TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. aug. 16. 9h:13'
EZ A 644. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
645. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0
|
DAN MCGEE KALANDJAI
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,44] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Földrengető trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Ariella d'Amor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a bányászat szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy pókkirálynő trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy deus ex machinát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Xlewers. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Octavianus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te harcművészetek szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+6 életpont gyógyulás.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 14 vashegyű nyilat (400 arany kikiáltási áron), 1 mászókampót (250 arany kikiáltási áron), 1 párducszemet (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 kis vaspajzsot (20 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 mászókampó (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét. Találkozol egy copfos csíkos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfivel. Bőre bronzként csillog. Szétfagyott teste csak nagyon lassabban mozog körülbelül, mint egy lila brekk varázslótoronnyal a hátán! Ő Krontel! Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Krontel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően vadászat szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Az 5. napon egy világoskék, copfos hajú, égszínkék szemű alakváltó nő megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Az 5. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Etorlán. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te felderítés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az 5. napon összefutsz Geldor Mortalisszal. Raia eljövendő papja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően főzés szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon összefutsz Steve Mc Loeddal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy ekharion bébi trófea és egy bunthar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött versengés szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon megintcsak összefutsz Xlewerssel. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon összeakadsz Octavianusszal. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött harcművészetek szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 48 mákrózsa virágot (50 arany).
Táborozásod alatt elhatároztad, hogy a végére jársz a szerencsétlenül járt harcmuvészek esetének, ezért útmutatást kértél a labirintus pontos helyére vonatkozóan. Megismerted a 175. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 126. számában találsz.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 mászókampót (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Kifizetted a megvett 2 párducbőrt (160 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 mászókampót, 1 párducszemet.
Aranykezű Rufus, amikor összefutottatok, adott neked 6 kaját, 6 mákrózsa virágot, egy koboldkoronát és 4 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 671. hetének nyerőszámai: 3, 18, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
TVP spórolása: 10 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 373.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]
* 4. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]
* 5. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 358.]
ef 3 |
energia fejlesztése 3 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 1772 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 328.]
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 318.]
h 1629 |
használod az 1629. tárgyat |
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy csábmosoly varázs hatalmát. Karizmatikusabbá váltál. [0 pontot használtál fel, van még 318.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 318.]
le 322 |
leveszed/lerakod a 322. tárgyat |
Elrakod az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 318.]
kf 254 |
kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 318.]
t 396 |
támadod a 396. szörnyet |
FT 396 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bunthar! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bunthar jobb vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a bunthar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
bb 733 56 677 |
beraksz a bankba a 733. tárgyat (56 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 2 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 58 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 6 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 318.]
fkt 1241 10 |
felt. készítesz az 1241. tárgyat (10 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 318.]
a 26 5415 15 |
átadod a 26. tárgyat az 5415. kalandozónak (15 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 15 gyenge mérget Aranykezű Rufus részére. [5 pontot használtál fel, van még 313.]
v 22 160 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]
v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(133,44) buntharok (#396)
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 24 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 1359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 483 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bőrpáncélt 5 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 2 hebrencs állkapcsot 8 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 1 ugh mérget 2 aranyért.
[-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 268.]
ve 310 6 |
megveszed a 310. tárgyat 6 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
ve 14 20 |
megveszed a 14. tárgyat 20 |
Vásároltál 20 sünmedve tüskét. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
ve 713 5 |
megveszed a 713. tárgyat 5 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
m 1 4 4 |
mozogsz északkeletre, délre, délre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,44] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 rézgolyó. Eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 vaspántot. Egészséged TF-elődött.
(Továbbmész...) [133,46] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Észreveszel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ebor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [137 pontot használtál fel, van még 131.]
m 5 7 8 |
mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra |
[132,47] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő trikornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Stormmal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Csábmosoly.) Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [131,46] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz San-diellel. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te szörnyismeret szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [131,45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Találsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Gragath-tal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Csábmosoly.) Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[27 pontot használtál fel, van még 104.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[130,44] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a sírlidérc testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vadászkéssel végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mutáns csont és egy bőrsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel alaposan megvágod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus támad rád.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzpenge, egy orgyilkos tőr, egy ubuk tüske, egy kígyóbőr kesztyű és egy mutáns csont. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+111 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve.
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [79 pontot használtál fel, van még 25.]
kb 1205 1 |
kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
szk 345 |
keresed a 345. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
* 1. BP: |
TVP elővétele: 10 pontért |
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
* 2. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 32.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 32.]
* 4. BP: |
használod a 163. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 27.]
* 5. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [27 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 4, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Izmozol kicsit a malomkővel. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 374 pontot. A következő körben tehát 374 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.
Erő: |
29 |
Szint: |
21 |
Merészség: |
4/5 |
Magasság: |
184 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
26 |
Védekezés: |
32 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
37/37 év |
Egészség: |
25 (27) |
Életpont: |
307/189 |
Jellem: |
jó (362) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
24 (28) |
Varázspont: |
381/11 |
Pénz: |
1112 arany |
Kép. pont: |
4 |
Tudatpont: |
18/6 |
|
|
|
|
EFejl: |
28 |
Eddig összesen 1467 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6665 TP-t kaptál. Jelenleg 616739 TP-d van. A következő szinthez még 183261 TP szükséges. Trófeáid:
borzalmas varkaudar,
ryuku csapásvezető,
részeg kalandozó. A 225. fordulódban 5138 arany került a bankszámládra. 5343 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
21/8 (+4%) |
szúrófegyverek: |
21/51 |
vágófegyverek: |
18/70 (+12%) |
ütőfegyverek: |
6/11 |
lőfegyverek: |
22/24 (+6%) |
dobófegyverek: |
23/24 (+4%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
16/28 |
2. nyomkövetés: |
60/1 (+18%) |
3. mászás: |
7/51 |
4. csapdakészítés: |
13/67 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
2/35 |
6. gyógyítás: |
57/0 (+16%) |
7. titkosírás: |
3/21 |
8. felderítés: |
12/22 (+15%) |
9. szörnyidomítás: |
7/15 |
10. teológia: |
24/59 (+17%) |
11. taumaturgia: |
21/85 (+20%) |
12. versengés: |
4/99 (+24%) |
13. harcművészetek: |
11/57 |
14. zene: |
6/25 (+17%) |
15. szörnyismeret: |
20/62 (+1%) |
16. zárnyitás: |
1/99 |
17. vadászat: |
9/85 |
18. bányászat: |
29/3 (+5%) |
19. főzés: |
3/17 |
20. csapatmunka: |
1/79 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) |
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
energiatüskék (#29) |
>> |
pszi elementál (#221) |
vakító fény (#43) |
>> |
dögkeselyű (#174) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
Zinthurg (#180) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
vortexmágus (#418) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
pattanóböde (#145) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
ragyás burástya (#111) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(130,44) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran rúnaköve
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), Gragath (1474. kalandozó)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), San-diel (4368. kalandozó)
(132,47) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, trikornisok (#104), manaelementál (#290), Storm (5796. kalandozó)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, áeratikus hasnyák (#243)