TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. aug. 21. 9h:19'
EZ A 645. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
646. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX
|
DAN MCGEE KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,45] koordinátán.
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 673. hetének nyerőszámai: 29, 27, 13. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
TVP spórolása: 10 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 375.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 365.]
* 4. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 360.]
* 5. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 360.]
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 350.]
h 1629 |
használod az 1629. tárgyat |
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy esőidézés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 350.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 347.]
cir 19 |
vándorcirkusz látogatása 19 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
bb 1205 4 57 |
beraksz a bankba az 1205. tárgyat (4 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 2 botot. Beraksz a bank széfjébe 2 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
fkt 176 20 |
felt. készítesz a 176. tárgyat (20 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
ftv 36 181 |
felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 181. szörnyet |
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
flh |
felt. lőfegyver haszn. |
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
flh 9 19 |
felt. lőfegyver haszn. 9 a 19. tárggyal |
Ok, FLH 9 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
flh 11 22 |
felt. lőfegyver haszn. 11 a 22. tárggyal |
Ok, FLH 11 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
flh 12 138 |
felt. lőfegyver haszn. 12 a 138. tárggyal |
Ok, FLH 12 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
flh 997 351 |
felt. lőfegyver haszn. 997 a 351. tárggyal |
Ok, FLH 997 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
tf 2 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Utad során felfedezel egy fény szentélyét.
Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol Lauzittal. Raia főpapja. Egy bundás kabátot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Tisztán érzed auráját: ő is jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 186 1 |
megveszed a 186. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 122 13 |
megveszed a 122. tárgyat 13 |
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 dözmöng szivet. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 124 5 |
megveszed a 124. tárgyat 5 |
Vásároltál 5 rókafarkat. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 213 1 |
megveszed a 213. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 xirnox szivet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 404 12 |
megveszed a 404. tárgyat 12 |
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 rájabőrt. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 24 20 |
megveszed a 24. tárgyat 20 |
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 kavadu lebenyt. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 36 5 |
megveszed a 36. tárgyat 5 |
Vásároltál 5 fáklyát. 5 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 1066 5 |
megveszed az 1066. tárgyat 5 |
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 párducbőrt. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 249 10 |
megveszed a 249. tárgyat 10 |
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 bumerángot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
ve 26 15 |
megveszed a 26. tárgyat 15 |
Vásároltál 15 gyenge mérget. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
m 2 1 2 |
mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy nekrofunt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel megvágod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bunthar. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a bunthar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy érző szívű dromedár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [134,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Szárnyak nélkül repül, csőr nélkül szúr.
Szemek nélküli hegyes fej, röptében megöl egy madarat.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Andezit Tódor lábát masszírozza.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 308.]
m 2 3 2 |
mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
[135,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kaktusztüskét. IQ-d TF-elődött.
(Továbbmész...) [136,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal első lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Találsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Scipio egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [137,45] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy óriás liánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög K'Nrtung előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bandita. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bandita jobb lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vadászkéssel megvágod a bandita bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany. Szereztél 11 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. IQ-d TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [67 pontot használtál fel, van még 241.]
m 1 1 3 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
[138,44] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Iron Cross előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával megcsapod az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+78 életerő.)
(Továbbmész...) [139,43] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel alaposan megvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 9 aranyat. Elhagyod a furcsa képződményt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [140,44] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Reno Rainess előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot!
(Feltételes készítés:) Legyártottál 20 vashegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [169 pontot használtál fel, van még 72.]
[140,45] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány jobb oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel felnyitod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben M.C. Silverhand irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (602. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Scipioval. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Elenios kisebb papja. Egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. topázát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Raia kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy purifikátor trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Hátasa egy idomított trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yaxina von violent. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően főzés szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 63.]
v 58 |
elmormolod az 58. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 58.]
be 602 |
bemész a 602. épületbe |
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkuljiusbolk. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 53.]
be 68 |
bemész a 68. titkos labirintusba |
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 48.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [3. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gnóm szolgáló van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Tüzet köpsz. 5 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-50 TVP.) Szerencséd van: erre téved néhány KÖVGEO varázsló, és visszaváltoztat. Megköszönöd nekik. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még -20.]
be 602 |
bemész a 602. épületbe |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -20.]
kb 1205 1 |
kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még -20.]
szk 345 |
keresed a 345. szörnyet |
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -20.]
in 5301 76 347 |
leírod az 5301. kalandozónak a 76. szörnyet a 347. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gitonga. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -20.]
in 5301 162 408 |
leírod az 5301. kalandozónak a 162. szörnyet a 408. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hadroszaurusz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még -20.]
in 5301 185 479 |
leírod az 5301. kalandozónak a 185. szörnyet a 479. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy karmazsin huhogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) áspis védőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -20.]
in 5301 262 490 |
leírod az 5301. kalandozónak a 262. szörnyet a 490. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zsoldoskatona. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még -20.]
in 5301 753 507 |
leírod az 5301. kalandozónak a 753. szörnyet az 507. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy érző szívű dromedár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Krugrog terítőjét. [0 pontot használtál fel, van még -20.]
* 1. BP: |
TVP elővétele: 10 pontért |
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
* 2. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
* 4. BP: |
használod a 163. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
* 5. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -15.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 13, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 361 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.] |
KARAKTERLAP
Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.
Erő: |
29 |
Szint: |
21 |
Merészség: |
4/5 |
Magasság: |
184 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
26 |
Védekezés: |
32 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
37/37 év |
Egészség: |
26 (28) |
Életpont: |
307/199 |
Jellem: |
jó (366) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
24 (28) |
Varázspont: |
381/0 |
Pénz: |
631 arany |
Kép. pont: |
4 |
Tudatpont: |
18/6 |
|
|
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1479 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7631 TP-t kaptál. Jelenleg 630510 TP-d van. A következő szinthez még 169490 TP szükséges. Trófeáid:
borzalmas varkaudar,
ryuku csapásvezető,
részeg kalandozó. A 225. fordulódban 5138 arany került a bankszámládra. 5394 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
21/12 (+2%) |
szúrófegyverek: |
21/51 |
vágófegyverek: |
18/98 (+18%) |
ütőfegyverek: |
6/11 |
lőfegyverek: |
22/26 (+2%) |
dobófegyverek: |
23/31 (+4%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
16/28 |
2. nyomkövetés: |
60/49 (+28%) |
3. mászás: |
7/55 (+4%) |
4. csapdakészítés: |
13/77 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
2/50 |
6. gyógyítás: |
57/28 (+28%) |
7. titkosírás: |
3/21 |
8. felderítés: |
12/27 (+5%) |
9. szörnyidomítás: |
7/15 |
10. teológia: |
24/100 (+13%) |
11. taumaturgia: |
21/108 (+9%) |
12. versengés: |
5/21 |
13. harcművészetek: |
11/57 |
14. zene: |
6/30 |
15. szörnyismeret: |
20/92 |
16. zárnyitás: |
1/99 |
17. vadászat: |
9/85 |
18. bányászat: |
29/48 (+15%) |
19. főzés: |
3/58 (+21%) |
20. csapatmunka: |
1/79 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) |
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
energiatüskék (#29) |
>> |
pszi elementál (#221) |
vakító fény (#43) |
>> |
dögkeselyű (#174) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
Zinthurg (#180) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem sav ellen (#36) |
>> |
gnóm szolgáló (#181) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
Zinthurg (#180) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
vortexmágus (#418) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
pattanóböde (#145) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
ragyás burástya (#111) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(132,45) Raia oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), erszényes elkarog (#354)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(135,44) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720)
(136,45) élőholt quwarg (#202), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 34. jellempróba
(137,45) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), bandita (#758)
(138,44) oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), áeratikus hasnyák (#243)
(139,43) grok-képződmény (#149), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), bundás csirmáz (#93)
(140,44) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(140,45) nukleáris cickány (#155), fényűző villa (#602), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Scipio (1975. kalandozó), Yaxina von violent (4573. kalandozó), gnóm szolgáló (#181)