Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. júl. 1. 14h:01' EZ A 976. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 977. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1261 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 53 224 | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 247 0 0 | elmormolod a 247. varázslatot |
* 3. KP: p 69 15 0 | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: hh 1629 1228 1945 | használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat |
* 5. KP: hh 745 1100 1546 | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 512 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus fejét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {HD:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus fejét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) {HD:} Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [140,54] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lajhárlord közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lajhárlord nyakát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 836 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [140,55] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {HD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 9 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 21, gyógyulás: 18, összesen: -3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [140,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vadlord Vladym, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 247 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 27, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [140,58] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kharón Nan Akherón, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy dehidrátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A dehidrátor csápol, de mindhiába. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lajhárlord bamba arcát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 836 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 17, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [140,60] Lakott területre érkeztél. Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elf kósza házát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy vércápa hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.
(Továbbmész...) [140,61] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Találsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nagyobb monolitot. Találsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat.
ve 248 50 | megveszed a 248. tárgyat 50 |
h 1387 96 107 | használod az 1387. tárgyat |
139 | 140 | 141 | |
51 | |
|
|
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[96,107] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Khór szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 142 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 kábító nyilacska. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Becsapódva, megdöfi Diz-oh testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-4 támadás, -4 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod Diz-oh testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ököllel Diz-oh néhányszor megcsapja a jobb lábadat. A Kos Csapásának kí-technikát demonstrálta támadásával. (6 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +57 ÉP.) {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod Diz-oh jobb lábát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ököllel Diz-oh néhányszor megcsapja a testedet. A Sziklazuhatag módszerével támadott, ismered fel. (7 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +56 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 559, gyógyulás: 203, összesen: -356 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
le 1541 | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
kf 1551 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. {HD:} Mandibulakaszával kicsit megvágod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 0, gyógyulás: 98, összesen: +98 ÉP}
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vámpírféreg testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Mandibulakaszával megvagdalod a vámpírféreg testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 740, gyógyulás: 43, összesen: -697 ÉP}
le 1551 | leveszed/lerakod az 1551. tárgyat |
kf 1978 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ef 21 524 | energia fejlesztése 21 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
PSZI REGENERÁCIÓ II. (524. TUDATI KÉPESSÉG) Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Pszi regeneráció elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi szakértelmed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt. Köztudomású, hogy a kasztroplanáris térben nem lehet direkt varázslatokat használni, mivel ott a mana közvetlenül nincs jelen úgy, mint a valóságban. Egészen más azonban a helyzet a pszi képességekkel. Ha például tudati portya során próbaképp elcsattintasz egy pszi regenerációt, döbbenten fogod tapasztalni, hogy az visszhangot ver a tudati térben, és a hatása megsokszorozódik! Huh! Micsoda felfedezés! Némi kísérletezgetés után kitapasztalod, hogy miként fordíthatod a magad javára ezt a bámulatos újdonságot... [Mostantól a Pszi regeneráció elnevezésű pszi képességnek megadhatsz egy második paramétert is. A második paraméter azt mutatja meg, hogy a metódus tőled maximum hány mező távolságig hasson. A megadott távolságon belül lévő valamennyi kalandozó áldozatául esik majd a pszi regenerációnak! A távolság maximum a pszi szakértelemszinted egytizede lehet (lefelé kerekítve), de semmiképp sem lehet 10 mezőnél több. A pszi regeneráció költsége az alapérték annyiszorosa lesz, mint amekkora számot a második paraméterben megadtál. Ha nincs elegendő pszi pontod, akkor olyan hatótávolságban használod a regenerációt, amit még finanszírozni tudsz a pontjaidból. A regeneráció továbbra is csak a szabadban működik, az életpontod általa sem mehet a maximum érték fölé, és bizonyos tudati képességek védelmet nyújthatnak a hatása ellen.] |
Erő: | 51 (68) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 37 (47) | Támadás: | 133 (137) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 30 (55) | Védekezés: | 154 (163) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 27 (59) | Életpont: | 1443/712 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 35 (79) | Varázspont: | 1212/644 | Pénz: | 21590 arany | Kép. pont: | 69 |
Tudatpont: | 84/50 | Pszi pont: | 430/22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/19 | ökölvívás: | 39/79 | szúrófegyverek: | 15/74 |
vágófegyverek: | 5/55 (+106%) | dobófegyverek: | 33/36 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 140,61 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 96,100 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/81 | 2. nyomkövetés: | 35/19 (+10%) | 3. mászás: | 36/60 |
4. csapdakészítés: | 34/0 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/26 | 6. gyógyítás: | 3/35 |
7. titkosírás: | 27/22 | 8. felderítés: | 11/83 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 4/54 |
10. teológia: | 20/78 (+25%) | 11. taumaturgia: | 90/39 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 7/96 (+2%) |
13. versengés: | 19/63 (+18%) | 14. harcművészetek: | 35/0 | 15. zene: | 4/28 |
16. szörnyismeret: | 13/3 | 17. pszi: | 57/5 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/19 |
19. vadászat: | 5/38 | 20. bányászat: | 16/78 | 21. testépítés: | 5/77 |
22. úszás: | 14/12 | 23. főzés: | 20/39 | 24. csapatmunka: | 4/79 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), északi tűzsárkány (#219), Tguarkhan (#212) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (779,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | elme dominanciája (#247) |
kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar katona (#691) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
50, 51, 52, 67, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 47. |
Kész: 16, 17, 82, 83. |
HŐSTETTEID | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980. | ||
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6318 TU szükséges.) |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
49960 | arany (#50) | 6 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 2 | álompor (#396) | 7 | kaja (#2) | |||
50 | pszi kő (#248) | 25 | smirglilevél (#29) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | víz (#27) |
94 | 95 | 96 | 97 | |
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|