229. forduló, 231. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 16. 10h:04'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 230. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,69] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. március 27. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 5. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 342.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 340.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 338.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 7. KP: v 90 0 0 elmormolod a 90. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

f 2369 kísérletezel a 2369. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz éjurnát. (ld. enc.) 288 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 323.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 313.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+38 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 273.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+26 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 233.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[126,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nómenklatúra. {max. életpontja: 95-104.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,71] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felfedeztél egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Csak egy mocsári ácsorgó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d4+12.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mocsári ácsorgó nyakát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a mocsári ácsorgó testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.}

Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 11 életpontot vesztettél. Vaskarddal néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 61, gyógyulás: 11, összesen: -50 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 33 (limit: 295), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3340.
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,72] Bozótos terepre értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku futárbérenc került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű. 1 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+27.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 59 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-30 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-19 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 183.]

m 6 mozogsz nyugatra
[124,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. {támadása: 26.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt sullár áll veled szemben. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 15 ütő ellen.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár zörgő csontjait. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz lord. {max. életpontja: 130-149.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord bal karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Találsz nála 1 esszenciakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 35 (limit: 295), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3550.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bíborgörény formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. [12 pontot használtál fel, van még 171.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! 3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! [30 pontot használtál fel, van még 141.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+101 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 111.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[124,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 123-132.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szubreális vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [123,74] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. {max. életpontja: 85-94.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány [rőtmanó kacagány ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Fele a lyukban,
Fele a kezemben,
Ide is fordítom,
Oda is fordítom.
Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Sorvadsz (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [83 pontot használtál fel, van még 28.]

tim 55 titkosírás megfejtése 28 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {egyik sebzési módja: 3x 5d5+6.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza jobb szárnyát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza farkát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza szőrös potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 85, gyógyulás: 13, összesen: -72 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő, egy mérgezett vasnyíl és egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP]. Elhagyod a phua-kúpot. [28 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 5 513 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 18 10 99 keresed a 18. szörnyet a 10. szörnyet a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ormánygőtét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Gyermekedet most már nem lehet többé gyermeknek tekinteni: felnőtt kalandozó ő, minden tudással, amit ilyen rövid idő alatt át lehetett neki adni, de komoly tapasztalat nélkül. A tanítását azzal fejezed be, hogy leírod, milyen kalandozókkal találkoztál eddig - talán hasznát veszi majd. A felnőtté avatás véget ért: gyermeked mostantól már a maga ura, önállóan fog kalandozni. Könnyes szemmel búcsúztok. [Megjegyzés: mellékeltük gyermeked 0. fordulóját, ez ingyenes. Döntsd el, hogy te vagy valamelyik barátod szeretne-e ezzel a karakterrel játszani. Ha igen, akkor kérlek, töltsd ki a mellékelt Jelentkezési Lapot, adj nevet, nemet, külsőt a bébinek. Rögtön küldhetsz számára már egy UL-t is, onnét indul, ahol ezt a fordulót befejezted. A JL visszaküldésére és a gyermek elindítására a forduló betáplálásának időpontjától egy hónapon keresztül van lehetőséged, ezután a karaktert automatikusan kitöröljük, úgy vesszük, hogy senki sem akar vele játszani.] Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 371 pontot. A következő körben tehát 368 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ÉJURNA (2368. TÁRGY)
Rájössz arra, ha egy kissé felmelegíted az éjkövet, amihez elég egy egyszerű vaskohó is, akkor egy kőkalapáccsal, vagy más hasonló eszközzel szépen formázható lesz. Ügyesen tudsz belőle egy urna formát készíteni, amit ha lezársz, akkor hosszú ideig tárolhatod benne a bomló esszenciákat, egy éjurnában 10 darabot. Az éjurnát a KT 2368-as paranccsal tudod elkészíteni 10 TVP-ért, és a vaskohón és kőkalapácson kívül nincs másra szükséged hozzá.

MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 230. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 22 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 42 (44) Támadás: 25 (27) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 40 % Életkor: 146/147 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 302/238 Jellem: jó (653) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 520/96 Pénz: 369 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 37/7 Pszi pont: 150/397
Eddig összesen 1673 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 094 TP-t kaptál. Jelenleg 969 428 TP-d van. A következő szinthez még 30 572 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, quwarg parafenomén, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/45 (+1%) vágófegyverek: *25/100 (+8%)
ütőfegyverek: 20/39 (+7%) lőfegyverek: 21/28 (+3%) dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
123,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 126
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/83 (+22%) 2. nyomkövetés: 59/81 (+15%) 3. mászás: 13/5
4. csapdakészítés: 16/89 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/25 6. gyógyítás: 27/76 (+88%)
7. titkosírás: 14/72 (+10%) 8. felderítés: 10/15 (+33%) 9. szörnyidomítás: 9/5
10. teológia: 20/81 (+11%) 11. taumaturgia: 27/0 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/23
13. versengés: 9/47 14. zene: 13/77 15. szörnyismeret: 41/0
16. pszi: 20/26 (+3%) 17. zárnyitás: 6/33 18. vadászat: 19/62
19. bányászat: 32/22 (+3%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (15) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 43 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 883 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 81.03 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 drótszőr (#37) 3 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 5 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 elkarog szőr (#665)
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 pszi kő (#248) 1 sullár hólyag (#168)
1 vasérc (#152) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127
68
69
70
71
72
73
74
75
(123,74) rőtmanó berzerker (#369), phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, massza (#217)
(124,72) erszényes elkarog (#354), élőholt sullár (#216), csontváz lord (#177), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(124,73) erszényes elkarog (#354), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(125,72) mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), ryuku futárbérenc (#765), zombi mester (#251)
(126,70) nómenklatúra (#158), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(126,71) nekrofun (#173), mocsári ácsorgó (#774), Thargodan csontváz (#297), élőholt quwarg (#202)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Ezüst Larian 230. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) kőevő (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108)
kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
elit palotaőr (#133) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) csontváz lord (#177)
élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) pöfögő kregon (#182) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215)
élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221)
aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) kultúrmasztodon (#227) alanori csatamén (#233)
káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239)
sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) q. rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244)
Rughar familiárisa (#245) nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249)
noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254)
őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) manaelementál (#290) Thargodan csontváz (#297) quwarg felderítő (#299)
quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303) aranygriff (#304) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) dermesztő lidérc (#645) varkaudar kölyök (#685)
csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757)
bandita (#758) burástya királynő (#759) drakolich (#760) ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766)
ekharion bébi (#768) mocsári ácsorgó (#774) ryuku csapásvezető (#778) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956)
Poomr Ko (#957) Yurk, a profi (#958) Shandul (#959) Mallon (#960) Pszinapszis (#974)
Quirov (#975) Métely (#7000) Földrengető (#7011) Zuramagor (#7012) bányarém (#7083)
hegymélyi lidérc (#7084) renegát törpe (#7085) varkaudar felderítő (#7133) hegyi szamár (#7168) harcias morf (#7619)
védelmező morf (#7622)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
$gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
$szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89)
$bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94)
$bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
$tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) $fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105)
$fabontó (#106) $rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
$hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126)
$mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) $denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141)
szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) $nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) $téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) $vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) $grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192)
$aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) $trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197)
$karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214)
praglonc hártya (#215) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) $láncing (#222) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) $lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
$fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255)
templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260)
bájital (#261) friss csatamező (#262) remák szív (#264) $kristálygömb (#265) $fülemüle agyar (#267)
$gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) $szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) $umbatari karkötő (#278)
Mágikus Koponya (#279) jégszív (#282) Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286)
sárkánypikkely (#292) $varkaudar páncél (#294) $kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307)
$ezüst papi karkötő (#308) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313)
Pusztítás Botja (#316) $varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322)
ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) $ezüstshuriken (#327)
csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) olló (#335)
pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) lovagi tabard (#349)
esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) $quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363)
gránit őrszobor (#369) phua-kúp (#372) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa zafír (#381)
moa burát (#384) natali kő (#388) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412) stukilövedék (#414)
aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420)
Raia pallosa (#426) bogyógránát (#430) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) lótuszfőzet (#448) krapixlon fürdőruha (#454)
Urgod kesztyűje (#462) Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472) törpe bakancs (#475)
drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Arénagödör (#497)
manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502) aranytermő ládikó (#504) angyalok gyűrűje (#529)
Chara-din monolitja (#534) tünde íj (#553) főnixtoll (#563) aranytoll (#572) Thargodan tábor (#588)
sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653) $darázsfarok (#654)
$aurach fog (#657) $aurach bőr (#658) alligátorbőr (#661) alligátorbőr cipő (#662) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfin (#676) $szulfagor agyar (#677)
hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) Rahn ékkő (#701)
etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) halálhozó talizmán (#813)
korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) hatalom fülbevalója (#817) varázsfiola (#828) lidércesszencia (#1074)
csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) királyi őrsánc (#1140)
hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítővasa (#1261) tünde tegez (#1263) vadászkés (#1264)
Sheran cserepe (#1271) csodabazár (#1404) erőserkentő (#1405) agyértágító (#1406) reflexélesítő (#1407)
sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) $nodonrod kitűző (#1533) Métely páncélja (#1562) $monstrum vállvédő (#1577)
griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) elhagyott bánya (#1685) varkaudar fellegvár (#1821)
Khór szobra (#1824) obszidián penge (#2082) vaskard (#2084) beomlott q. gödör (#2096) varkaudar barlang (#2200)
márványszobor (#2232) relikviagyűjtő háza (#2239) A Végzet kulcsa (#2320) kőkés szimbólum (#2321) khatiszon kristály (#2322)
khatiszon kulcs (#2323) asztrális vortex (#2324) réz végzetmedál (#2365) éjurna (#2368) éjkő (#2369)
halálbokor (#2370) halálvirág (#2371)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
VV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  gyors varázslás
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek