Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 11. 12h:09' EZ A 256. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 257. játékheted kezdete: márc. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5001 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
* 5. KP: vv 224 26 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ef 8 521 | energia fejlesztése 8 |
a 662 3906 1 | átadod a 662. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot) |
a 152 2563 3 | átadod a 152. tárgyat a 2563. kalandozónak (3 darabot) |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 90 | elmormolod a 90. varázslatot |
tim 45 | titkosírás megfejtése 45 pontért |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 45 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a massza lifegő antennáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a massza nedves nyúlványát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a massza bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fabontót. [fabontó ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 60, gyógyulás: 3, összesen: -57 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester bal karját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-35 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [120,59] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vadtroll testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a zombi mester testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [121,60] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. {támadása: 7.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a csontváz lord fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 58, gyógyulás: 9, összesen: -49 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll jeges testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a jégtroll fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 116, gyógyulás: 15, összesen: -101 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg nyakát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 80, gyógyulás: 8, összesen: -72 ÉP}
kt 259 6 | elkészíted a 259. tárgyat (6 darabot) |
kf 259 | kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vadtroll testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a tetemember testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 599 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 23 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 50, gyógyulás: 1, összesen: -49 ÉP}
le 259 | leveszed/lerakod a 259. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
m 4 | mozogsz délre |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
szk 137 360 7011 | keresed a 137. szörnyet a 360. szörnyet a 7011. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
SZOPÓKŐ (259. TÁRGY) Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.) Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel... |
RÉZ VÉGZETMEDÁL (2365. TÁRGY) A réz végzetmedált azok kapták jutalmul, akik belekezdtek a Végzet Vermének felderítésébe. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Képes viselőjét megvédeni az ártó hatásoktól (+1 szerencse és védettség), valamint megnöveli annak fájdalomtűrését (+5 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.] |
ÉJKŐ (2369. TÁRGY) Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet! |
Erő: | 21 (24) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/7 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 42 (44) | Támadás: | 25 (27) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (27) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 146/147 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 300/189 | Jellem: | jó (641) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (1) | Varázspont: | 472/32 | Pénz: | 316 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 37/5 | Pszi pont: | 150/317 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/1 | szúrófegyverek: | 23/43 (+2%) | vágófegyverek: | 25/83 (+5%) |
ütőfegyverek: | 20/23 (+8%) | lőfegyverek: | 21/19 | dobófegyverek: | 8/11 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
123,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1402 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/84 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 59/49 (+24%) | 3. mászás: | 13/5 |
4. csapdakészítés: | 16/79 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/25 | 6. gyógyítás: | 26/0 (+44%) |
7. titkosírás: | 14/62 (+18%) | 8. felderítés: | 9/82 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 9/5 |
10. teológia: | 20/60 (+21%) | 11. taumaturgia: | 26/84 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 2/23 (+11%) |
13. versengés: | 9/47 (+18%) | 14. zene: | 13/77 | 15. szörnyismeret: | 40/67 (+33%) |
16. pszi: | 20/21 (+2%) | 17. zárnyitás: | 6/33 | 18. vadászat: | 19/62 |
19. bányászat: | 32/16 (+8%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ) |
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (15) | méregsemlegesítés (#14) | sorvasztás (#102) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1038 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 81.75 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | drótszőr (#37) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | |||
8 | kerek kő (#19) | 6 | ragasztó (#83) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | jégszív (#282) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
2 | óndarab (#85) | 6 | szopókő (#259) |
117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|