225. forduló, 260. forduló, Aranyorrú Gurtni összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 19. 9h:08'
EZ A 605. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
606. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2774
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ARANYORRÚ GURTNI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,95] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku sisakot (999 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A lottó 1238. hetének nyerőszámai: 10, 17, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 364.]

* 1. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 362.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: ek 134 85 2 t. energia kisütése: 134 85 2
Feláldozol 2 ónt a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 345.]

* 4. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 5. KP: vv 88 27 64 elmormolod a 88. varázslatot a 27. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 340.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 338.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 336.]

h 335 3 4 használod a 335. tárgyat
Mostantól rövid bajszot hordasz arcodon. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban rókafarok, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 336.]

bb 697 1107 152 beraksz a bankba a 697. tárgyat (1107 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Ezüstmágus kürtöt. Beraksz a bank széfjébe 3 varkaudar látógömböt. Beraksz a bank széfjébe 17 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

d 1636 eldobod az 1636. tárgyat
Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Elhajítasz 1 kronokristályt. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve alku. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Egyszerű küldetés: áldozz fel egy pszi követ! [30 pontot használtál fel, van még 306.]

v 15 29 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új smirglilevél. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 276.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Átkutatod a környéket. Kutatásodat végül siker koronázza. Egy jól eldugott helyen találsz 40 kaját. Elrakod őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 236.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,96] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy királyi őrsáncot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,97] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. Hirtelen felkapod a fejed a zajra, hogy a közelben megmoccan valami. Ez egy orgoró!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Meglövöd az orgoró jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgoró bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Ez egy renegát törpe!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 stukilövedék. Megsoroztad a renegát törpe jobb karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a renegát törpe testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a renegát törpe testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A renegát törpe még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 2 grákóbőrt. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy asztrális vortex van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. [Rahn ékkő:] 374 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy asztrális vortexet.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 73 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 stukilövedék. Megsoroztad a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bal lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a halálhozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 105, gyógyulás: 12, összesen: -93 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Egy nyúlánk elf mondja el a következő próba szabályait. A földön fekvő labdákkal kell egy percig zsonglőrködni. Mi sem könnyebb ennél, a labdákat olyan ügyesen dobálod egyik kezedből a másikba, hogy az elf megtapsol a produkció végén... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... A jósnő asztalán egy pakli kártya fekszik, abból kell három lapot választanod, ha lesz köztük Szerencselovag, nyertél. Turkálsz kicsit a kártyák között, majd kiválasztod a három számodra legszimpatikusabbat, és képpel felfelé az asztalra borítod. A szerencséd nem hagyott cserben, van sikert jelentő lap köztük. 624 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (162 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 87 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe trafálod a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló áttetsző karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kísértetvarázsló szellemtestét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-34 varázspont.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kísértetvarázsló testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-35 varázspont.) Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 109, gyógyulás: 6, összesen: -103 ÉP}

Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+112 életerő.)
Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a vadtroll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol Szálsebes Gondolattal. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő medált, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy quwarg szabotőr trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [Rahn ékkő:] 124 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [145 pontot használtál fel, van még 91.]

f 1 116 205 kísérletezel az 1. tárggyal a 116. tárggyal a 205. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy A Végzet kulcsát. (ld. enc.) 369 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 81.]

kt 2320 elkészíted a 2320. tárgyat
Legyártottál 1 A Végzet kulcsát. [Rahn ékkő:] 624 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Eljött a nagy pillanat! Kezedbe fogod a Végzet Kulcsát. Egy kékesen vibráló kapu kezd vibrálni előtted. Tétován megérinted, mire kirajzolódik előtted az első szint térképe. Ahhoz, hogy belépj, add ki ismét a H 2320 parancsot!

1 2 3 4 5 6 7 8
29 30 31
28 9
43 45 48
27 44 47 10
42 32
52 49
46
26 11
41 58 59 60 33
25 12
57 61 50
40 34
24 55 53 13
56 54 51
23 39 35 14
38 37 36
21 20 19 18 17 16
22 15

Ez a Végzet Vermének 1. szintje. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[100,97] Továbbra is magashegységben vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő emberevő nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az emberevő bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy isteni totemoszlop (835. épület.). Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [100,96] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az emberevő fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) [99,95] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz! (ld. enc.)

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz farkát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a griffőniksz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy griffőniksz! {max. életpontja: 61-68.}

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a griffőniksz nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a griffőniksz bal vállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a griffőniksz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy fémbontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer jobb középső lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [Rahn ékkő:] 124 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [59 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 10 509 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

id 120 100 idomítod a 120. szörnyet 2 pontért
Nekikezdesz a bibircsók-óriás idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 68 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [2 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 4. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 26, 3.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 4 kaját fal föl a bibircsók-óriás. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Egy kaját fal föl a kőszáli disznó. 2 kaját fal föl a nektoraf. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 370 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALKU (139. VARÁZSLAT)
Tökéletes, csábító mosolyra húzódik szád, mézesmázos hangon ecseteled, hogy a kereskedő portékája mennyire gyenge minőségű, és mennyire nincs rá szükséged. Az alku varázslatnak köszönhetően, ha egy boltban a VE paranccsal vásárolsz, az árut az eredeti ár 75 százalékáért vásárolhatod meg, így jelentős összegeket takaríthatsz meg. Az alku 1 teljes körig tart, elmondása 20 VP-t és 5 TVP-t igényel, anyagi komponense egy arany. Az alku kizárólag a VE parancsnál fejti ki hatását, eladásnál, vagy szolgáltatások vásárlásnál (pl. varázslatok) nem működik.

