Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 24. 9h:49' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1864 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 227. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 699. tárggyal |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
bb 152 473 284 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (473 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a csataremák egyik csápját. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor súrolod a csataremák jobb oldalát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+29 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a csataremák testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 270, gyógyulás: 227, összesen: -43 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 15 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 27, gyógyulás: 97, összesen: +70 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 40, gyógyulás: 90, összesen: +50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök jobb vállát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Aurád tisztul. (+5 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 7, gyógyulás: 3, összesen: -4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Purifikálódsz. (+2 jóság.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Az erdőt síkság váltja fel. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 38, gyógyulás: 19, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült csataremák közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütögeted a csataremák testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+28 ÉP). Daramoula pálcájával többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+32 ÉP). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1014, sebződés: 299, gyógyulás: 184, összesen: -115 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos jobb vállát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 61, gyógyulás: 89, összesen: +28 ÉP}
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával eltalálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 23, gyógyulás: 84, összesen: +61 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Aurád tisztul. (+2 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 20, gyógyulás: 66, összesen: +46 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 19, gyógyulás: 23, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 20, gyógyulás: 20, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 35, gyógyulás: 24, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a halálhozó testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 120, gyógyulás: 60, összesen: -60 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+35 ÉP). Daramoula pálcájával többször eltalálod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+35 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 346, gyógyulás: 240, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Látsz egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!
Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a légirozmár testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a légirozmár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 kaját. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 17, gyógyulás: 54, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vark. kardtáncos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütögeted a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1032, sebződés: 231, gyógyulás: 147, összesen: -84 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 78, gyógyulás: 81, összesen: +3 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb vállát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Aurád tisztul. (+2 jóság.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 12, gyógyulás: 86, összesen: +74 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 20, gyógyulás: 25, összesen: +5 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával megütöd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Aurád tisztul. (+3 jóság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 28, gyógyulás: 24, összesen: -4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 22, gyógyulás: 26, összesen: +4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 16, gyógyulás: 22, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [199,111] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar vajákos volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [200,110] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
szk 227 226 230 | keresed a 227. szörnyet a 226. szörnyet a 230. szörnyet |
ek 40 5 | t. energia kisütése: 40 5 |
a 504 3279 1 | átadod az 504. tárgyat a 3279. kalandozónak (1 darabot) |
ef 10 503 | energia fejlesztése 10 |
h 233 100 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG AMETISZTJE (1785. TÁRGY) Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Igazgyöngye nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez az ametiszt hihetetlenül gyönyörű! És a képességei sem rosszak. Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +90 max. ÉP-t, +90 max. VP-t, +3-t minden tulajdonságodra, +8 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
Erő: | 29 (33) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 39 (45) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 31 (38) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/14 év |
Egészség: | 38 (45) | Életpont: | 704/702 | Jellem: | gonosz (34) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (61) | Varázspont: | 1017/3 | Pénz: | 603 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 268/296 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/70 | ökölvívás: | 1/61 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 26/56 | ütőfegyverek: | 36/47 (+28%) | lőfegyverek: | 12/80 |
dobófegyverek: | 32/26 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (300%) << vámpírkard (#358) (300%) << Daramoula pálcája (#950) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/4 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 74/45 (+49%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 17/31 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 16/47 | 6. csapdaészlelés: | 11/69 |
7. gyógyítás: | 8/99 | 8. titkosírás: | 3/19 | 9. felderítés: | 24/44 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 7/77 | 11. teológia: | 71/9 (+4%) | 12. taumaturgia: | 67/93 (+46%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 11/34 (+16%) | 15. zene: | 12/92 |
16. szörnyismeret: | 41/75 (+20%) | 17. pszi: | 27/14 (+2%) | 18. zárnyitás: | 9/73 |
19. vadászat: | 5/85 | 20. bányászat: | 14/69 (+29%) | 21. úszás: | 2/82 |
22. főzés: | 4/40 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 210 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
mászol max. 260 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), Bossy (#3279), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), kardfogú fülemüle (#146), átokmurgattyú (#225), őrjáratozó katona (#274), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
láthatatlanság (#76) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | nők (#999) | káoszcsapás (#200) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | hegyi góliát (#244) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | káosz szava (#207) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
3.) Híveim lelke sötét, akár az éjszaka. Ugye a tiéd is? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 21 felderítő, 14 szabotőr, 26 harcos, 14 királynő, 7 élőholt, 7 vadász. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szorgalmad jutalma (152) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) azért a támadás... (221) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) a sebzés se utolsó (279) vallási öntudat (290) maffiózó (293) illúzió akasztás (331) vadászidény (351) kiontott vér (371) hármas szövetség (383) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 256 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2596. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | vasérc (#152) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
124 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 12 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 2 | óndarab (#85) | 5 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 36 | víz (#27) |