234. forduló, 236. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 29. 12h:04'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [155,30] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézgolyót. Varázserőd regenerálódik. (+472 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy bunthar fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 55 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar testét. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lábával meglök a bunthar. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

(Önanalízis: +34% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 569.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 563.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(155,30) bunthar (#396)

[183,31] Épületek tűnnek fel. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 era formázó mintát 25 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 hro formázó mintát 25 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 4 mandibulapengét 12 aranyért, 9 mérg. ubuk tüskét 18 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 4 rézgolyót 4 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 2 szöges bunkót 20 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 10 ubuk tüskét 10 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 547.]

be 618 bemész a 618. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Bronzhajlító Rain vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db,
vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db,
harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, kvazár páncél (#251) 500 ap /db,
smaragd koszorú (#252) 600 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kvazár sisak (#266) 140 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, kvazár kard (#297) 280 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db,
ezüstkard (#325) 44 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, vámpírkard (#358) 5000 ap /db,
ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, vámpírtőr (#364) 1600 ap /db, Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, szigony (#389) 28 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vas fejpánt (#408) 24 ap /db, moa stuki (#413) 20 ap /db,
stukilövedék (#414) 2 ap /db, teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, agyartőr (#420) 1500 ap /db, tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db,
mágusölő (#422) 3600 ap /db, szívkereső (#423) 3500 ap /db, csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, pengepajzs (#425) 1800 ap /db,
Raia pallosa (#426) 6000 ap /db, őstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db,
kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, krapixlon fürdőruha (#454) 80 ap /db, kampós acélszigony (#455) 90 ap /db,
arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, mithril láncing (#457) 5920 ap /db, Rhatt páncélja (#458) 8800 ap /db, Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db,
mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, szellempajzs (#461) 8000 ap /db, Urgod kesztyűje (#462) 8800 ap /db, mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db,
nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db, mithril sisak (#465) 4640 ap /db, Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db, gyémántsisak (#467) 8320 ap /db,
Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, törpe bakancs (#475) 5985 ap /db, cápaölő tőr (#480) 48 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db,
pásztorbot (#513) 1200 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, Tharr kalapácsa (#520) 4000 ap /db, mágusbot (#521) 3750 ap /db,
Mjölborg kalapácsa (#523) 7200 ap /db, óriásölő (#528) 6000 ap /db, lidérckorona (#531) 12000 ap /db, tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db,
Bufa páncélja (#538) 8800 ap /db, Thargodan korona (#543) 750 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, troll dorong (#550) 100 ap /db,
troll klopfoló (#552) 240 ap /db, tünde nyíl (#554) 12 ap /db, jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, árnyéktőr (#557) 70 ap /db,
bűvös shuriken (#562) 40 ap /db, angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, sárkánytőr (#626) 3000 ap /db, Halálpöröly (#635) 17500 ap /db,
Végítélet (#636) 12000 ap /db, Fényhozó (#637) 12000 ap /db, Káoszkígyó (#638) 20000 ap /db, Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db,
Thór pörölye (#640) 10000 ap /db, bronz taider (#641) 10000 ap /db, Huddens kesztyűje (#649) 15000 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db,
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, yeti mokasszin (#710) 3000 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db, Zombilapító (#721) 1500 ap /db, császári kesztyű (#723) 400 ap /db, ryuku kalapács (#724) 80 ap /db,
otagi csáp (#725) 2500 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, Batharak vértje (#739) 1000 ap /db, bo'adhun tiara (#744) 4000 ap /db,
Batharak vállemeze (#831) 1230 ap /db, cápabőr csizma (#832) 1080 ap /db, nitmák penge (#837) 4000 ap /db, Din cséphadarója (#840) 5000 ap /db,
krathan szablya (#854) 100 ap /db, krathan pallos (#855) 300 ap /db, nitmák kard (#856) 40 ap /db, sziklazúzó (#857) 750 ap /db,
drag'kór bökő (#873) 40 ap /db, törp sisak (#897) 1350 ap /db, kyorg vállpánt (#901) 1440 ap /db, kyorg tőr (#902) 7840 ap /db,
Kabol irhája (#903) 1560 ap /db, troglodita fúvócső (#905) 1350 ap /db, kyorg hosszúpenge (#917) 60 ap /db, bo'adhun nyílpuska (#930) 70 ap /db,
Daramoula pálcája (#950) 2400 ap /db, angyali sisak (#971) 14000 ap /db, Olimpikon (#973) 20000 ap /db, Olimposz (#974) 20000 ap /db,
hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, bíborarany tőr (#1095) 1000 ap /db, törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db,
varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, ryuku evező (#1152) 60 ap /db,
energialándzsa (#1227) 1280 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, teriád tőr (#1277) 200 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db,
teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, teriád kard (#1284) 600 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db,
biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db, ryuku menetpajzs (#1320) 375 ap /db, ryuku vállvédő (#1323) 330 ap /db, hoarián nyereg (#1336) 660 ap /db,
hoarián saru (#1346) 30 ap /db, rizspapír-vért (#1366) 1200 ap /db, wakizashi (#1370) 1500 ap /db, naginata (#1371) 1500 ap /db,
nunchaku (#1372) 1500 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, ryuku rövidkard (#1418) 42 ap /db, kyorg övcsat (#1456) 1200 ap /db,
angolna szálka (#1465) 155 ap /db, kalózcsizma (#1483) 60 ap /db, finom keszkenő (#1484) 36 ap /db, díszes tunika (#1488) 1500 ap /db,
robbanó golyóbis (#1502) 105 ap /db, Shengoroth karma (#1520) 1260 ap /db, ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, precíziós vetőtű (#1522) 46 ap /db,
méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, holdezüst fejpánt (#1555) 540 ap /db, Ek'Hor pajzsa (#1556) 2500 ap /db,
ekharion dárda (#1557) 80 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db,
ezüstveretes pajzs (#1669) 3000 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db, cápaölő tőr (#480) 24 ap /db, Ek'Hor pajzsa (#1556) 500 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, gromak páncél (#270) 30 ap /db, Huddens kesztyűje (#649) 1000 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, mentát korona (#1559) 500 ap /db, mithril kesztyű (#463) 250 ap /db, rájabőr úszógatya (#405) 15 ap /db,
szigony (#389) 14 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 542.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[182,31] Folytatod sétádat a házak közt.


