Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:27' EZ A 646. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 647. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 10 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
bb 1205 56 159 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (56 darabot) |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 7 19 4 | t. energia kisütése: 7 19 4 |
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 1359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [137,42] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié.
(Továbbmész...) [136,41] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy ongóliant. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel felnyársalod az opati polip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel megérinted az elektromos angolna jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel megdöföd az opati polip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [134,43] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a quwarg harcos torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar jobb első lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dehidrátor testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a dehidrátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [135,46] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kérődző etra jobb vállát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kérődző etra testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 etra hályog. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ebor. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel felnyitod a manifesztátor bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
kb 1205 1 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | TVP elővétele: 10 pontért |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
Erő: | 29 | Szint: | 21 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 307/181 | Jellem: | jó (374) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (28) | Varázspont: | 386/1 | Pénz: | 1677 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/4 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/33 (+133%) | ökölvívás: | 21/24 (+4%) | szúrófegyverek: | 21/51 |
vágófegyverek: | 19/15 (+14%) | ütőfegyverek: | 6/11 | lőfegyverek: | 22/28 (+2%) |
dobófegyverek: | 23/35 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/28 | 2. nyomkövetés: | 60/109 (+36%) | 3. mászás: | 7/63 |
4. csapdakészítés: | 13/87 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/50 | 6. gyógyítás: | 57/106 (+52%) |
7. titkosírás: | 3/21 | 8. felderítés: | 12/27 | 9. szörnyidomítás: | 7/15 |
10. teológia: | 25/14 (+12%) | 11. taumaturgia: | 22/18 (+11%) | 12. versengés: | 5/45 (+24%) |
13. harcművészetek: | 11/57 | 14. zene: | 6/44 (+12%) | 15. szörnyismeret: | 20/92 |
16. zárnyitás: | 1/99 | 17. vadászat: | 9/95 (+10%) | 18. bányászat: | 29/63 |
19. úszás: | 5/60 (+460%) | 20. főzés: | 3/98 (+20%) | 21. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
becsületjel (#158) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | agyburok (#90) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
22 | mákrózsa virág (#56) | 1 | kis vaspajzs (#159) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 1 | fáklya (#36) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 10 | víz (#27) |