Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 23. 12h:02' EZ A 239. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD 240. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
ek 273 1 22 | t. energia kisütése: 273 1 22 |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
h 1398 328 | használod az 1398. tárgyat |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
kre 326 1221 6 | kreálsz a 326. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor bal szárnyát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kiütéses negátor testét. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a kiütéses negátor fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a kiütéses negátor csőrével. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 40 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 154, gyógyulás: 18, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [317,69] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy viharóriás. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás villámló testét. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a viharóriás villámló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 30 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 172, gyógyulás: 27, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [317,70] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Találsz egy ében sziklatornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Carou formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb oldalát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr testét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 88, gyógyulás: 12, összesen: -76 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón testét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 64, gyógyulás: 17, összesen: -47 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg bal oldalát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a taalru herceg tigristestét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy fűszertartó és 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 58, gyógyulás: 16, összesen: -42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás jobb oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás testét. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 33 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 146, gyógyulás: 21, összesen: -125 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi nyakát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 32, gyógyulás: 9, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [319,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy viharóriás közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás bal lábát. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 127, gyógyulás: 19, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [320,72] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Notermanthi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {HD:} Mandibulakaszával végigvagdosod a Notermanthi testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 29, gyógyulás: 9, összesen: -20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 21, gyógyulás: 7, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan a másikra rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír drakón testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a zafír drakón bal vállát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 80, gyógyulás: 22, összesen: -58 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg fejét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 fekete gyöngy, 47 arany, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 45, gyógyulás: 14, összesen: -31 ÉP}
v 198 374 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | |
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
[374,61] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr jobb oldalát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted az ében hadúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 92, gyógyulás: 10, összesen: -82 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón bal vállát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a zafír drakón jobb szárnyát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 87, gyógyulás: 23, összesen: -64 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg nyakát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a taalru herceg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 33 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 52, gyógyulás: 14, összesen: -38 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a Notermanthi jobb vállát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 30, gyógyulás: 9, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [372,62] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Thargodan mágus nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bal karját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus bal karját. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel súrolod a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és 2 púderkő. 12 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 138, gyógyulás: 4, összesen: -134 ÉP}
(Továbbmész...) [371,62] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dr. Dragon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy albinó küklopsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (91 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 6 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 213, gyógyulás: 28, összesen: -185 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus jobb lábát. (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan mágus bal oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP]. 12 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 147 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Banyapók testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók nyolcszemű fejét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a Banyapók nyolcszemű fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Banyapók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 235, gyógyulás: 22, összesen: -213 ÉP}
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
v 9 1 3 | elmormolod a 9. varázslatot |
v 9 2 20 | elmormolod a 9. varázslatot |
v 9 3 1 | elmormolod a 9. varázslatot |
kt 3 5 | elkészíted a 3. tárgyat (5 darabot) |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY) A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak. |
PSZI KRISTÁLY (618. TÁRGY) A pszi kristályok apró, csillogó tárgyak, amelyeket halványan vibráló asztrális ragyogás leng körül. Bár önmagukban nem jók semmire, ha sikerül belőlük többet összegyűjteni, egy nagyhatalmú pszionikus tárgyat kovácsolhatsz esetleg belőlük. |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 30 (49) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 33 (42) | Támadás: | 47 (50) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 38 (51) | Védekezés: | 85 (91) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 29 (36) | Életpont: | 1139/749 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 44 (55) | Varázspont: | 1356/357 | Pénz: | 17080 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 78/78 | Pszi pont: | 168/15 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | ökölvívás: | 36/24 (+15%) | szúrófegyverek: | 22/50 |
vágófegyverek: | 13/21 (+18%) | dobófegyverek: | 33/66 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
371,63 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/74 | 2. nyomkövetés: | 38/63 (+25%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 22/49 (+36%) | 5. csapdakészítés: | 35/39 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 13/71 |
7. gyógyítás: | 47/76 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 23/13 |
10. szörnyidomítás: | 6/26 | 11. teológia: | 58/12 (+52%) | 12. taumaturgia: | 75/89 (+111%) |
13. szerencsejáték: | 1/83 | 14. versengés: | 5/80 | 15. harcművészetek: | 39/16 |
16. zene: | 9/14 | 17. szörnyismeret: | 21/40 | 18. pszi: | *30/100 (+100%) |
19. zárnyitás: | 25/21 | 20. vadászat: | 2/7 | 21. vitalitás: | 2/55 |
22. bányászat: | 30/85 (+24%) | 23. úszás: | 8/88 | 24. főzés: | 13/82 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 22 vp; taumaturgia: 26 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (245,36,2) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), háló (#186), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Az anyagi tér mellett az asztrálisat is uraljuk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 80 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1058 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 19 | drótszőr (#37) | |||
5 | evaporőr háj (#105) | 6 | ezüstdarab (#326) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | varázskő (#305) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
772 | arany (#50) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | halcsont (#390) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | pszi kristály (#618) | 2 | púderkő (#119) | |||
8 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | vámpírfog (#1221) | 5 | vizestömlő (#3) |
370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | |
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|