22. forduló, 24. forduló, Kish Melton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 22. 15h:34'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1310
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

KISH MELTON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.)

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+3 életerő.) Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 22 10 elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[41,-2] Fák, mindenütt csak fák. Ez a keskeny erdősáv jelzi Nimeron földjének északnyugati határát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [42,-1] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Shaddar városa innét délre fekszik. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 146.]

kt 36 2 elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 fáklyát. [6 pontot használtál fel, van még 140.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[43,0] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontlepke. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [44,-1] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy goldugar. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a goldugar csáprágóját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Sárkányölő Andreasszal. Egy bíbor erőövet, egy bőrpáncélt, egy mind. holdkövét és egy optiri agysisakot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 120.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+23 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 80.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
A térkép alapján könnyedén megtalálod a barlang bejáratát. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Odabent átható orkszag fogad: ez valami sötét tanyája lesz a gonosz teremtményeknek. [5 pontot használtál fel, van még 75.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Baar-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Hamarosan egy Baar-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Baar-ork jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Baar-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Baar-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A barlangjárat végül egy nagyobb szobává szélesedik ki: az orkok tanyája! [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Baar-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Baar-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Baar-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 kavadu iszákot és 1 kőkést. Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Felszerelését egy kaszabolósáska trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ryen Di Avalon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[15 pontot használtál fel, van még 60.]

lm 1 mozogsz 1
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 45.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[44,0] Továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Messze hajítod a vacak kis tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vadtroll trófeát. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,1] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bolhakutya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolhakutya testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [43,2] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy szökőkút van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 15.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 rézdarabot (ld. enc.). Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 1.]

f 22 26 kísérletezel a 22. tárggyal a 26. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GOLDUGAR (65. SZÖRNY)
Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben.

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

RÉZDARAB (70. TÁRGY)
Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács.

KARAKTERLAP

Kish Melton, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 23. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 14 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 Életpont: 115/41 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 94 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 135 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 441 TP-t kaptál. Jelenleg 5 391 TP-d van. A következő szinthez még 1 609 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, vadtroll. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 .); kerek kő (#19) (3 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
43,26 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 44

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 141 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 6 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. harcművészetek: 8 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
bakkura (#52) (csak egyszer), mérges pók (#20) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 8, 9, 10.

Összsúly: 41.19 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bordacsont (#16) 3 csontszablya (#64)
1 fáklya (#36) 1 kavadu iszák (#25) 1 kőkés (#6)
3 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44 45
-4
-3
-2
-1
0
1
2
3
(41,-2) pókvadász (#59)
(42,-1) alpesi tehén (#91), Raia rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(43,0) csontlepke (#746)
(43,2) mély kút (#93), Raia oltár
(44,-1) goldugar (#65), az 5. labirintus bejárata, világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), Sárkányölő Andreas (1728. kalandozó), Baar-ork (#44), Ryen Di Avalon (2432. kalandozó)
(44,0) vadtroll (#70), gumifa (#38), olvasztókemence (#86)
(44,1) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 27. jellempróba, bolhakutya (#17)

Üzenet küldése a karakternek