Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 8. 9h:29' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
dd 2 | eldobod a 2. tárgyat |
t 141 | támadod a 141. szörnyet |
t 141 1 | támadod a 141. szörnyet |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szőrlajhár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [124,50] Tovább barangolsz a fák között. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [125,50] Tovább barangolsz a fák között.
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. 1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [127,49] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll bal karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-20 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 44, gyógyulás: 21, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [129,48] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [130,48] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya nyakát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő torát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 682 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [132,47] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy trikornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 10, gyógyulás: 58, összesen: +48 ÉP}
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 354. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 24 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
Erő: | 24 (35) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 330/231 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 32 (39) | Varázspont: | 417/268 | Pénz: | 1353 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 105/85 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10/71 (+8%) | szúrófegyverek: | 20/96 | vágófegyverek: | 22/50 (+10%) |
ütőfegyverek: | 22/28 (+2%) | lőfegyverek: | 8/62 | dobófegyverek: | 23/10 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 427 időszaki: 65 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/94 | 2. nyomkövetés: | 39/13 (+15%) | 3. mászás: | 12/83 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 15/12 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/58 | 6. gyógyítás: | 69/21 (+17%) |
7. titkosírás: | 5/83 | 8. felderítés: | 6/64 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 23/71 (+10%) | 11. taumaturgia: | 29/2 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/57 |
13. versengés: | 9/67 | 14. harcművészetek: | 2/71 | 15. zene: | 10/37 |
16. szörnyismeret: | 12/74 | 17. pszi: | 16/81 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/18 |
19. vadászat: | 16/45 | 20. bányászat: | 29/47 (+11%) | 21. főzés: | 10/81 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
gyilkos sallank (#85), szintszívó (#96) (csak egyszer), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), smaragdgólem (#417) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
123 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | ugh méreg (#166) | 23 | víz (#27) |