A VÉGZET KULCSA (2320. TÁRGY)
A Végzet Kulcsát bármelyik kalandozó elkészítheti, egy asztrális vortex energiáját felhasználva. Alapanyagként egy d.e.m-re lesz szükséged, és néhány növényre: 5 csuklyavirágra, 5 ovimon-bogyóra, 5 kazmár gyökérre és 5 móri gyümölcsre.
A Végzet Kulcsát a H 2320 paranccsal használhatod, 10 TVP árán. Az első használatkor megmutatja neked a Verem első szintjének térképét! A kulcsot legközelebb a következő fordulódban fogod tudni használni, ekkor elrepít a Verem 1. szintjének 1. pontjára. Vigyázz, a Veremben olyan kihívásokkal kell szembenézned, amelyek még egy hozzád hasonló tapasztalt kalandozó számára is rettenetesek lehetnek!
Ha valahogy mégis sikerül eljutnod a Verem következő szintjére vezető lépcsőhöz, megkapod a következő szint térképét, és automatikusan kiteleportálsz. A H 2320 paranccsal is ki tudsz teleportálni a Végzet Verméből a kiindulási mezőre. Egy körben legfeljebb egyszer teleportálhatsz be a Végzet Vermébe!
Pörhemór körével nem tudsz a Verembe visszateleportálni, térképelemzéssel, moa kémplelővel a Végzet Verméről sajnos nem tudsz extra információkat szerezni.

GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

KARAKTERLAP

Aranyorrú Gurtni, egy tüsi aranyhajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight kántora vagy. Papi hited: 209. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 118 cm
IQ: 31 Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 26 (31) Védekezés: 55 (59) Menekülés: 30 % Életkor: 67/71 év
Egészség: 35 Életpont: 424/382 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 355/13 Pénz: 451 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 30/8 Pszi pont: 32/26 EFejl: 25
Eddig összesen 1933 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 419 TP-t kaptál. Jelenleg 1 362 455 TP-d van. A következő szinthez még 37 545 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, varkaudar iszákos, ongóliant. A 237. fordulódban 7900 arany került a bankszámládra. 7939 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/76 vágófegyverek: 26/7 ütőfegyverek: 26/90 (+8%)
lőfegyverek: 23/43 (+4%) dobófegyverek: 23/55

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << törpe szekerce (#1105)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -9.); stukilövedék (#414) max. 1 db (10 -14.); stukilövedék (#414) max. 2 db (15 -19.); stukilövedék (#414) (20 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
99,95 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,98
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 675 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/11 (-300%) 2. nyomkövetés: 44/27 (+14%) 3. mászás: 10/11 (+7%)
4. csapdakészítés: 19/6 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/78 (-300%) 6. gyógyítás: 36/87 (+33%)
7. titkosírás: 1/62 8. felderítés: 11/44 (-256%) 9. szörnyidomítás: 10/34 (+2%)
10. teológia: 27/66 (+30%) 11. taumaturgia: 19/92 (+10%) 12. szerencsejáték: 11/66
13. versengés: 17/90 (+22%) 14. harcművészetek: 9/39 15. zene: 14/88
16. szörnyismeret: 15/89 (+24%) 17. pszi: 4/94 (+3%) 18. zárnyitás: 10/40 (-300%)
19. vadászat: 8/85 20. vitalitás: 1/21 21. bányászat: 47/35 (+8%)
22. főzés: 16/26 23. csapatmunka: 2/20

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), rókafarkat (#124) (max. 4 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), homokférget (#121) kdoléval (#501), gyilkos tetűt (#116) szuper hálócsapdával (#274), ekhariont (#232) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) szuper hálócsapdával (#274), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), garokkot (#73) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, szellemkastély (43)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
tigroszlán (#43) (csak egyszer), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
törpe (#3), szutykos remák (#191), Kaitlin Darkfist (#4051)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> férfiak (#998) villámsújtás (#89) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámsújtás (#89) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> koboldkirály (#7045) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: éhes
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
bibircsók-óriás (#120) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Egyszerű küldetés: áldozz fel egy pszi követ!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 43, pontszámod: 521.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 120 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1277.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 5 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 5 kazmár gyökér (#205) 1 kronokristály (#1636)
5 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85) 5 ovimon-bogyó (#207)
7 stukilövedék (#414) 1 vadászkés (#1264) 3 varkaudar látógömb (#1107)
11 vasérc (#152) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 grákóbőr (#41)
1 hatalom fülbevalója (#817) 34 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
2 kőszem (#304) 9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
6 pirkit (#153) 3 smirglilevél (#29) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104
94
95
96
97
98
99
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), griffőniksz (#106), fémbontó szójer (#150)
(100,96) Leah oltár, érclelőhely, emberevő (#119)
(100,97) isteni totemoszlop (#835), emberevő (#119)
(100,98) asztrális vortex (#2324), halálhozó (#419), kísértetvarázsló (#424), vadtrollok (#70), Szálsebes Gondolat (1773. kalandozó)
(101,97) egy ismeretlen isten rúnaköve, elhagyott bánya (#1685), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, orgoró (#170), renegát törpe (#7085), érclelőhely, emberevő (#119)
(102,96) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, uzbányok (#102)
(103,95) alpesi tehenek (#91)

Üzenet küldése a karakternek