(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. (Önanalízis: +8% versengés.)
Van itt egy tolvajcéh (699. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[155,30] A vidék sivatagosra vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Veronel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronokukac nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a kronokukac jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [155,29] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Veronel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bunthar közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar fejét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A bunthar feléd rúg, de nem talál el. A bunthar meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. Kritikus ütés! (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac gumiszerű testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a kronokukac testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [40 pontot használtál fel, van még 489.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[154,29] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [153,29] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Észreveszel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy trikornis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [152,29] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Találsz egy morgud hagymatövet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [30 pontot használtál fel, van még 459.]

m 6 mozogsz nyugatra
[151,29] Dombos vidékre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +11% bányászat.)

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Megpillantasz valamit: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [10 pontot használtál fel, van még 449.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötétség van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 444.]

lm 2 100 100 mozogsz 2 100 100
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [2. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [10. PONTON.] [LM 11:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [11. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 19. PONTRA. [LM 20:] A fenébe! Egy zsákutca. [20. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [31. PONTRA.] [24 pontot használtál fel, van még 420.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 32:] Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [32. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve kényszerport. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.)
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy szánalmas pondró trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Moonchild. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 33:] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [33. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [34. PONTON vagy.] [12 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 35:] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [35. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-13 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [36. PONTRA.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 37:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [37. PONT.] Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-13 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [38. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 396.]

lm 47 100 47 mozogsz 47 100 47
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 39:] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [39. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 390.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 40:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [40. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [56. PONTON.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 2:] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [2. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [10. PONTRA.] [12 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 47 100 47 mozogsz 47 100 47
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 11:] Az út véget ér - egy zsákutca! [11. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-13 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 29. PONTRA. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 372.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 30:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 42:] A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-13 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 45. PONTRA. [12 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 47 55 mozogsz 47 55
Haladsz előre. [47. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [48. PONT.] Haladsz előre. [49. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [51. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gránitelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gránitelementál testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [52. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt és 10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 hajító csillagot. Ügyességed TF-elődött. [46 pontot használtál fel, van még 314.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[151,30] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [151,31] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [20 pontot használtál fel, van még 294.]

szk 251 keresed a 251. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy zombi mestert. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 244. játékheted és a 235. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 280.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 22, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 258. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 26 (33) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 34/46 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 452/344 Jellem: jó (649) Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (49) Varázspont: 776/314 Pénz: 3928 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 189/276 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 1557 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12343 TP-t kaptál. Jelenleg 1578653 TP-d van. A következő szinthez még 121347 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Hoxxurton, ongóliant. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 6565 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 30/30 (+3%) szúrófegyverek: 13/15 (+6%)
dobófegyverek: 28/50 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/53 2. nyomkövetés: 51/96 (+37%) 3. mászás: 11/61
4. csapdakészítés: 18/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/27 6. gyógyítás: 35/88
7. titkosírás: 3/87 8. felderítés: 23/79 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 61/15 (+23%) 11. taumaturgia: 42/13 (+7%) 12. versengés: 11/41 (+8%)
13. harcművészetek: 27/26 14. zene: 12/85 15. szörnyismeret: 24/85 (+34%)
16. pszi: 21/93 (+2%) 17. zárnyitás: 8/66 18. vadászat: 4/37
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 14/44 (+11%) 21. úszás: 7/20
22. főzés: 11/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> arató csattanat (#144) tűzeső (#61) >> bunthar (#396)
tűzeső (#61) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzsisak (#88) 1 csillagbot (#929) 1 era formázó minta (#418)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüsttőr (#322) 1 hro formázó minta (#601)
5 kaja (#2) 2 kristálygömb (#265) 1 mandibulakasza (#127)
4 mandibulapenge (#125) 9 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyílvessző (#108)
1 pézsmatökmag (#934) 1 quwarg tojás (#360) 3 rézgolyó (#343)
1 sallank nyíl (#129) 2 szöges bunkó (#8) 1 szöges páncél (#65)
10 ubuk tüske (#131) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
486 arany (#50) 2 bunthar bőr (#733) 1 moa gyémánt (#385)
10 pular kristály (#239) 2 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
1 szent kehely (#257) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(151,29) a 75. labirintus bejárata, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, érclelőhely, Moonchild (2574. kalandozó), gránitelementál (#205)
(151,31) nekrofun (#173)
(152,29) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534)
(153,29) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(154,29) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(155,29) művészi porolit (#720), buntharok (#396), kronokukac (#285)
(155,30) bunthar (#396), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kronokukac (#285)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.11.29 09:10 Változások a számládon! 5 zseton átutalása a(z) 3714. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek