228. forduló, 230. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 15. 12h:07'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 2 mutáns csont (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Leah nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Mágikus Koponyát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított homokféreg. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 7 ormánygőte csontot.
A 8. napon találkozol egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Leah nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Mágikus Koponyát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított homokféreg. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
A 12. napon összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Leah nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Mágikus Koponyát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd homokféreg. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
A 12. napon egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, homokóra szemű alakváltó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A 15. napon találkozol egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Leah nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Mágikus Koponyát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított homokféreg. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
A 29. napon találkozol egy barna, copfos hajú, kék szemű troll nővel. Bőre sárga. Egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tleikan hajadon trófea és egy Ylgoroth trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy véres csatabárdot tart. Terhes a leány. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gyümölcsevő Oszó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Kidülleszted a mellkasodat, és hőstetteidről mesélsz. Aztán mélyen a szemébe nézel, és átadod ajándékodat, egy mákrózsa virágot. A remény fokozatosan lelohad benned, ahogy ráébredsz, nem tetszel a lánynak.
A 29. napon egy vörös hajú, csillogó szemű ember nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A 30. napon összefutsz Jennifer Lopezzel. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Thunder Power, amikor összefutottatok, adott neked egy berzerker tüskét (ld. enc.). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+93 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+232 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bunthar nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar bal hátsó lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 386.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 367.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 365.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 365.]

t 202 1 támadod a 202. szörnyet
FT 202 parancs tárolva.
Találkozol egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Leah nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Mágikus Koponyát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd homokféreg. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.

hu 117 185 21 hulladék: 117 185 21
Hulladékgyűjtés törölve: ezüst nyaklánc. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

vv 71 14 elmormolod a 71. varázslatot a 14. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]

f 733 272 kísérletezel a 733. tárggyal a 272. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Semmi újra nem jöttél rá. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 349.]

kt 734 1 elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bunthar zsákot. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 309.]

kb 733 483 310 kiveszel a bankból a 733. tárgyat (483 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 bunthar bőrt. Kiveszel a bank széfjéből 1 egykezes súlyzót. Kiveszel a bank széfjéből 3 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 269.]

bb 483 248 669 beraksz a bankba a 483. tárgyat (248 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 egykezes súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 1 pszi követ. Beraksz a bank széfjébe 1 rakolits port. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

kt 334 9 elkészíted a 334. tárgyat (9 darabot)
Legyártottál 9 acéltűt. Ügyességed TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 260.]

fkt 323 6 felt. készítesz a 323. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 4 1 2 mozogsz délre, északkeletre, keletre
[132,45] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Csak egy bunthar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar bal első lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar bal hátsó lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy érző szívű dromedár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Belebotlasz valamibe: 1 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [134,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felfedeztél egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Andezit Tódor vigyorog kajánul.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 2 3 mozogsz délnyugatra, keletre, délkeletre
[133,45] Az új terep hegyvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1008 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Találsz egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal megcsapod a smaragdgólem testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 1323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Al'khabrankahhal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mászókarmot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy renegát törpe trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [134,45] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy érző szívű dromedár. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Wassermann Bobó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,46] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebzett ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal eltalálod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[136,46] Még mindig füves síkságon vagy.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(Bea Melindre5198) " Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint #, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Találsz egy márványtornyot. Észreveszel egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét főgnóm!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm bal karját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 3 fabontót. [fabontó ládikóba-> (94,53)-> 15 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [85 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 mozogsz északkeletre
[139,45] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Xantorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 102.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 92.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 82.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 72.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 62.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 52.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-7 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 32.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 7, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 32 pontod maradt, ebből a következő körre 32 pontot vihetsz át. Kapsz még 370 pontot. A következő körben tehát 402 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 229. fordulód.

Erő: 36 (43) Szint: 20 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 373/238 Jellem: jó (554) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 630/309 Pénz: 3499 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/8 Pszi pont: 161/129 EFejl: 32
Eddig összesen 1002 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7223 TP-t kaptál. Jelenleg 530922 TP-d van. A következő szinthez még 69078 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, őrült varázsló, quwarg nagymester. A 224. fordulódban 8704 arany került a bankszámládra. 8921 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 16/67
ütőfegyverek: *24/100 (+3%) lőfegyverek: 24/31 (+6%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/90 2. nyomkövetés: 30/41 (+51%) 3. mászás: 12/74 (+6%)
4. csapdakészítés: 16/77 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/41 6. gyógyítás: 36/85
7. titkosírás: 5/59 8. felderítés: 16/83 9. szörnyidomítás: 12/90
10. teológia: 31/58 (+35%) 11. taumaturgia: 28/89 (-491%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 11/73 (+8%) 14. zene: 11/46 15. szörnyismeret: 22/91 (+34%)
16. pszi: 20/94 (+13%) 17. zárnyitás: 9/28 18. vadászat: 13/95
19. bányászat: 21/4 (+11%) 20. testépítés: 28/86 (+37%) 21. főzés: 6/80
22. csapatmunka: 4/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> 15. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tűzeső (#61) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 6 bunthar bőr (#733) 5 isteni könnycsepp (#260)
9 kaktusztüske (#114) 4 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
9 rákfatty váladék (#333) 1 rakolits por (#669) 6 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 9 acéltű (#334) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 10 drótszőr (#37) 3 galachmit (#310)
1 gólem talizmán (#811) 1 gyógykenőcs (#313) 1 halcsont (#390)
1 karbin plazma (#199) 1 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,44) bunthar (#396), egy ember férfi
(132,45) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, nekrofun (#173)
(133,44) művészi porolit (#720), buntharok (#396), érző szívű dromedár (#753)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), smaragdgólem (#417), érclelőhely, Al'khabrankah (5865. kalandozó)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(134,45) érző szívű dromedár (#753), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, ezoterikus mardel (#184)
(136,46) 22. jellempróba, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,46) az 59. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720)
(138,46) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(139,45) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek