238. forduló, 240. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 1. 9h:13'
EZ A 646. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
647. játékheted kezdete: szept. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,39] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 manifeszt.nyúlványt (200 arany kikiáltási áron), 2 kavadu iszákot (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 18 vashegyű nyíl (eladási ár: 551 arany, ebből a kezelési költség: 44 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a görgőte (ld. enc.), a harcos (ld. enc.), a törpe kovács (ld. enc.), az óriás griff (ld. enc.) és a miksziszi húsgólem (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) tavacskát (ld. enc.), szökőkutat (ld. enc.), jellempróbát (ld. enc.) és szem szimbólumot (ld. enc.). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 354.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 351.]

bb 1205 733 56 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (733 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 1 bunthar bőrt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

t 159 226 támadod a 159. szörnyet a 226. szörnyet
FT 159 parancs tárolva. FT 226 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

kf 1579 kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat
A nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ek 116 50 58 t. energia kisütése: 116 50 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

flh 997 felt. lőfegyver haszn. 997
FLH 997 351 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

flh 998 351 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal
Ok, FLH 998 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

m 1 mozogsz északkeletre
[131,38] Továbbra is dombság. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Zárlatos Inkubátor lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kitátod a szádat, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 90 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+113 életerő.)
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Ügyességpróba következik. Három labdát adnak a kezedbe, és elmondják a feladatot: zsonglőrködnöd kell. Határozottan kezded el a labdákat dobálni, kezdeti lelkesedésed viszont azonnal alábbhagy, amint azok a földön kötnek ki. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet!

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 rézgolyót. [92 pontot használtál fel, van még 259.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! A járatban sötét félhomály van. Fáklyát gyújtasz. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített dorony duda. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Reywind. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zene szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 50 212 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 212. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 2 mozogsz 2
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Egy degradátort veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a degradátor bal oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a degradátor jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a degradátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Egy joviális m.szockót veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a joviális m.szockó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó feléd harap, de sikertelenül. A joviális m.szockó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kígyóbőr kesztyűt, szereztél 1 szockó hólyagot. (ld. enc.) 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kneopatikus molluskot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kneopatikus mollusk testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a kneopatikus mollusk puha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kneopatikus mollusk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet. [6 pontot használtál fel, van még 248.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vízionár van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a vízionár bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel alaposan megvágod a vízionár jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vízionár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a vízionár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Folytatod az utat. [5. PONT.] Egy vízionárt veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a vízionár puha bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [18 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 6 10 10 mozogsz 6 10 10
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [6. PONT.] Egy vízionár lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a vízionár fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a vízionár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz előre. [10. PONT.] Egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 57 életpontot vesztettél. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
[17 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 17 15 12 mozogsz 17 15 12
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ongóliant. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 vas dobónyíl és egy arany karperec. Messze hajítod a vacak kis részeg kalandozó trófeát, és kiszedsz egy ongóliant trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védőgyűrű, 80 arany, 30 drótszőr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. [23 pontot használtál fel, van még 185.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kf 329 1 kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 17 18 18 mozogsz 17 18 18
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [15. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [18. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel alaposan megvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy pszi elementál lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kilukasztod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
[23 pontot használtál fel, van még 162.]

lm 12 11 12 mozogsz 12 11 12
Úgy suhansz, mint az árnyék. [15. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [12. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [11. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Összeakadsz egy szőke, copfos hajú, zöld szemű csontsovány mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Elenios bíborosa. Egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy bunthar trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, ő is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Babe Dragon Fly. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 138.]

kf 322 1 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontpálcát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 15 17 19 mozogsz 15 17 19
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [15. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [19. PONT.] Egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a Tguarkhan testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ezüsttőrrel többször eltalálod a Tguarkhan testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a Tguarkhan testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Elhajítod a vacak ryuku csapásvezető trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Tguarkhan trófeát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-24 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 120.]

le 322 leveszed/lerakod a 322. tárgyat
Elrakod az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

ff 516 28 182 felt. fegyverváltás: 516 28 182
Felt. fegyverváltás: << varkaudar szablya << ököl << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [20. PONT.] Egy jégtrollt pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy jégtroll van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [20. PONT.] Egy jégtroll lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. [33 pontot használtál fel, van még 87.]

kf 291 266 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 266. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 6 1 mozogsz 6 1
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [10. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust.
[55 pontot használtál fel, van még 32.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[130,38] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy ongóliant, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,38] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Beornegaar előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 14.]

kb 1205 1 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 345 350 keresed a 345. szörnyet a 350. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 19.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [19 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 17, 18.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 380 pontot. A következő körben tehát 380 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÖRGŐTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!

HARCOS (47. ELLENFÉL)
A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők.

TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL)
A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal.

ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY)
A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét?

SZÖKŐKÚT (54. TEREPTÁRGY)
Minden, magára valamit adó ghallai település főterén áll egy szökőkút. Hol márványból, hol terméskőből kifaragva, ügyes gnóm mérnökök munkájaként soha nem fogy ki a víz ezekből a vízköpőkből. Az üde, friss permetű szökőkút körülötti parkok mindig tele vannak sétálókkal, szerelmes párokkal, koldusokkal vagy a tüskés gigaférgüket sétáltató kalandozókkal.

JELLEMPRÓBA

NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)
Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY)
Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 29 Szint: 21 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 25 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 307/34 Jellem: jó (376) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 386/0 Pénz: 2224 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/6 EFejl: 30
Eddig összesen 1517 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10822 TP-t kaptál. Jelenleg 662084 TP-d van. A következő szinthez még 137916 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 225. fordulódban 5138 arany került a bankszámládra. 5497 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/33 ökölvívás: 21/36 (+8%) szúrófegyverek: 21/55 (+4%)
vágófegyverek: 19/43 (+9%) ütőfegyverek: 6/35 (+24%) lőfegyverek: 22/34
dobófegyverek: 23/44 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/38 (+10%) 2. nyomkövetés: 61/47 (+12%) 3. mászás: 7/70
4. csapdakészítés: 13/99 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/65 (+15%) 6. gyógyítás: 58/74 (+26%)
7. titkosírás: 3/21 8. felderítés: 12/67 (+40%) 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 25/47 (+22%) 11. taumaturgia: 22/50 (+9%) 12. versengés: 5/93 (+24%)
13. harcművészetek: 11/57 14. zene: 6/86 (+32%) 15. szörnyismeret: 21/12
16. zárnyitás: 1/99 17. vadászat: 10/5 18. bányászat: 30/19 (+3%)
19. úszás: 1/60 20. főzés: 4/26 (+18%) 21. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), ongóliant (#159) (csak egyszer), norpadolótika (#226) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
becsületjel (#158) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bunthar bőr (#733) 1 fáklya (#36)
4 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 6 kaktusztüske (#114)
2 rézdarab (#70) 4 spiritusz (#170) 2 tolmokov-koktél (#351)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
105 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 csontpálca (#329)
29 drótszőr (#37) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 molluszk ház (#353) 2 obszidián karkötő (#229) 2 rézgolyó (#343)
1 sallank nyíl (#129) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 szockó hólyag (#355)
1 Thargodan esszencia (#328) 4 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)
8 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,38) élőholt quwarg (#202), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), 31. jellempróba
(130,38) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), smaragdgólem (#417), érclelőhely, Reywind (5073. kalandozó), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209), vízionár (#66), varkaudar behemót (#189), ongóliant (#159), pszi elementál (#221), Babe Dragon Fly (1394. kalandozó), Tguarkhan (#212)

Üzenet küldése a karakternek