237. forduló, 239. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 25. 8h:56'
EZ A 281. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
282. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 78. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (72,59)-> 6 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+103 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+174 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1629 2373 használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 531.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy esszenciavédelem varázslat. Esszenciavédelem vonja be tested. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 530.]
[0 pontot használtál fel, van még 530.]

* 2. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 530.]

* 3. KP: vv 71 224 88 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 528.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 528.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 4. KP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 523.]

* 5. KP: hh 1100 2306 1253 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 522.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 521.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +133 max. életerő, +133 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 515.]

* 6. KP: vv 26 78 70 elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 510.]

* 7. KP: hh 1269 1554 0 használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 506.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan bámulatos zombi az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bámulatos zombi rotható húsát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a bámulatos zombi rotható húsát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a bámulatos zombi rotható húsát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel gyengén megütögeted a bámulatos zombi jobb lábát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a bámulatos zombi rotható húsát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a bámulatos zombi a jobb oldaladon. (1 támadástól 308 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 525, gyógyulás: 26, összesen: -499 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 490.]

* 8. KP: vv 275 188 0 elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+136 varázspont) [-3 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 488.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 486.]

hu 235 hulladék: 235
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony dudát. [0 pontot használtál fel, van még 486.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+631 életerő). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 481.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-60 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 475.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-62 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 469.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-63 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 463.]

hh 522 522 504 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 504. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 462.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 461.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: dorony duda (72,59)-> (28 ap), gyöngymangó (45,62)-> (32 ap), mocsári penke (45,62)-> (70 ap), rézgolyó (46,62)-> (kudarc), összesen 130 arany, 8 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 455.]

kb 312 11 kiveszel a bankból a 312. tárgyat (11 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 11 borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

bb 199 214 1113 beraksz a bankba a 199. tárgyat (214 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 karbin plazmát. Beraksz a bank széfjébe 9 manifeszt.nyúlványt. Beraksz a bank széfjébe 7 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

bb 264 269 213 beraksz a bankba a 264. tárgyat (269 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 remák szivet. Beraksz a bank széfjébe 3 purifikátor hájat. Beraksz a bank széfjébe 14 xirnox szivet. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 450.]

v 198 95 79 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

45 46 47
62
63
64
(46,63) az 53. labirintus bejárata, bámulatos zombi (#896)

[95,79] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. De aztán feltűnik neki a kitűződ, így ingyen beenged a sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó bal oldalát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 10 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 124, gyógyulás: 26, összesen: -98 ÉP}


A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra.
[-100 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 432.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 17 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 402.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 372.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 342.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[96,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hamariberkenye előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy pszi elementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [Rahn ékkő:] 1 295 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [97,78] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde jobb oldalát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 14, gyógyulás: 13, összesen: -1 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [98,78] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A távolban sakálok üvöltenek. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy sullár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a sullár testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. [Rahn ékkő:] 161 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 306.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[99,78] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 30 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy Thargodan tábort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 288.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel eltalálod a taalru póklábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a taalru egyik lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (99,81)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 fűszertartó, egy arany, egy aranytű és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (100,80)-> 20 arany, -2 ÉP] 4 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 41, gyógyulás: 13, összesen: -28 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 purifikátor háj és 6 arany. Egy lidérckirály támad rád.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (5 támadással 310 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály jobb oldalát. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 22, gyógyulás: 13, összesen: -9 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan légiós támad rád.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 10 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 75, gyógyulás: 13, összesen: -62 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Rém készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Rém sötét esszenciáját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Rém testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a Rém testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Rém egyik csápját. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a Rém testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A Rém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner északi tűzsárkány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Rém trófeát. 15 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1057, sebződés: 194, gyógyulás: 26, összesen: -168 ÉP}

Gyorsan, addig kell a zsákmányt összeszedned, amíg a Thargodanok vissza nem térnek! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű lándzsa, 62 arany, egy mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vörös zyel (ld. enc.). Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+634 életerő). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [65 pontot használtál fel, van még 223.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,78] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Utad során felfedezel egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Fairlight templom van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék nyakát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,78] Még mindig füves síkságon vagy.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [27 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 mozogsz keletre
[104,78] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült quwarg királynő közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 187.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Négy lába van, de sosem jár,
Ülnek rajta, mégsem fárad el.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. Kritikus ütés! (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a massza egyik karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Elhajolsz a massza ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Apró karcolást ejt rajtad a massza ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rézdarabot. 3 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 30, gyógyulás: 13, összesen: -17 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy csodálatos arany masszariasztó! [arany masszariasztó ládikóba-> (99,81)-> 14 arany, -2 ÉP] Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [55 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 mozogsz délre
[104,79] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tetemember nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a tetemember bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy phua-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [Rahn ékkő:] 323 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [11 pontot használtál fel, van még 121.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
A Nap pusztítja, az Éj táplálja,
Minél nagyobbra hízik, annál kevesebbet látsz.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 53 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a massza testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (100,80)-> 50 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (99,81)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 12 arany, egy szöges páncél, egy aranytű, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (99,81)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (99,81)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP]. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [55 pontot használtál fel, van még 66.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: v 460 0 0 elmormolod a 460. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-133 max. életerő). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 25 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 15, 23.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Egy kaját bezabál a király szilmill. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 377 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY)
Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran fanatikusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 32 (59) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 35 (66) Támadás: 74 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 31 (49) Védekezés: 125 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 29 (58) Életpont: 1330/1243 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 15
Szerencse: 38 (62) Varázspont: 1363/932 Pénz: 79625 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 92/18 Pszi pont: 242/64 EFejl: 12
Eddig összesen 4815 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65 246 TP-t kaptál. Jelenleg 8 707 596 TP-d van. A következő szinthez még 92 404 TP szükséges. Trófeáid: vámpírféreg, Rém, ezerszemű bestia. A 166. fordulódban 701080 arany került a bankszámládra. 704164 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/28 szúrófegyverek: 30/4 (+3%) vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 40/13 (+2%) lőfegyverek: 35/99 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
104,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 84,69
Legfeljebb 58 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 556 időszaki: 556
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/95 2. nyomkövetés: 47/57 (+30%) 3. mászás: 18/87
4. csapdakészítés: 34/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/3 6. gyógyítás: 6/6
7. titkosírás: 20/17 (+50%) 8. felderítés: 31/45 (+7%) 9. szörnyidomítás: 17/76
10. teológia: 40/83 (+17%) 11. taumaturgia: 64/39 (+18%) 12. szerencsejáték: 22/67
13. versengés: 23/27 (+5%) 14. zene: 18/70 15. szörnyismeret: 39/6
16. pszi: 27/62 (+57%) 17. zárnyitás: 3/41 18. vadászat: 6/42
19. vitalitás: 1/47 20. bányászat: 34/52 21. úszás: 9/15
22. főzés: 18/71 23. csapatmunka: 2/67

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
4. max. életpont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), dűnekukac (#357) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> árnyékdémon (#684) védelem tűz ellen (#38) >> brutális morf (#7620)
ongóliant tombolás (#146) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
elektromos pajzs (#51) >> mágiamorfáló (#7623) védelem tűz ellen (#38) >> északi tűzsárkány (#219)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
király szilmill (#7459) (+3 védettség) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +32% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 18, 47.
Kész: 1, 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1608, az összesen kapott pontszám: 168205. (összesen ölhető: 1608 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7733 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dorony duda (#235) 8 drótszőr (#37) 2 ezüstdarab (#326)
16 gyöngymangó (#135) 13 kaja (#2) 5 karbin plazma (#199)
9 manifeszt.nyúlvány (#214) 70 mocsári penke (#148) 3 pszi kő (#248)
1 purifikátor háj (#269) 4 remák szív (#264) 1 rézgolyó (#343)
11 spiritusz (#170) 2 tudás gyöngye (#522) 7 varkaudar csont (#1113)
14 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
549 arany (#50) 2 aranytű (#272) 9 borkonyó bibe (#312)
2 fűszertartó (#210) 100 isteni könnycsepp (#260) 1 rézdarab (#70)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 sullár hólyag (#168) 1 szöges páncél (#65)
1 tankány karom (#237) 8 tüske (#22) 1 vashegyű lándzsa (#182)
10 víz (#27) 1 vörös zyel (#606) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
77
78
79
80
(95,79) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, kék rothasztó (#421)
(96,78) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), 24. jellempróba, pszi elementál (#221)
(97,78) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), pattanóböde (#145)
(98,78) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, 32. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, sullár (#101)
(99,78) orgyilkos (#131)
(100,78) púpos burástya (#92), Dornodon oltár, Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, 36. jellempróba, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), taalru (#249), lidérckirály (#316), Thargodan légiós (#311), Rém (#315)
(101,78) gumifa (#38), Tharr rúnaköve, 43. jellempróba, oltár, 255. jellempróba, karmos tankány (#137)
(102,78) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 43. jellempróba
(103,78) művészi porolit (#720), Sheran oltár, 27. jellempróba
(104,78) quwarg királynő (#153), gumifa (#38), phua-kúp (#372), Tharr oltár, 32. jellempróba, massza (#217)
(104,79) tetemember (#123), Sheran oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek