227. forduló, 229. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 15. 9h:07'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,49] koordinátán.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+225 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 694. hetének nyerőszámai: 28, 22, 13. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 414.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 3. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 409.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

fkut 70
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

le 89 leveszed/lerakod a 89. tárgyat
Elrakod a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

le 127 leveszed/lerakod a 127. tárgyat
Elrakod a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kf 695 1 kézbeveszed/felveszed a 695. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a ryuku szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a rövid kardot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy hadiszerencse I varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 401.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 400.]

v 96 99 79 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,49) a 65. labirintus bejárata

[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 390.]

be 573 1 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 340.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 8 álomport 8 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 csuklyavirágot 1 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 szögletes kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [15 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 12 224 126 eladod a 12. tárgyat a 224. tárgyat a 126. tárgyat
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 2 varkaudar lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 64 127 9 eladod a 64. tárgyat a 127. tárgyat a 9. tárgyat
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mandibulakaszát. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 107 137 66 eladod a 107. tárgyat a 137. tárgyat a 66. tárgyat
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mérg. ubuk tüskét. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bőrpajzsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 45 73 89 eladod a 45. tárgyat a 73. tárgyat a 89. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpajzsot. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 294 57 49 eladod a 294. tárgyat az 57. tárgyat a 49. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar páncélt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 237 166 76 eladod a 237. tárgyat a 166. tárgyat a 76. tárgyat
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 7 ugh mérget. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 75 664 236 eladod a 75. tárgyat a 664. tárgyat a 236. tárgyat
Eladtál 1 rézkulcsot. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 elf csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 lajhár csontot. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 706 704 331 eladod a 706. tárgyat a 704. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 1 gnóm csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 troll csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 10 mutáns csontot. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 654 652 212 eladod a 654. tárgyat a 652. tárgyat a 212. tárgyat
Eladtál 1 darázsfarkat. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 darázsszárnyat. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dorony tüdőt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 37 99 705 eladod a 37. tárgyat a 99. tárgyat a 705. tárgyat
Eladtál 4 drótszőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kobudera csontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 33 667 21 eladod a 33. tárgyat a 667. tárgyat a 21. tárgyat
Eladtál 3 lapockacsontot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nektoraf faggyút. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ormánygőte csontot. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 153 14 209 eladod a 153. tárgyat a 14. tárgyat a 209. tárgyat
Eladtál 2 pirkitet. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 4 sünmedve tüskét. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 szuperkötelet. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

ee 172 280 15 eladod a 172. tárgyat a 280. tárgyat a 15. tárgyat
Eladtál 1 téfea-agyat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 3 tyrex csontot. 90 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku futárbérenc bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 12 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 26, gyógyulás: 31, összesen: +5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy templomot. Chara-din hívői építették. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,47] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely M.C. Silverhand formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [45 pontot használtál fel, van még 280.]

m 8 mozogsz északra
[125,46] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bibircsók-óriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Rövid karddal megcsapod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 aranyat. 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [10 pontot használtál fel, van még 270.]

im 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. 3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! [30 pontot használtál fel, van még 240.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[124,45] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ongóliant. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 12 életpontot sebeztél. Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 148, gyógyulás: 48, összesen: -100 ÉP}


(Továbbmész...) [123,44] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 14, gyógyulás: 29, összesen: +15 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy törpemammut. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt sullár trófea, egy quwarg királynő trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Laurana. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,43] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [45 pontot használtál fel, van még 195.]

m 8 mozogsz északra
[123,42] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jander S.Mcload egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 165.]

jlk 1513 jelszó kimondása 1513
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 143 tapasztalati pontot kaptál.

15 18
17
16
13
10
14
11
12
8
6
7
9
2
1 4
3
5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 62. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 120.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 80.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 40.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kutatsz -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 11, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 369 pontot. A következő körben tehát 366 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 135. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

Erő: 31 (34) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 310/380 Jellem: gonosz (350) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (45) Varázspont: 498/337 Pénz: 2476 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/21 Pszi pont: 132/362
Eddig összesen 812 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3839 TP-t kaptál. Jelenleg 441371 TP-d van. A következő szinthez még 8629 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 194. fordulódban 1831 arany került a bankszámládra. 2453 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 23/6 (+6%) szúrófegyverek: 10/27 (+18%)
vágófegyverek: 12/19 (+5%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/28
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/44 2. nyomkövetés: 46/6 (+25%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 17/19 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/8
7. gyógyítás: 31/68 8. titkosírás: 5/53 (+20%) 9. felderítés: 19/0 (+20%)
10. szörnyidomítás: 5/89 11. teológia: 27/22 (+11%) 12. taumaturgia: 29/19 (+9%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 17/12
16. zene: 8/81 17. szörnyismeret: 8/46 18. pszi: 21/11 (+1%)
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 22/50 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 3/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzkulcs (#76) 1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpenge (#126)
1 bunkósbot (#9) 3 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 4 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
1 gnóm csont (#706) 8 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 kobudera csont (#705) 2 lajhár csont (#236)
3 lapockacsont (#33) 2 mandibulakasza (#127) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
10 mutáns csont (#331) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
1 rézkulcs (#75) 1 rézpajzs (#73) 1 rövid íj (#107)
4 sünmedve tüske (#14) 1 szöges bőrpajzs (#66) 2 szuperkötél (#209)
1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172) 1 troll csont (#704)
3 tyrex csont (#280) 7 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar páncél (#294) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
431 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(123,42) mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(123,43) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 42. jellempróba
(123,44) grok-képződmény (#149), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360), Nerina Clarusdea (3957. kalandozó), Laurana (4102. kalandozó)
(124,45) Elenios rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), ongóliant (#159)
(125,46) bibircsók-óriás (#120), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(125,47) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, 21. jellempróba
(126,48) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), quwarg harcos (#201)
(127,49) a 65. labirintus bejárata, ryuku futárbérenc (#765), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár

Üzenet küldése a karakternek