232. forduló, 234. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 14. 22h:39'
EZ A 302. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
303. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

PEAKY KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO. Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött pihenésed. A kocsmában való tartózkodásod alatt időnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következőt hallottad: Dalamar foglyul ejtett egy ongóliantot és szabadon ejtette egy helytartói város főterén. Később kiderült, hogy az elfogott ongóliant csecsemőt szülei hagyták hátra, mert életképtelennek bizonyult.
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót.
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+226 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+92 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 4. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

* 5. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 373.]

kf 420 2 kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a méregfogat, majd a bal kezedbe veszed az agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 358.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 165 elmormolod a 165. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 2644 elkészíted a 2644. tárgyat
Legyártottál 1 káoszrelikviát. IQ-d TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy ősdentor.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 129 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor bal oldalát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {HD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ősdentor fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 63 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 69 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 6 338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 363, gyógyulás: 135, összesen: -228 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 14 aranyat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy quwarg tűzköpő akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg tűzköpő nyakát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Te 33 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+54 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg tűzköpő nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 128, gyógyulás: 109, összesen: -19 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 2 sámán gyógykenőcsöt. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy Notermanthi. Ez is a tárgyadra pályázik!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő. 6 390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 49, gyógyulás: 61, összesen: +12 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 destabilizátort. (ld. enc.) Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [12 pontot használtál fel, van még 339.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[142,60] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {HD:} Agyartőrrel megkarcolod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és egy rókafarok. 2 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 55, gyógyulás: 30, összesen: -25 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vámraktár (749. épület.).
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy ongóliant.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {HD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb. 5 469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 82, gyógyulás: 104, összesen: +22 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 3 kvazárt. Még nincs vége! Ezúttal egy Notermanthi készül kirabolni!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs, egy umbatari karkötő és 4 arany. 6 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 67, gyógyulás: 60, összesen: -7 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 aranyló ugarhéjat. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy kronotapír próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kronotapír fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a kronotapír pörsenéses hátát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 5 148 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 108, gyógyulás: 107, összesen: -1 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 ómatériát. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél!

(Továbbmész...) [143,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy burástya királynő került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő bordás mellkasát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [144,58] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg parafenomén. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén jobb oldalát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 22 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 48, gyógyulás: 31, összesen: -17 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 264.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy mérgezett tüskét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 254.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat egyszerű: egy csontváz lord legyőzése.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 404 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Graltrin. A feladatod a következő. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy Fekete Kehely. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 234.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy élőholt quwarg leöléséből áll a próba.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 410 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Bronzhajlító Dáin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy kacagó szépia. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[145,57] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar felderítő közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [146,57] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 99 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [147,58] A terep továbbra is ritka erdő. Felfedeztél egy fekete lótuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

[21 pontot használtál fel, van még 193.]

kt 447 4 elkészíted a 447. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 3 lótuszvirág készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. IQ-d TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy csápos otagi.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi hatás! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 moa gyöngyöt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel?
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ellenfeled túl erős, így olajra lépsz. A szörny dühösen követ egy ideig, de nem ér utol. Az életed megmaradt, ráadásul még rabolnia sem sikerült tőled, ez már majdnem teljes siker! [9 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[148,59] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 77 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat nyakát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [149,60] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Találsz egy grok-képződményt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy szárnyas gömböc vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {HD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy drasmólyom!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {HD:} Agyartőrrel felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Csak ennyi? - nézel körül fitymálva. - NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy bundás csirmáz!

Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {HD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 gyöngymangót. Miután lemásztál, továbbindulsz. [30 pontot használtál fel, van még 154.]

ef 17 energia fejlesztése 17
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] Öregedtél 15 évet. [150 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 17, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a király szilmill. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a halhatatlanság várományosa helyett a mágusok mágusa, a harcosok harcosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +26 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 373 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY)
Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!).
- Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 31 (53) Szint: 30 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 36 (50) Támadás: 51 (56) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 23 (35) Védekezés: 41 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 30/358 év
Egészség: 19 (31) Életpont: 592/592 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 5
Szerencse: 23 (43) Varázspont: 1052/256 Pénz: 3453 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 48/8 Pszi pont: 254/136 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 2643 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 417 TP-t kaptál. Jelenleg 3 031 755 TP-d van. A következő szinthez még 468 245 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, Főmágus, Notermanthi. A 225. fordulódban 1926 arany került a bankszámládra. 1940 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/46 ökölvívás: 31/11 (+8%) szúrófegyverek: 23/66 (+3%)
vágófegyverek: 18/30 ütőfegyverek: 7/12 lőfegyverek: 19/20
dobófegyverek: 28/80 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << raptor szablya (#482) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -); hajító csillag (#939) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
149,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 153
Kedvenc táborhely: 94,51
JLKzott minoszkúpok: 60, 64, 59, 61, 91, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 943 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/62 (+17%) 2. nyomkövetés: 39/99 (+15%) 3. mászás: 15/72 (+2%)
4. csapdakészítés: 32/70 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/68 6. gyógyítás: 45/75
7. titkosírás: 6/72 8. felderítés: 11/11 9. szörnyidomítás: 9/12
10. teológia: 26/67 (+34%) 11. taumaturgia: 38/2 (+31%) 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 35/17 14. zene: 16/72 15. szörnyismeret: 12/55
16. pszi: 28/20 (+11%) 17. zárnyitás: 6/19 18. vadászat: 8/81
19. bányászat: 30/96 20. úszás: 11/0 21. főzés: 8/92
22. csapatmunka: 1/21

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), tűzfőnixet (#215) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) háló-csapdával (#220), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9,0) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testű kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 59, 60, 61, 64, 66, 68, 88, 91, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 220. Szerzett pont: 28512. Beállított erő: 10 Összpont: 109153

