Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 1. 9h:13' EZ A 646. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 647. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 10 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 1205 733 56 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (733 darabot) |
t 159 226 | támadod a 159. szörnyet a 226. szörnyet |
kf 1579 | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
ek 116 50 58 | t. energia kisütése: 116 50 58 |
flh 997 | felt. lőfegyver haszn. 997 |
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kitátod a szádat, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 90 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba |
ftv 50 212 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 212. szörnyet |
lm 2 | mozogsz 2 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a degradátor bal oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a degradátor jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a degradátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a joviális m.szockó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó feléd harap, de sikertelenül. A joviális m.szockó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kígyóbőr kesztyűt, szereztél 1 szockó hólyagot. (ld. enc.) 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kneopatikus mollusk testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a kneopatikus mollusk puha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kneopatikus mollusk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 3 4 5 | mozogsz 3 4 5 |
Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a vízionár bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel alaposan megvágod a vízionár jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a vízionár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a vízionár puha bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 6 10 10 | mozogsz 6 10 10 |
Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a vízionár fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a vízionár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 57 életpontot vesztettél. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
lm 17 15 12 | mozogsz 17 15 12 |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 vas dobónyíl és egy arany karperec. Messze hajítod a vacak kis részeg kalandozó trófeát, és kiszedsz egy ongóliant trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 329 1 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
lm 17 18 18 | mozogsz 17 18 18 |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel alaposan megvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kilukasztod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
lm 12 11 12 | mozogsz 12 11 12 |
kf 322 1 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 15 17 19 | mozogsz 15 17 19 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a Tguarkhan testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ezüsttőrrel többször eltalálod a Tguarkhan testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a Tguarkhan testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Elhajítod a vacak ryuku csapásvezető trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Tguarkhan trófeát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
le 322 | leveszed/lerakod a 322. tárgyat |
ff 516 28 182 | felt. fegyverváltás: 516 28 182 |
lm 20 20 20 | mozogsz 20 20 20 |
kf 291 266 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 266. tárggyal |
lm 6 1 | mozogsz 6 1 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [129,38] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
kb 1205 1 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
szk 345 350 | keresed a 345. szörnyet a 350. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 10 pontért |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
GÖRGŐTE (41. SZÖRNY) A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe! |
HARCOS (47. ELLENFÉL) A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY) Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver. |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY) A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét? |
SZÖKŐKÚT (54. TEREPTÁRGY) Minden, magára valamit adó ghallai település főterén áll egy szökőkút. Hol márványból, hol terméskőből kifaragva, ügyes gnóm mérnökök munkájaként soha nem fogy ki a víz ezekből a vízköpőkből. Az üde, friss permetű szökőkút körülötti parkok mindig tele vannak sétálókkal, szerelmes párokkal, koldusokkal vagy a tüskés gigaférgüket sétáltató kalandozókkal. |
JELLEMPRÓBA |
NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY) Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY) Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY) Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
Erő: | 29 | Szint: | 21 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 307/34 | Jellem: | jó (376) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (28) | Varázspont: | 386/0 | Pénz: | 2224 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/6 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/33 | ökölvívás: | 21/36 (+8%) | szúrófegyverek: | 21/55 (+4%) |
vágófegyverek: | 19/43 (+9%) | ütőfegyverek: | 6/35 (+24%) | lőfegyverek: | 22/34 |
dobófegyverek: | 23/44 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/38 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 61/47 (+12%) | 3. mászás: | 7/70 |
4. csapdakészítés: | 13/99 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/65 (+15%) | 6. gyógyítás: | 58/74 (+26%) |
7. titkosírás: | 3/21 | 8. felderítés: | 12/67 (+40%) | 9. szörnyidomítás: | 7/15 |
10. teológia: | 25/47 (+22%) | 11. taumaturgia: | 22/50 (+9%) | 12. versengés: | 5/93 (+24%) |
13. harcművészetek: | 11/57 | 14. zene: | 6/86 (+32%) | 15. szörnyismeret: | 21/12 |
16. zárnyitás: | 1/99 | 17. vadászat: | 10/5 | 18. bányászat: | 30/19 (+3%) |
19. úszás: | 1/60 | 20. főzés: | 4/26 (+18%) | 21. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), ongóliant (#159) (csak egyszer), norpadolótika (#226) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
becsületjel (#158) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | fáklya (#36) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 6 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | rézdarab (#70) | 4 | spiritusz (#170) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
105 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | csontpálca (#329) | |||
29 | drótszőr (#37) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | molluszk ház (#353) | 2 | obszidián karkötő (#229) | 2 | rézgolyó (#343) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | szockó hólyag (#355) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | |||
8 | vízionár szem (#102) |