TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:21'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX
|
KRIPTA GITTA KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 bunthar bőrt (560 arany).
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+124 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 457.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 457.]
* 3. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 452.]
* 4. KP: |
VP spórolása: 50 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 452.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 452.]
h 1629 |
használod az 1629. tárgyat |
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy hangzatos melódia varázslat. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [0 pontot használtál fel, van még 452.]
h 1546 |
használod az 1546. tárgyat |
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 451.]
ek 180 2 |
t. energia kisütése: 180 2 |
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+2 TU). [14 pontot használtál fel, van még 437.]
ef 5 |
energia fejlesztése 5 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 4940 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 387.]
v 4 |
elmormolod a 4. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 382.]
v 8 |
elmormolod a 8. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 381.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[119,71] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy elhagyott bánya van. Délre egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [119,72] Továbbra is dombság. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll.
Látsz egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
Összefutsz Xantorral. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Hátasállata egy mutáns pók! Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Xantor kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [119,73] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.
Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [90 pontot használtál fel, van még 291.]
[119,74] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy földsárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal megkarcolod a földsárkány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megcsapod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
900 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 271.]
be 175 |
bemész a 175. titkos labirintusba |
Érdekes, hogy semmilyen hang nem szűrődik ki a barlangból. Mintha még a környéken élő madarak is elnémultak volna. Baljóslatú hely, az egyszer biztos. Beljebb óvakodsz. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Odabenn minden ragacsosnak tűnik, a falakat pókháló borítja. Félő, hogy itt a közlekedés nem lesz túl egyszerű. [5 pontot használtál fel, van még 266.]
lm 7 10 13 |
mozogsz 7 10 13 |
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőrös pók van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A szőrös pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [4. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás szőröspók. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás szőröspók testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás szőröspók egyik lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 27 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 45, gyógyulás: 71, összesen: +26 ÉP}
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. [7. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás szőröspók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás szőröspók testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás szőröspók egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal súrolod az óriás szőröspók egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki az óriás szőröspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 27 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 40, gyógyulás: 38, összesen: -2 ÉP}
Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 pókláb (ld. enc.). Felpakolsz.
Egy teljesen kiszipolyozott kobudera holttestre bukkansz. Szemügyre veszed a szerencsétlen harcművész felszerelését, mindene használtnak tűnik. [10. PONT] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás szőröspók! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás szőröspók testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Rövid karddal megkarcolod az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók puha testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 29 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 45, gyógyulás: 45, összesen: +0 ÉP}
Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 tankány karom és 1 vérpettyes gyűrű (ld. enc.). Felpakolsz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [12. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
Az egyik jókora pókgubóban egy halott törpét találsz. Kalandozó lehetett, legalábbis a felszereléséből ezt gyanítod. [13. PONT] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 csatabárd (ld. enc.) és 1 moa gyémánt. Felpakolsz.
[84 pontot használtál fel, van még 154.]
lm 14 38 36 |
mozogsz 14 38 36 |
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Némi töprengés után rájössz, hogy az előtted heverő pókcsomag egy emberevő maradványait rejti. Kíváncsian szétszakítod a gubót, de belül csak a rothadó tetemet találod, semmi mást. [14. PONT] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [15. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [39. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [37. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 15 arany. Felpakolsz.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [33. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Egy szőrös pókot pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók puha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [34. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Úgy látszik, ide hordták a pókok a szerencsétlen harcművész palántákat! Pont féltucatnyi gubó lóg itt, egymás mellett. Talán akad náluk valami érték, nekik már úgysem kell - gondolod kajánul. [36. PONT] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 11 nyílvessző, 3 ubuk dobónyíl és 1 tolmokov-koktél. Felpakolsz.
[66 pontot használtál fel, van még 66.]
lm 35 32 30 |
mozogsz 35 32 30 |
Nini! Egy begubózott troll ritualista! Úgy tűnik, még él a szerencsétlen. Talán a fantasztikus troll regenerálódás tartotta életben? No de nem árt az óvatosság - gondolod, és nagylelkűen megadod neki a kegyelemdöfést (ezért persze nem jár Tapasztalati Pont)! Pechedre nincs nála sem amulett, sem öv. Előtted itt járt kalandozók kifoszthatták már. [35. PONT] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Egy szőrös pókot veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók puha testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szőrös pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy suhansz, mint az árnyék. [34. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [33. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Találkozol Ködbevesző Bambusszal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy megközelíted, már látod, hogy ezek itt egy gnóm maradványai. Sajnos a felszerelése szinte teljesen használhatatlan, de azért nem árt alaposan átnézni, ugye. [30. PONT] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 nyílpuska lövedék (ld. enc.) és 60 arany. Felpakolsz.
