted. Azaz ütöd magad botokkal, mezítláb járkálsz az éles köveket és parazsat nyelsz. Na jó, ez utóbbit azért mégsem. Mindenesetre az edzés eredményes. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy köpködő bruhatag! {max. életpontja: 87-94.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 407 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 4 rókafarkat.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+15 életerő.) Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy köpködő bruhatag!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a köpködő bruhatag fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 tudás gyöngyét. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+12 életerő.) [88 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
A rekreációs részlegen Sian-no csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján edzed a szervezeted. Azaz ütöd magad botokkal, mezítláb járkálsz az éles köveket és parazsat nyelsz. Na jó, ez utóbbit azért mégsem. Mindenesetre az edzés eredményes. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: tf 4 12 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: tf 4 12 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 19, 6.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

VORTEXVESSZŐ (2331. TÁRGY)
Érdekes nyílvesszőt találtál! A kékes-feketés hegy erős mágiával van átitatva. Erősen emlékeztet az esszenciakristály mágiájára. Mikor kipróbálod, tapasztalod is, hogy pontosan ugyanaz a hatása. A sebzése 10D10+16, kilőheted akár a hosszúíjadból is, és van vele +20 támadásod. Most, hogy már ismered, akár magad is elkészítheted. Nem kell hozzá más, mint egy-egy sztázisszilánk, azúrtoll és fűzgumó, valamint 10 TVP és a varázstárgy készítés varázslat. Valami rejtélyes ok miatt csak a Levegő síkján tudod elkészíteni, viszont létezik olyan tárgy, amivel a vortexvesszőt esszenciakristállyá tudod alakítani.

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 16 (31) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 25 (30) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 14 (23) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 13 (18) Életpont: 272/134 Jellem: semleges Tul. pont: 13
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 437/76 Pénz: 189 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 234 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 010 TP-t kaptál. Jelenleg 90 527 TP-d van. A következő szinthez még 29 473 TP szükséges. Trófeáid: köpködő bruhatag, nukleáris cickány, karmos tankány. A 22. fordulódban 14592 arany került a bankszámládra. 14592 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 14 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 10 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); stukilövedék (#414) (15 -);
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 10 5. gyógyítás: 4 (+1) 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. teológia: 2 9. taumaturgia: 15 (+1)
10. szörnyismeret: 5 11. pszi: 1 (+1) 12. vadászat: 4
13. bányászat: 2 14. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (998,12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 13. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny
Megölt szörnyek: 23. Szerzett pont: 2421. Beállított erő: 0 Összpont: 2421

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248) 1 sallank karom (#128)
2 szögletes kő (#17) 1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 3 bruhatagnyelv (#1230) 1 galachmit (#310)
1 gyakorlómedál (#2729) 4 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153)
7 quwarg tojás (#360) 4 rókafarok (#124) 1 tudás gyöngye (#522)
5 ugh méreg (#166) 4 vasérc (#152) 5 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

1 2 3
-3
-2
-1
(2,-2) bibircsók-óriás (#120), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), köpködő bruhatag (#773), óriáspók (#303), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek