230. forduló, 232. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 14. 18h:32'
EZ A 252. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
253. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 49. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+97 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+91 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 4. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 5. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

gyj 0 300 1 felt. gyűjtés 300 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 352.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-26 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szuperpszi kif.. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 337.]
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 335.]

lm 7 mozogsz 7
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [50. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 varkaudar lándzsa és 1 varkaudar páncél (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-80 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 293.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 5 17 905 mozogsz 5 17 905
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [16. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar varázsló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 92, gyógyulás: 30, összesen: -62 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 ametiszt medált. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [42 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 18 900 1 mozogsz 18 900 1
Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [18. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Precíz, mágiával egybeépített roxati mechnizmust aktiváltál. Dezintegráló sugár csapódik beléd. Megsemmisült 1 rézkulcs! Te is megsérültél. (-12 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 mérg. ubuk dobónyíl, 1 vassisak, 1 agyartőr (ld. enc.), 20 rézgolyó, 2 varkaudar szablya (ld. enc.), 2 varkaudar páncél, 10 mérgezett vasnyíl, 4 tolmokov-koktél és 1 Muezli aranykeze (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 varkaudar lándzsa. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [54 pontot használtál fel, van még 177.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[145,64] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy gumifát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger bal oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {HD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a magger fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 66, gyógyulás: 35, összesen: -31 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [146,65] A sík vidék mocsarassá válik. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zombi mester. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 405 életpontot sebeztél. A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [147,65] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felfedeztél egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz csontamulettet. (ld. enc.) Felfedeztél egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy zombi mester. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester jobb lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 30, gyógyulás: 37, összesen: +7 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 156.]

m 4 4 7 mozogsz délre, délre, északnyugatra
[147,66] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {HD:} Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 375 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 16, gyógyulás: 20, összesen: +4 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [147,67] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mocsári ácsorgó lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [146,66] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megütöd az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 60, gyógyulás: 20, összesen: -40 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {HD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {HD:} Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy légirozmár!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {HD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 119.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[147,65] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [147,64] Bozótos terepre értél.

Felfedeztél egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [14 pontot használtál fel, van még 105.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Nincsen keze, nincsen lába,
Mégis inget húz tollas hasára.
[5 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. IQ-d TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy taalru.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a taalru egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő, egy vas dobónyíl, egy obszidián függő, egy fekete gyöngy, egy trófea nyaklánc és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 295 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 68, gyógyulás: 62, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 Blounther gyűrűjét. (ld. enc.) Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy Főmágus akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Főmágus testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Főmágus jobb lábát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {HD:} Méregfoggal megérinted a Főmágus hosszú szakállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. A Főmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 2 púderkő. 7 061 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 186, gyógyulás: 60, összesen: -126 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 3 sáfrányport. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Még nincs vége! Ezúttal egy kronotapír készül kirabolni!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {HD:} Méregfoggal jól megszurkálod a kronotapír testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a kronotapír bal első lábát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {HD:} Méregfoggal megérinted a kronotapír testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 5 350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 105, gyógyulás: 109, összesen: +4 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 ómatériát. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [20 pontot használtál fel, van még 57.]

ef 22 energia fejlesztése 22
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] Öregedtél 5 évet. [50 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 8, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a király szilmill. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 374 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG)
Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas!

VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY)
A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod.

AGYARTŐR (420. TÁRGY)
Az agyartőr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthető lényeket is meg tudod vele sebezni. Az agyartőr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartőrt - a megfelelő mágikus formulák ismerői - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékű egyéb alapanyag segítségével állíthatják elő, 120 TVP árán.

VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY)
Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban.

MUEZLI ARANYKEZE (442. TÁRGY)
Muezli, a hírhedt árnymanó tolvaj arról volt híres, hogy mindenkitől képes annak legféltettebb tárgyát ellopni. Hogy mindezt csak bűverejű kesztyűjének köszönheti, az csak azután derült ki, hogy Muezlit Kartagonban felakasztották. Azóta a kesztyűnek nyoma veszett, senki sem tud róla semmi pontosat. Kivéve most már téged... [Megjegyzés: mostantól képes vagy a KF ... 3 paranccsal védett tárgyakat is ellopni, de ilyenkor szükséges, hogy a tárgyra direktbe kiadott lopásod legyen, és még így is kisebb lesz az esélyed a lopásra.]

CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)
Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az.
- Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában.
- No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe.
- Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm.
Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód.
- Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom.
[Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek.

BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY)
Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548).

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 31 (53) Szint: 29 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 35 (49) Támadás: 50 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 23 (35) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 30 % Életkor: 30/335 év
Egészség: 19 (31) Életpont: 582/494 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (42) Varázspont: 988/37 Pénz: 2872 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 48/15 Pszi pont: 254/58 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 2619 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 560 TP-t kaptál. Jelenleg 2 953 312 TP-d van. A következő szinthez még 46 688 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, Főmágus, Notermanthi. A 225. fordulódban 1926 arany került a bankszámládra. 1940 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/46 ökölvívás: *30/101 (+10%) szúrófegyverek: 23/61 (+2%)
vágófegyverek: 18/30 ütőfegyverek: 7/12 lőfegyverek: 19/20
dobófegyverek: 28/65 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << raptor szablya (#482) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -); hajító csillag (#939) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
147,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 153
Kedvenc táborhely: 94,51
JLKzott minoszkúpok: 60, 64, 59, 61, 91, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 943 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/15 2. nyomkövetés: 39/68 (+5%) 3. mászás: 15/70 (+2%)
4. csapdakészítés: 32/56 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/68 (+12%) 6. gyógyítás: 45/75
7. titkosírás: 6/72 8. felderítés: 11/11 (+18%) 9. szörnyidomítás: 9/12
10. teológia: 26/4 (+27%) 11. taumaturgia: 37/50 (+21%) 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 34/17 14. zene: 16/72 15. szörnyismeret: 12/55
16. pszi: 28/6 (+8%) 17. zárnyitás: 6/19 (+6%) 18. vadászat: 8/81
19. bányászat: 30/96 20. úszás: 11/0 21. főzés: 8/92
22. csapatmunka: 1/21

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), tűzfőnixet (#215) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) háló-csapdával (#220), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9,0) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 59, 60, 61, 64, 66, 68, 88, 91, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 209. Szerzett pont: 27302. Beállított erő: 10 Összpont: 107943

