Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 6. 12h:08' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | VP spórolása: 50 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
f 281 | kísérletezel a 281. tárggyal |
f 249 | kísérletezel a 249. tárggyal |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [119,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Dornodon templom van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [119,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-15 életpont.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Rövid karddal megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 24, gyógyulás: 34, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [119,57] Még mindig bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [119,58] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal felnyitod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 39, gyógyulás: 25, összesen: -14 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 4, gyógyulás: 21, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [119,60] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll jobb karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal súrolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal megkarcolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 78, gyógyulás: 32, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [119,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll bal karját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal felnyitod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 22 életpontot sebeztél. A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 49, gyógyulás: 23, összesen: -26 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {KCC:} Rövid karddal felnyitod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 46, gyógyulás: 21, összesen: -25 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
in 5484 425 1653 | leírod az 5484. kalandozónak a 425. szörnyet az 1653. tárgyat |
in 5484 416 1622 | leírod az 5484. kalandozónak a 416. szörnyet az 1622. tárgyat |
in 5484 413 1618 | leírod az 5484. kalandozónak a 413. szörnyet az 1618. tárgyat |
in 5484 392 1605 | leírod az 5484. kalandozónak a 392. szörnyet az 1605. tárgyat |
in 5484 391 1539 | leírod az 5484. kalandozónak a 391. szörnyet az 1539. tárgyat |
in 5484 390 1533 | leírod az 5484. kalandozónak a 390. szörnyet az 1533. tárgyat |
in 5484 389 1265 | leírod az 5484. kalandozónak a 389. szörnyet az 1265. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kilukasztod a vadtroll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-3 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Erő: | 32 (35) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 41 (46) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 31 (36) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 32 (37) | Életpont: | 319/249 | Jellem: | gonosz (350) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (49) | Varázspont: | 529/268 | Pénz: | 947 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 132/364 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 23/41 (+5%) | szúrófegyverek: | 10/36 |
vágófegyverek: | 12/92 (+12%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/29 |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/44 | 2. nyomkövetés: | 47/41 (+5%) | 3. lopás: | 4/15 |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 17/59 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/28 |
7. gyógyítás: | 32/42 | 8. titkosírás: | 5/63 | 9. felderítés: | 20/4 (+15%) |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 28/6 (+15%) | 12. taumaturgia: | 29/48 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 9/41 (+10%) | 17. szörnyismeret: | 8/76 | 18. pszi: | 21/23 (+2%) |
19. vadászat: | 7/70 | 20. bányászat: | 23/10 (+30%) | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 4/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | vasérc (#152) | 29 | víz (#27) |