Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 6. 15h:22' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | VP spórolása: 50 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
hu 129 249 190 | hulladék: 129 249 190 |
hu 714 88 162 | hulladék: 714 88 162 |
hu 117 140 201 | hulladék: 117 140 201 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll nyakát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal végigmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 21 életpontot sebeztél. A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 18, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [119,63] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek?
(Továbbmész...) [119,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-10 életpont.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 18 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 45, gyógyulás: 41, összesen: -4 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 13, gyógyulás: 31, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [119,66] Még mindig füves síkságon vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 16, gyógyulás: 40, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [119,67] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 15 életpontot sebeztél. Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 31, gyógyulás: 24, összesen: -7 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás jobb vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Rövid karddal végigvágod a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [119,69] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [119,70] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight templomot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bibircsók-óriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {KCC:} Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
in 5484 336 528 | leírod az 5484. kalandozónak a 336. szörnyet az 528. tárgyat |
in 5484 337 1123 | leírod az 5484. kalandozónak a 337. szörnyet az 1123. tárgyat |
in 5484 338 1226 | leírod az 5484. kalandozónak a 338. szörnyet az 1226. tárgyat |
in 5484 339 1264 | leírod az 5484. kalandozónak a 339. szörnyet az 1264. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Erő: | 32 (35) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 41 (46) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 31 (36) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 32 (37) | Életpont: | 319/419 | Jellem: | gonosz (350) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (49) | Varázspont: | 529/239 | Pénz: | 1000 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 132/349 | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 23/47 (+6%) | szúrófegyverek: | 10/36 |
vágófegyverek: | 12/99 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/29 |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/44 | 2. nyomkövetés: | 47/53 (+12%) | 3. lopás: | 4/15 |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 17/65 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/28 |
7. gyógyítás: | 32/42 | 8. titkosírás: | 5/63 | 9. felderítés: | 20/15 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 28/28 (+22%) | 12. taumaturgia: | 29/51 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 9/52 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 8/76 | 18. pszi: | 21/26 (+3%) |
19. vadászat: | 7/70 | 20. bányászat: | 23/27 (+17%) | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 4/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | rézdarab (#70) | |||
4 | ugh méreg (#166) |