[42 pontot használtál fel, van még 10.]
lm 28 25 22 |
mozogsz 28 25 22 |
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 2.]
lm 42 40 16 |
mozogsz 42 40 16 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
lm 49 20 17 |
mozogsz 49 20 17 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
* 2. BP: |
kutatsz -1 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 3. BP: |
fejleszted a 4. tulajdonságodat -1 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 4. BP: |
használod a 238. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
* 5. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 22, 27.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját habzsol be a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 378 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas. |
PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására. |
VÉRPETTYES GYŰRŰ (1659. TÁRGY)
Néhány rászáradt vérfolt árulkodik arról, hogy ennek a varázsgyűrűnek a gazdája nem természetes halállal, ágyban, párnák között vesztette életét. Nyilvánvalóan kalandozó lehetett, aki kincsként találhatott erre az ékszerre, egy csatamezőn vagy egy labirintus mélyén (csakúgy, mint te), aztán pont egy ilyen helyen hagyta ott a fogát. A vérpettyes gyűrűt álló naphosszat törölgetheted, hogy eltüntesd korábbi gazdájának nyomait, de sajnos semmit nem érsz vele. Mágikus, sérthetetlen varázsgyűrű lévén azokat a foltokat már az idők végezetéig magán viseli majd. Ha ezen sikeresen túlteszed magad, a KF paranccsal akár az ujjadra is húzhatod, ekkor +2 sebzést kapsz minden labirintusban folyó harcodban. Hatalmát csak legalább 10. szintű karakterekre fejti ki. |
CSATABÁRD (555. TÁRGY)
A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz. |
NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (547. TÁRGY)
A számszeríjhoz a szükségesnél nehezebb lövedék szükséges, ezt egy vasércből tudod kőkalapáccsal elkészíteni egy pirkittel felfűtött vaskohónál, 2 TVP árán. A nyílpuska lövedéket csak akkor tudod elkészíteni, ha a bányászat szakértelmed legalább 3-as, és van a birtokodban egy nyílpuska (hogy a lövedéket méretezhesd). A nyílpuska lövedék irtózatos erővel csapódik be a célpontba, 4D6 sebzést okozva. A nyílpuska lövedék megtalálásának esélye 80%, plusz a felderítésből adódó bónuszok. |
KARAKTERLAP
Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 135. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.
Erő: |
32 (35) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
143 cm |
IQ: |
41 (46) |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
46 kg |
Ügyesség: |
31 (36) |
Védekezés: |
42 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
6/6 év |
Egészség: |
32 (37) |
Életpont: |
319/475 |
Jellem: |
gonosz (352) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
41 (49) |
Varázspont: |
529/228 |
Pénz: |
558 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
21/0 |
Pszi pont: |
132/337 |
|
|
EFejl: |
28 |
Eddig összesen 866 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5949 TP-t kaptál. Jelenleg 491698 TP-d van. A következő szinthez még 108302 TP szükséges. Trófeáid:
mestervarázsló,
elit gárdista,
borzalmas varkaudar. A 230. fordulódban 6490 arany került a bankszámládra. 6587 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
3/46 |
ökölvívás: |
23/51 (+4%) |
szúrófegyverek: |
10/36 |
vágófegyverek: |
13/6 (+7%) |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
23/29 |
dobófegyverek: |
7/12 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10/44 |
2. nyomkövetés: |
47/77 (+24%) |
3. lopás: |
4/15 |
4. mászás: |
10/31 |
5. csapdakészítés: |
17/71 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
3/28 |
7. gyógyítás: |
32/42 |
8. titkosírás: |
5/63 |
9. felderítés: |
20/15 |
10. szörnyidomítás: |
6/1 |
11. teológia: |
28/44 (+16%) |
12. taumaturgia: |
29/53 (+2%) |
13. szerencsejáték: |
2/76 |
14. versengés: |
7/45 |
15. harcművészetek: |
19/12 |
16. zene: |
9/52 |
17. szörnyismeret: |
8/76 |
18. pszi: |
21/30 (+4%) |
19. vadászat: |
7/70 |
20. bányászat: |
23/95 (+68%) |
21. úszás: |
9/68 |
22. főzés: |
9/62 |
23. csapatmunka: |
4/42 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 |
|
fáklya (#36) |
6 |
|
kaja (#2) |
4 |
|
víz (#27) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(119,71) bávatag golombár (#165), művészi porolit (#720), 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(119,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 47. jellempróba, érclelőhely, Xantor (1225. kalandozó)
(119,73) oltár, érclelőhely
(119,74) a 175. labirintus bejárata, Leah oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, földsárkány (#359), szőrös pók (#100), óriás szőröspók (#7076), Ködbevesző Bambusz (1527. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.