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 821 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 2 csontkés (#11)
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 méregtagadó (#1531) 1 raptor szablya (#482)
1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 jégcsákány (#1574)
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
7 kerek kő (#19) 11 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23)
10 nyílvessző (#108) 10 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 4 ekharion dárda (#1557) 14 ezüstshuriken (#327)
5 hajító csillag (#939) 21 jégpasztilla (#1566) 73 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
12 mérg. vas dobónyíl (#190) 10 tolmokov-koktél (#351) 15 ubuk dobónyíl (#138)
38 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 királyi korona (#338) 1 * mentát korona (#1559)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$2 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 mópat token (#585)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
2 ametiszt medál (#275) 8 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
2 gyöngysor (#192) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 nap szimbólum (#141)
1 * rothasztó talizmán (#815) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 4 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
$1 umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
9 aranygyűrű (#193) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 59]
17 fűszertartó (#210) [bennük 81 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
6 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 72]
7 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 140]
4 szent kehely (#257) [bennük 38 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 86 csepp ugh méreg (#166), fér még: 70]
5 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 56]
13 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 221]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
21 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 10 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 dorony duda (#235) 7 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 5 fenőkő (#1618) 2 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 5 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313)
180 kaja (#2) 16 káoszrelikvia (#2644) 2 kis aranykulcs (#240)
43 kis káoszrelivkia (#2643) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
8 kristálygömb (#265) 8 krónika (#1725) 10 kronokristály (#1636)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus hátizsák (#735) 4 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
14 megsemmisítő (#1540) 2 moa antigrav (#2204) 1 nagy aranykulcs (#246)
6 nagy bronzkulcs (#185) 4 nagy vaskulcs (#186) 27 ork csodaszer (#1228)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 rum (#1419)
2 ryuku védőkenőcs (#1154) 5 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 shinai gömb (#348)
1 smaragd kulcs (#241) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281) 16 titanitdukát (#1480)
3 varkaudar pálinka (#1137) 5 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * ryuku rúna (#2620) 1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 2 adamantit (#627) 19 álompor (#396)
19 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48) 3 aranytoll (#572)
29 argumérc (#2632) 1 aurach bőr (#658) 9 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 24 borkonyó bibe (#312)
2 csalánvirág (#582) 21 csillezsályalevél (#1253) 5 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 5 darázsszárny (#652) 2 dentor bőr (#551)
2 dözmöng szív (#122) 14 drótszőr (#37) 2 ében toboz (#578)
1 eknozol (#540) 1 etra hályog (#712) 11 ezüstdarab (#326)
43 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 4 fokhagyma (#403)
42 főnixtoll (#563) 5 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
14 grifftojás (#179) 4 gyíkfű (#201) 30 gyöngymangó (#135)
4 hattyútoll (#1222) 2 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236)
4 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 1 kaktuszbogyó (#429)
41 kaktusztüske (#114) 21 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
5 kazmár gyökér (#205) 9 kék orchidea (#68) 2 királygyík bőr (#44)
29 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892) 6 kvazár (#244)
2 lajhár csont (#236) 2 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
1 lélekesszencia (#619) 3 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe bimbó (#656)
2 liumbe hajtás (#655) 14 lótuszvirág (#447) 153 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 52 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
13 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382)
2 moa üveggömb (#383) 8 mocsári penke (#148) 4 mutáns csont (#331)
9 nektoraf faggyú (#667) 42 ómatéria (#2642) 14 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 17 ovimon-bogyó (#207) 10 pézsmatökmag (#934)
86 pirkit (#153) 36 polip szívóka (#391) 9 púderkő (#119)
12 pular kristály (#239) 5 purifikátor háj (#269) 7 ramit kő (#226)
6 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651)
3 rókafarok (#124) 10 rozmárfog (#1069) 6 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 3 sárkánypikkely (#292) 2 smaragdkő (#678)
19 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
7 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 4 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 10 Thargodan esszencia (#328) 3 tükör (#43)
5 tyrex csont (#280) 3 vámpírfog (#1221) 1 vapár ág (#110)
8 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 11 vasérc (#152)
1 vörös zyel (#606) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 410.28 kg Megterheltség: 175%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
77 arany (#50) 12 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
3 hajító csillag (#939) 2 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 moa gyöngy (#378) 1 vámpírfog (#1221)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany papi karkötő (#309) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 dentor bőr (#551)
1 destabilizátor (#1275) 3 gyöngymangó (#135) 1 káoszrelikvia (#2644)
1 karbin plazma (#199) 2 kis káoszrelivkia (#2643) 3 kvazár (#244)
3 lótuszvirág (#447) 5 madártoll (#112) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 nyílvessző (#108) 1 ómatéria (#2642) 10 pézsmatökmag (#934)
1 rókafarok (#124) 1 rövid íj (#107) 3 sáfránypor (#211)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348) 1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143 144 145 146 147 148 149 150
56
57
58
59
60
61
62
(142,60) vámraktár (#749), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), őrült varázsló (#255), ongóliant (#159), Notermanthi (#257), kronotapír (#286)
(143,59) burástya királynő (#759)
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), ősdentor (#282), quwarg tűzköpő (#678), Notermanthi (#257)
(144,58) Raia rúnaköve, kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, Raia oltár, élőholt tigris (#766), quwarg parafenomén (#248), csontváz lord (#177), élőholt quwarg (#202)
(145,57) bávatag golombár (#165), ork kunyhó (#1683), varkaudar felderítő (#7133)
(146,57) varkaudar felderítő (#7133), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534)
(147,58) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
(148,59) arató csattanatok (#144)
(149,60) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, 43. jellempróba, bundás csirmáz (#93), drasmólyom (#60)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.09.14 22:16 Változások a számládon! Zseton levonás: 250 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (50 ford. lemaradT#s 5242-nek)
2021.09.14 22:16 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek