235. forduló, 237. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 10. 15h:20'
EZ A 694. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
695. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,60] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz Sir Basil a Bunkóval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+180 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 883. hetének nyerőszámai: 5, 25, 30. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 293.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
TF 4 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 253.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 246.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 211.]

ef 34 506 energia fejlesztése 34
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 134.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy korongfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 550 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [38 pontot használtál fel, van még 96.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 91.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt városépítkezést. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,63] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Utad során felfedezel egy korongfát. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,64] A terep továbbra is ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [28 pontot használtál fel, van még 37.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,65] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku futárbérenc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz valamit: 1 kerek kő. Elrakod. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vasalt bunkóval megütöd a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 20 kutatsz 1 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 20 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: keresed a 158. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy nómenklatúrát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 17, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 374 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 165 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 21 (23) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 40 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 274/194 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (40) Varázspont: 592/84 Pénz: 1298 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 107/9 EFejl: 30
Eddig összesen 1260 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2292 TP-t kaptál. Jelenleg 555376 TP-d van. A következő szinthez még 44624 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 184. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 6346 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/64 (+24%) ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 24/59 (+1%)
vágófegyverek: 4/8 ütőfegyverek: *20/100 lőfegyverek: 6/58
dobófegyverek: 23/1

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/60 2. nyomkövetés: 50/39 (+13%) 3. mászás: 4/12
4. csapdakészítés: 15/46 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/37 6. gyógyítás: 37/93
7. titkosírás: 13/37 8. felderítés: 20/5 (+1%) 9. szörnyidomítás: 6/54
10. teológia: 32/23 (+22%) 11. taumaturgia: 25/20 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 5/18 (+9%) 14. zene: 24/72 (+30%) 15. szörnyismeret: 8/65
16. pszi: 11/50 (+15%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 4/106
19. bányászat: 9/92 20. úszás: 11/89 (+13%) 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) felejtés (#68) (992) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 23 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 384 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
1 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyöngymangó (#135) 1 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,60) vércápa (#193)
(140,61) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400), kék rothasztó (#421), vércápa (#193)
(140,62) városépítkezés (#398), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, vércápa (#193)
(140,63) bávatag golombár (#165), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), vércápa (#193)
(140,64) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(140,65) ryuku futárbérenc (#765), az 57. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, 40. jellempróba, vércápa (#193)
(140,66) 25. jellempróba, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201), ryuku ostromteknős (#362)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A rizspapír-vért módosult. Minden fajú kalandozó tudja használni, ha rendelkezik legalább 40-es harcművészet szakértelemmel.

Üzenet küldése a karakternek