23. forduló, 25. forduló, Tanir Dogmar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 6. 15h:03'
EZ A 25. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
26. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2297
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

TANIR DOGMAR KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-3] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 varányszem (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 rézsisakot, 1 csontszablyát, 1 csontszablyát, 10 tigroszlán fogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

d 33 4 eldobod a 33. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

d 19 4 eldobod a 19. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

d 125 2 eldobod a 125. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[30,-3] Továbbra is síkságon vagy.

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba).

(Továbbmész...) [29,-3] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy piromenyét közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször eltalálod a piromenyét testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyengén megütögeted a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). [20 pontot használtál fel, van még 141.]

kt 36 2 elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 fáklyát. [6 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 mozogsz nyugatra
[28,-3] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy legyengült uzbány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült piromenyét. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval párszor megpöccinted a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a piromenyét testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Mosolyogva kidobod a nevetséges rájanyék trófeát, és kiszedsz egy piromenyét trófeát. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 125.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a százfogú testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A százfogú belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 111.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[27,-3] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sebesült uzbány. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szárnyas gömböc került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szárnyas gömböc bal szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [26,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült gyilkos sallank. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Összeakadsz Mike Vallely-vel. Egy elit csatavértet és egy fekete bőrcsizmát visel. Fegyverzetét egy rájanyék trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [25,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy apró gnómlak (531. épület.). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 75.]

be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hahó! Hogy s mint? - köszönt az apró alak. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sok szerencsét a további kalandozáshoz! - mondja. [30 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.)]
Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[26,-2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-1] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).

[24 pontot használtál fel, van még 46.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 25.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 15.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 5.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Iszol a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 163 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Ez a 24. fordulód.

Erő: 14 (15) Szint: 7 Merészség: 4/3 Magasság: 123 cm
IQ: 11 Támadás: 6 Agresszió: 4 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 16 Életpont: 120/54 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 198 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 94 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 355 TP-t kaptál. Jelenleg 2895 TP-d van. A következő szinthez még 1105 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, gyilkos sallank. A 18. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 10 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 8 dobófegyverek: 7

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 4 6. vadászat: 2
7. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 41.18 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kerek kő (#19) 4 lapockacsont (#33) 2 mandibulapenge (#125)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fáklya (#36) 2 pirkit (#153) 5 sallank karom (#128)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,-3) apró gnómlak (#531), gumifa (#38), 11. jellempróba, Tharr oltár
(26,-3) gyilkos sallank (#85), 24. jellempróba, gátvakond (#57), Mike Vallely (2329. kalandozó)
(26,-2) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(27,-3) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, uzbány (#102), szárnyas gömböc (#12)
(27,-1) Elenios oltár, 24. jellempróba
(28,-3) mély kút (#93), patak, oltár, uzbány (#102), piromenyét (#99), százfogú (#53)
(29,-3) piromenyét (#99), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 1. jellempróba
(30,-3) Tharr rúnaköve, 17. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek