Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 23. 9h:20' EZ A 240. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD 241. játékheted kezdete: jan. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | VP spórolása: 50 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
ff 28 182 327 | felt. fegyverváltás: 28 182 327 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
le 814 | leveszed/lerakod a 814. tárgyat |
kf 1653 | kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat |
be 62 | bemész a 62. titkos labirintusba |
lm 2 6 7 | mozogsz 2 6 7 |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 9 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 181371 TP, -9 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -31 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 18, gyógyulás: 31, összesen: +13 ÉP}
lm 3 4 5 | mozogsz 3 4 5 |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
lm 9 8 14 | mozogsz 9 8 14 |
lm 17 18 16 | mozogsz 17 18 16 |
lm 10 15 11 | mozogsz 10 15 11 |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a xirnox bal vállát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal megcsapod a xirnox lila hasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 34 életpontot sebeztél. A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
lm 12 13 1 | mozogsz 12 13 1 |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal végigvágod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 8 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 21, gyógyulás: 31, összesen: +10 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 14, gyógyulás: 19, összesen: +5 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
gyk 695 40 | gyakorolsz a 695. tárggyal 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
szk 101 | keresed a 101. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 9 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY) Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni. |
ERUOL (378. SZÖRNY) Eruol nagyhatalmú Thargodan nagyúr, sötét fellegvárában Thargodan mágusok, berzerkerek és egyéb fenevadak serege szolgálja. Gyors gyarapodása, és túlzott mohósága sok Thargodan herceg figyelmét felkeltette, akik mind trónjukat féltik, és Eruol pusztulását kívánják. Így, ha megsemmisíted Eruolt, még szövetségeseket is szerezhetsz - kérdés, megvan-e a hatalmad ahhoz, hogy szembeszállj ezzel a félelmetes sötét úrral. |
ZINTHURG BÖRTÖNŐR (379. SZÖRNY) Ezek az izomtól duzzadó, gigászi Zinthurgok a kínzás mesterei, több gonoszság szorult beléjük, mint a legtöbb Thargodanba. Persze, áldozataik legtöbbször csak kegyvesztett Thargodanok, akiket uruk odavet számukra - azonban ha néha a karmaik közé kaparintanak egy-egy halandót, különleges csemegeként kezelik, és igyekszenek szenvedését a lehető leghosszabb időre megnyújtani. |
LEAH AVATÁRJA (380. LÉNY) Az árnyas csuklya alól elővillanó beesett arc, az ölni tudó tekintet (ez szó szerint értendő, épp emiatt van FT parancsra szükség e lény megtámadásához), az élesre fent vágófegyver, melyen még a Halál Istenével szembeszállt utolsó test véres lenyomata csillog, és az azt fogó megfeketedett kéz, melynek már megpillantása elképesztő látomásokat szül: egy csata képét, melyben a hozzátartozó görcsös kar előkelő precízséggel osztja a halált, ellenfelek dőlnek el holtan jobbra és balra, akiknek már nem adatott meg az élet további élvezetének lehetősége. Ahol Leah avatárja sötét fellegekkel kísérve megjelenik, nincs olyan halandó, akinek szívébe rettegés ne költözne... ilyenkor csak egyetlen esély marad a túlélésre: a remény, hogy az avatár nem a te likvidálásod érdekében érkezett e létsíkra... |
DORNODON AVATÁRJA (381. LÉNY) A legkalandosabb módon isteni rangra emelkedett Dornodon leghűségesebb követői ritkán avatkoznak a halandók dolgaiba, de ha mégis megteszik, és bosszújuk kiteljesedik megidézésük evilági célpontján, az akár a legváratlanabb és legszörnyűbb következményekkel is járhat. Előfordult már, hogy falvak és erdők égtek rommá a végső leszámolás helyszínén, mert mi sem nyilvánvalóbb, mint hogy egy gonosz isten halhatatlanná vált segédjei cseppet sem rendelkeznek együttérzéssel az áldozattá minősített ártatlan lelkek iránt. Csak egyetlen megoldás létezik arra, hogy elkerüld a Dornodon avatárok által okozott gyilkos tűzijátékokat, ez pedig a menekülés. Amíg direkt FT parancsra nem vállalkozol, mindig ezt fogod gyakorolni. |
RAIA AVATÁRJA (382. LÉNY) A jóság istenének avatárjai már megjelenésükben is a földöntúli tisztességesség és a becsületesség szimbólumai, legalábbis öltözékükből, a makulátlanul fehér reverendából ez az első dolog, amire következtetni lehet. És mivel ennyi még nem elég, az őket glóriaként körüllengő fényaura könnyed szárnyakként követi őket mindenhova, hogy minden cseppnyi gonoszságot kiűzzön Ghalla sötét tanok követésére kész népéből. Ezeken kívül még egy dolog biztos: ha egy gonosz isten papjának fenyegetése miatt idézték erre a létsíkra, nem fog addig nyugodni, míg a gonosztevő minden ateista bűnét megbánva, porban nem esdeklik előtte. |
PÁSZTORBOT (513. TÁRGY) A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
RUGHAR GYŰRŰJE (518. TÁRGY) Minden magát valamire tartó mágus kelléktárában szerepel ez az egyszerű varázstárgy, melyet viszonylag könnyen el lehet készíteni, ha ismered a varázslatkészítés varázslatot. Kell hozzá egy arany gyűrű, egy galachmit és egy moa smaragd, 100 arany, valamint 75 TVP és 300 varázspont. Ja, hogy mire is jó ez a kis csecsebecse? Ha viseled, minden sebző varázslatod nagyobbat fog sebezni (kockánként +1 sebzés), ezenkívül ilyen varázslataid ellen az ellenfél -3 mentődobást kap. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
THARR KALAPÁCSA (520. TÁRGY) Első ránézésre ez az apró kalapács játékszernek tűnik, pedig iszonyatos erővel bír: amit megüt, az jó eséllyel azonnal apró darabokra törik. Ha kezedbe veszed, mágikus fegyverként tudod használni, sebzése D6+5, és használhatod bal kézben is. Nem árt, ha tudod, hogy minden csapásodnál egy Gigaököl varázslatot zúdítasz ellenfeledre. Tharr kalapácsának használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges. Elkészítésének titka nem ismert. |
Erő: | 31 (34) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 40 (45) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 31 (34) | Életpont: | 301/422 | Jellem: | gonosz (348) | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 467/336 | Pénz: | 4719 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 132/390 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 23/10 (+4%) | szúrófegyverek: | 10/36 (+9%) |
vágófegyverek: | 12/34 (+15%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/28 |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/44 | 2. nyomkövetés: | 46/6 | 3. lopás: | 4/15 |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 17/24 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/13 (+5%) |
7. gyógyítás: | 31/68 | 8. titkosírás: | 5/53 | 9. felderítés: | 19/19 (+19%) |
10. szörnyidomítás: | 5/89 | 11. teológia: | 27/34 (+12%) | 12. taumaturgia: | 29/21 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 17/12 |
16. zene: | 8/81 | 17. szörnyismeret: | 8/46 | 18. pszi: | 21/11 |
19. vadászat: | 7/70 | 20. bányászat: | 22/50 | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 3/87 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 7 | kaja (#2) | 2 | spiritusz (#170) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
41 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | csontszurony (#12) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | furulya (#233) | |||
6 | pirkit (#153) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | xirnox szív (#213) |