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 834 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 2 csontkés (#11)
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 * méregfog (#1553) 3 varkaudar lándzsa (#224)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 méregtagadó (#1531) 1 raptor szablya (#482)
1 rövid kard (#171) 2 varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 jégcsákány (#1574)
1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
7 kerek kő (#19) 11 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23)
$10 mérgezett vasnyíl ($187) 8 nyílvessző (#108) $20 rézgolyó ($343)
10 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 4 ekharion dárda (#1557) 13 ezüstshuriken (#327)
7 hajító csillag (#939) 21 jégpasztilla (#1566) 89 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
12 mérg. vas dobónyíl (#190) 10 tolmokov-koktél (#351) 15 ubuk dobónyíl (#138)
38 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562) 3 varkaudar páncél (#294)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 királyi korona (#338) 1 * mentát korona (#1559)
1 vassisak (#160)
Köpenyek
$1 rejtőköpeny ($277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 Muezli aranykeze (#442)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$3 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
3 mópat token (#585) $7 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
2 ametiszt medál (#275) 8 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
$2 ezüst nyaklánc ($117) 2 gyöngysor (#192) 1 * két kard szimbólum (#144)
2 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815) 2 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 10 ezüst karkötő (#158) $1 ezüst papi karkötő ($308)
3 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
8 aranygyűrű (#193) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 10 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 49]
17 fűszertartó (#210) [bennük 81 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
6 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 72]
7 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 140]
4 szent kehely (#257) [bennük 38 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 86 csepp ugh méreg (#166), fér még: 70]
5 vizestömlő (#3) [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 52]
13 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 221]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
19 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
10 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235)
7 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36)
5 fenőkő (#1618) 2 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
5 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313) 187 kaja (#2)
14 káoszrelikvia (#2644) 2 kis aranykulcs (#240) 42 kis káoszrelivkia (#2643)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 8 kristálygömb (#265)
8 krónika (#1725) 10 kronokristály (#1636) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 mágikus hátizsák (#735) 4 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 14 megsemmisítő (#1540)
2 moa antigrav (#2204) 1 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 26 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 rum (#1419) 2 ryuku védőkenőcs (#1154)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 teriád dobóháló (#1281) 16 titanitdukát (#1480) 3 varkaudar pálinka (#1137)
5 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * ryuku rúna (#2620) 1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 2 adamantit (#627) 19 álompor (#396)
19 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48) 3 aranytoll (#572)
29 argumérc (#2632) 1 aurach bőr (#658) 9 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 19 borkonyó bibe (#312)
2 csalánvirág (#582) 18 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 5 darázsszárny (#652) 2 dözmöng szív (#122)
35 drótszőr (#37) 2 ében toboz (#578) 1 eknozol (#540)
1 etra hályog (#712) 11 ezüstdarab (#326) 37 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 4 fokhagyma (#403) 42 főnixtoll (#563)
5 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) 14 grifftojás (#179)
3 gyíkfű (#201) 27 gyöngymangó (#135) 4 hattyútoll (#1222)
1 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236) 4 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 1 kaktuszbogyó (#429) 41 kaktusztüske (#114)
20 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) 5 kazmár gyökér (#205)
9 kék orchidea (#68) 2 királygyík bőr (#44) 29 kőszem (#304)
1 kreiton esszencia (#892) 3 kvazár (#244) 2 lajhár csont (#236)
2 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 1 lélekesszencia (#619)
3 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655)
11 lótuszvirág (#447) 148 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
42 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 13 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
2 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382) 2 moa üveggömb (#383)
8 mocsári penke (#148) 4 mutáns csont (#331) 9 nektoraf faggyú (#667)
40 ómatéria (#2642) 14 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
17 ovimon-bogyó (#207) 86 pirkit (#153) 36 polip szívóka (#391)
9 púderkő (#119) 12 pular kristály (#239) 5 purifikátor háj (#269)
7 ramit kő (#226) 6 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 10 rozmárfog (#1069)
6 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 sárkánypikkely (#292)
2 smaragdkő (#678) 19 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 7 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
4 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 10 Thargodan esszencia (#328)
9 trikornis szarv (#198) 3 tükör (#43) 5 tyrex csont (#280)
4 vámpírfog (#1221) 1 vapár ág (#110) 8 varányszem (#30)
2 varkaudar csont (#1113) 11 vasérc (#152) 1 vörös zyel (#606)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 435.67 kg Megterheltség: 186%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
37 arany (#50) 5 drótszőr (#37) 2 hajító csillag (#939)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktusztüske (#114) 1 rézkulcs (#75)
2 sünmedve tüske (#14) 2 ubuk tüske (#131) 2 varázskő (#305)
5 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 agyartőr (#420) 1 ametiszt medál (#275) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 csontpálca (#329) 1 fokhagyma (#403) 3 gyíkfű (#201)
1 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 2 kis káoszrelivkia (#2643)
3 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 10 mérgezett vasnyíl (#187)
1 Muezli aranykeze (#442) 1 obszidián függő (#195) 1 ómatéria (#2642)
2 púderkő (#119) 1 remák szív (#264) 20 rézgolyó (#343)
6 sáfránypor (#211) 1 sullár hólyag (#168) 1 Thargodan esszencia (#328)
4 tolmokov-koktél (#351) 1 trófea nyaklánc (#196) 2 ubuk dobónyíl (#138)
1 umbatari karkötő (#278) 2 varkaudar lándzsa (#224) 3 varkaudar páncél (#294)
2 varkaudar szablya (#516) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vassisak (#160)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145 146 147 148
62
63
64
65
66
67
68
(144,63) varkaudar varázsló (#271)
(145,64) gumifa (#38), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Tharr oltár, magger (#747)
(146,65) zombi mester (#251), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(146,66) áeratikus hasnyák (#243), grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94)
(147,64) phua-kúp (#372), oltár, taalru (#249), Főmágus (#273), kronotapír (#286)
(147,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), nekrofun (#173), zombi mester (#251)
(147,66) szutykos remák (#191)
(147,67) mocsári ácsorgó (#774)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.09.14 18:32 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lépéskorl#t -> 7.)
˙

Üzenet küldése a karakternek