22. forduló, 24. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 26. 9h:02'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-315,-42] koordinátán.
Mentális erőd regenerálódik. (+9 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy grákó denevér nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

flh 1 22 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 22 14 elkészíted a 22. tárgyat (14 darabot)
Begyűjtöttél 14 tüskét. [14 pontot használtál fel, van még 155.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 150.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a díszes rézpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

t 30 támadod a 30. szörnyet
FT 30 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy surranó kígyó! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a surranó kígyó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a surranó kígyó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


d 51 eldobod az 51. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[-316,-41] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lápi hajlékot. Felfedeztél egy mocsári penkét. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy umor-pióca. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az umor-pióca testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az umor-pióca testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az umor-pióca testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az umor-pióca belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. Az umor-pióca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [-317,-42] A terep változik: ismét síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy óriás patkány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-318,-43] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drótszőrű pincsi. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy rát-fát. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 70.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[-319,-44] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-320,-45] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy királygyík lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a királygyík testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megeteted a kismadarat. Hálásan csipog, miközben rád pislog. Megsimogatod a buksi fejét, majd továbbmész. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 sallank karom. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [-321,-46] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sakál. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sakál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sakál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sakál bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tigroszlán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tigroszlán jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 40.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-322,-45] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy masszív, agyagkövekből épített ház áll az úttól jobbra. Ablakai szűkek, inkább lőréseknek tűnnek. Egy kopott, szürke cégér hirdeti: "Acélfejű Duirgan és fia: páncélok, pajzsok, fegyverek széles választéka!". A nyitott vasajtó jelzi, hogy bárki, akinek teli a bukszája, szívesen látott vendég. (537. épület.)
A kitaposott úttól balra egy nagy, szürke kőépületet látsz. Rajta felirat: "Varlbrakgárhhum vegyesboltja". Az ajtó nyitva van, jelezve, hogy a bolt várja a vásárlókat. (538. épület.)
A főút mellett egy magas, barna kőből épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Shaddar polgármesteri hivatala. Az ajtó előtt egy megtermett, bőrpáncélba öltözött harcos őrködik. (539. épület.)
A rozoga épületek között vadonatúj, fehérre mázolt falú épület csillog-villog. Előtte egy cégért lenget a szél: "Fogadó a Sánta Sullárhoz." Tyűha! Ez hiányzott! Erre volt szükség a Túlélők Földjének minden városában! Fogadóra! Izgatottan körbejárod, de Fentről Érkező Határozott BE utasítás nélkül nem tehetsz semmit. (607. épület.)
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Silistra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfival. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Delga. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fullánk. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 30.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy a városkát gyakran támadják gonosz humanoidok: nagyon örülnének, ha megpucolnád a környéket tőlük. Első feladatként egy goblin- és ork fészek kifüstölését kapod. Hogy megkönnyítsék a dolgodat, egy térképet is kapsz.

2 4
1
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 5. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, északra 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 25.]

be 538 bemész az 538. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Varlbrakgárhhum, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, téfea-agy (#172) 16 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
amniosz (#203) 2 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, mérleg (#81) 8 ap /db, moa üveggömb (#383) 5 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 20.]

ee 33 44 16 eladod a 33. tárgyat a 44. tárgyat a 16. tárgyat
Eladtál 4 lapockacsontot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 7 királygyík bőrt. 21 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bordacsontot. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 20.]

ve 83 2 megveszed a 83. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 17.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 23. fordulód.

Erő: 18 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 246 cm
IQ: 16 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 111/95 Jellem: jó (22) Tul. pont: -4
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 0/0 Pénz: 108 arany Kép. pont: -3
Pszi pont: 36/16
Eddig összesen 138 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 260 TP-t kaptál. Jelenleg 911 TP-d van. A következő szinthez még 89 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 10
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
42,28 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3 (+1)
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 5
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 2 14. pszi: 6 15. zárnyitás: 2
16. vadászat: 1 17. vitalitás: 1 18. bányászat: 2
19. testépítés: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
segítesz max. 1 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 díszes rézpajzs (#84) 1 * mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 csontszablya (#64) 1 * fúvócső (#20)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 8 * tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 2 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 mérleg (#81)
2 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
4 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95)
45 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 2 gyöngymangó (#135)
4 kaktusztüske (#114) 1 lapkorong (#80) 39 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa üveggömb (#383) 3 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
1 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 3 sünmedve tüske (#14) 3 surranó kígyó bőr (#47)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 15 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 16 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 34.28 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 bőrpáncél (#51) 6 királygyík bőr (#44)
4 lapockacsont (#33)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 2 sallank karom (#128)
1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69) 8 tigroszlán fog (#63)
8 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-323 -322 -321 -320 -319 -318 -317 -316 -315 -314
-47
-46
-45
-44
-43
-42
-41
-40
(-322,-45) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Silistra (6107. kalandozó), Delga (6110. kalandozó), Fullánk (6113. kalandozó)
(-321,-46) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), 8. jellempróba, Fairlight oltár, tigroszlán (#43)
(-320,-45) királygyík (#26), Tharr oltár, 15. jellempróba
(-319,-44) pókvadász (#59)
(-318,-43) drótszőrű pincsi (#22), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 4. jellempróba, Leah oltár
(-317,-42) Tharr rúnaköve, tavacska, Tharr oltár, óriás patkány (#42)
(-316,-41) lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), umor-piócák (#63)
(-315,-42) surranó kígyók (#30)

Üzenet küldése a karakternek