231. forduló, 233. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 24. 9h:36'
EZ A 288. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
289. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,44] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 2. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Andrew Vortex. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a kacagó szépia (ld. enc.) és az alanori csatamén (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) plazmacsillagot (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a pattanóböde kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 55, gyógyulás: 10, összesen: -45 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+14 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 325.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,43] Még mindig dombos terepen vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Látsz egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ebor lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardszárnyú pocok. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [40 pontot használtál fel, van még 275.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,42] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Combat Cica hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,41] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hegyek Királya lábát masszírozza. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [34 pontot használtál fel, van még 241.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [140,40] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Callystus Ornatus előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [37 pontot használtál fel, van még 204.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,39] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,38] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy proteinfecske. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Göcsörtös bunkóval eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 165.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [32 pontot használtál fel, van még 133.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Leah templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy álomvirágot. Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Látsz egy templomot. Leah hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 80, gyógyulás: 17, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 89.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 4102 250 283 leírod a 4102. kalandozónak a 250. szörnyet a 283. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 3070 250 283 leírod a 3070. kalandozónak a 250. szörnyet a 283. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5367 250 283 leírod az 5367. kalandozónak a 250. szörnyet a 283. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 3796 250 283 leírod a 3796. kalandozónak a 250. szörnyet a 283. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 4784 250 283 leírod a 4784. kalandozónak a 250. szörnyet a 283. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 5188 250 283 leírod az 5188. kalandozónak a 250. szörnyet a 283. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

in 4144 250 283 leírod a 4144. kalandozónak a 250. szörnyet a 283. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 84.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 84 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 81.]

* 5. BP: keresed a 184. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 1, 29.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 81 pontod maradt, ebből a következő körre 81 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 454 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY)
Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány.

ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY)
Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját.
Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél.

PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY)
Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintű tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezőn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

Erő: 30 (33) Szint: 15 Merészség: 7/6 Magasság: 185 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 14 Menekülés: 40 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 300/257 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 41 (44) Varázspont: 438/299 Pénz: 452 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 162/463 EFejl: 31
Eddig összesen 698 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3879 TP-t kaptál. Jelenleg 103154 TP-d van. A következő szinthez még 16846 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 212. fordulódban 6611 arany került a bankszámládra. 7272 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 (+36%) ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: *19/100 (+8%)
vágófegyverek: 20/20 ütőfegyverek: 7/24 (+6%) lőfegyverek: 15/63 (+12%)
dobófegyverek: 10/84 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << kőkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/91 (+10%) 2. nyomkövetés: 31/82 (+4%) 3. mászás: 7/30
4. csapdakészítés: 20/97 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/64 6. gyógyítás: 14/21
7. titkosírás: 3/77 8. felderítés: 36/51 9. szörnyidomítás: 11/96
10. teológia: 19/75 (+41%) 11. taumaturgia: 12/57 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 4/14 14. zene: 34/16 (+30%) 15. szörnyismeret: 19/38
16. pszi: 20/50 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 42/11
19. bányászat: 13/60 (+15%) 20. úszás: 13/98 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253) 6 gyöngymangó (#135)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kaja (#2) 2 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,35) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 54. jellempróba, Leah oltár, élőholt quwarg (#202)
(140,36) oltár, vércápa (#193)
(140,37) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 41. jellempróba, vércápa (#193)
(140,38) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, proteinfecskék (#139), uzbány (#102), vércápa (#193)
(140,39) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szürke rinocérosz (#346), vércápa (#193)
(140,40) vérfürdető magszim (#148), nekrofun (#173), Raia oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(140,41) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(140,42) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, vércápa (#193)
(140,43) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152), vércápa (#193)
(140,44) pattanóböde (#145), vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek