234. forduló, 236. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 2. 15h:06'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,81] koordinátán. A pusztulás sírjai közt pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 galachmitot (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+25 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a baljóslatú helyet.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy varázsvédő varázs varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Varázslataidat mostantól rúna védi. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 366.]

ft 177 1 támadod a 177. szörnyet
FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 4951 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 326.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[99,82] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy karmos tankány. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve L escargot. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,45] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sallank nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal megcsapod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 24, gyógyulás: 25, összesen: +1 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 31, gyógyulás: 31, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. vas dobónyíl és egy bumeráng. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal megkarcolod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Felfedeztél egy rát-fát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 276.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[125,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely M.C. Silverhand formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [124,48] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Rövid karddal súrolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 150, gyógyulás: 50, összesen: -100 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,49] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran ezen temploma ma sem állna, ha nincsenek az Igaz Barátok és a Fekete Druidák. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ezüsthajú Bali. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 246.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[122,50] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy totemoszlopot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kopasz Erős formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szőrlajhár került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal végigmetszed a szőrlajhár jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 lajhár csontot. 137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,51] Még mindig az erdőben vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy velociraptor. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvagdalod a velociraptor farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 71, gyógyulás: 34, összesen: -37 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,52] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hadroszaurusz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a hadroszaurusz bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 16 kaját. 1379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 35, gyógyulás: 70, összesen: +35 ÉP}

Látsz egy templomot. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. [30 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 176.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 143 TVP-t kell elköltened.]

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 136.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 160 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 313 506 leírod az 5484. kalandozónak a 313. szörnyet az 506. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ősöreg góliát. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bolondok aranyát. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 314 507 leírod az 5484. kalandozónak a 314. szörnyet az 507. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét ölész. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Krugrog terítőjét. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 315 508 leírod az 5484. kalandozónak a 315. szörnyet az 508. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Rém. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Morgan szilánkját. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 316 511 leírod az 5484. kalandozónak a 316. szörnyet az 511. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidérckirály. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 317 526 leírod az 5484. kalandozónak a 317. szörnyet az 526. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mópat fatty. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránátlövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 318 512 leírod az 5484. kalandozónak a 318. szörnyet az 512. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldereth szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 319 520 leírod az 5484. kalandozónak a 319. szörnyet az 520. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lélekelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tharr kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 320 521 leírod az 5484. kalandozónak a 320. szörnyet az 521. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zafír drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mágusbotot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 321 524 leírod az 5484. kalandozónak a 321. szörnyet az 524. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

in 5484 322 525 leírod az 5484. kalandozónak a 322. szörnyet az 525. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy márvány drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa töltőt. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 93.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 68.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! [10 pontot használtál fel, van még 58.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 24, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 58 pontod maradt, ebből a következő körre 58 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 434 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 135. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 32 (35) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 41 (46) Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 31 (36) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 319/229 Jellem: gonosz (344) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 529/301 Pénz: 894 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 132/377 EFejl: 17
Eddig összesen 844 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5245 TP-t kaptál. Jelenleg 474815 TP-d van. A következő szinthez még 125185 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 230. fordulódban 6490 arany került a bankszámládra. 6522 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 23/36 (+6%) szúrófegyverek: 10/36
vágófegyverek: 12/80 (+12%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/29 (+1%)
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/44 2. nyomkövetés: 47/36 (+25%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 17/54 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 32/42 8. titkosírás: 5/63 9. felderítés: 19/89 (+20%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 27/91 (+14%) 12. taumaturgia: 29/45 (+1%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 9/31 (+10%) 17. szörnyismeret: 8/76 18. pszi: 21/21
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 22/80 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 4/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) varázsvédő varázs (#370)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 10 kaja (#2)
1 lajhár csont (#236) 8 madártoll (#112) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 raptor karom (#281) 1 sallank nyíl (#129) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,51) velociraptor (#161)
(121,52) hadroszaurusz (#162), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(122,50) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), totemoszlop (#505), szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), Raia rúnaköve, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szőrlajhárok (#141)
(123,49) Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,48) bávatag golombár (#165), ongóliant (#159)
(125,47) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, bávatag golombár (#165)
(126,46) bávatag golombár (#165), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(127,45) zombi (#49), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek