| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. szept. 13. 5h:06' EZ A 995. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 996. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
| * 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| ftv 41 10013 | felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot 13. szinttől |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [0,0] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Quirov közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Quirov testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a Quirov testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 70 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
| ve 210 10 | megveszed a 210. tárgyat 10 |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [2,0] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nagyobb monolitot. Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. {max. életpontja: 59-64.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
| vtn 372 | varázslat tanulás: a 372. varázslatot |
| tv 372 | támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot |
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [2,-2] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy edzőcentrumot. Utad során felfedezel egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 26 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Pikoló testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az óriáspók bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges dombi yeti trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő köpködő bruhatag trófeát. 1 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (4 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 aranyat. 1 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 aranyat. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 1 411 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány jobb középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 tankány karmot. 1 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
| tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
| szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 2. BP: tf 4 12 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat -5 pontért |
| * 3. BP: tf 4 12 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat -5 pontért |
| FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
| IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
| OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt! |
| PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
| BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
| NYU SHURIKEN (157. TÁRGY) A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy. |
| GYAKORLÓMEDÁL (2729. TÁRGY) Ez az apró kis medál nem kis hatalommal bír. Nagyon hasonlít az Eldaran karkötőjének vagy az optiri agysisak mágiájához. Ha a H 2729 paranccsal elhasználod, akkor abban a fordulóban tulajdongás fejlesztésed olyan, mintha edzőcentrumban történne. Azaz +20%-ot ad minden TF-elésre max. 1000 TVP-ig. Összeadódik minden hasonló hatással. kivéve az edzőcentruméval. További előnye, hogy ezt akkor is használhatod, amikor az edzőcentrumok zárva tartanak. Nyilván nem fogod odaadni senkinek, megtartod magadnak. |
| EZÜSTDARAB (326. TÁRGY) Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni. |
| PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY) Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik. |
| Erő: | 16 (31) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 24 (29) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 14 (23) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
| Egészség: | 13 (18) | Életpont: | 271/86 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 14 |
| Szerencse: | 18 (24) | Varázspont: | 430/111 | Pénz: | 160 arany | Kép. pont: | 7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 14 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
| lőfegyverek: | 9 (+1) | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); stukilövedék (#414) (15 -); |
| 74,57 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 10 | 5. gyógyítás: | 3 (+1) | 6. felderítés: | 1 |
| 7. szörnyidomítás: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. taumaturgia: | 14 (+1) |
| 10. szörnyismeret: | 5 | 11. vadászat: | 4 | 12. bányászat: | 2 |
| 13. főzés: | 3 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| áldomás (#6) (998,12) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
| tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | 7. szintű lényekre | jégcsóva (#41) | >> | 13. szintű lényekre | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 13. Szerzett pont: 1336. Beállított erő: 0 Összpont: 1336 | ||
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 165 | arany (#50) | 12 | nyílvessző (#108) | 1 | púderkő (#119) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | tankány karom (#237) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 1 | sáfránykő (#979) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | dorony tüdő (#212) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | fűszertartó (#210) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | gyakorlómedál (#2729) | |||
| 2 | kaja (#2) | 4 | nyu-shuriken (#157) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 19 | rézdarab (#70) | |||
| 3 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
| -1 | 0 | 1 | 2 | 3 | |
| -3 | |
|
|
|
|
| -2 | |
|
|
|
|
| -1 | |
|
|
|
|
| 0 | |
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|