TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jún. 19. 9h:28'
EZ A 636. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
637. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 560 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0
|
DAN MCGEE KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,44] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összeakadsz Khy bel'Ezzel. Dornodon főpapja. Egy császári kesztyűt, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku vadászinget, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy smaragd védőgyűrűt visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy garokk! Málhásállata egy sóhajtó dorony. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. (letapogatás: Khy bel'Ez ) Odébbállsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 8 rézgolyót (16 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vasalt bunkót (50 arany). Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 300 tapasztalati pontot.
Aranykezű Rufus, amikor összefutottatok, adott neked egy szent jogart. A teremtés zsákja létrehozott 1 szulfagor agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork sámán nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 360.]
* 1. KP: |
TVP spórolása: 10 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 350.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]
* 4. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]
* 5. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 335.]
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]
ef 3 |
energia fejlesztése 3 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 2214 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 295.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 292.]
v 22 181 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó, 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 287.]
bb 1113 733 56 |
beraksz a bankba az 1113. tárgyat (733 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 6 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 4 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
a 158 5415 2 |
átadod a 158. tárgyat az 5415. kalandozónak (2 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüst karkötőt Aranykezű Rufus részére. [5 pontot használtál fel, van még 282.]
a 180 5415 5 |
átadod a 180. tárgyat az 5415. kalandozónak (5 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 ezüst gyűrűt Aranykezű Rufus részére. [5 pontot használtál fel, van még 277.]
a 117 1199 1 |
átadod a 117. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst nyakláncot Dorien McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 272.]
aa 180 158 363 |
átadod a 180. tárgyat a 158. tárgyat a 363. tárgyat |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 ezüst gyűrűt Dorien McGee részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüst karkötőt Dorien McGee részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsttollú nyilat Dorien McGee részére. [15 pontot használtál fel, van még 257.]
a 111 1199 1 |
átadod a 111. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat Dorien McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 252.]
ftv 38 418 |
felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 418. szörnyet |
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[130,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sérült ryuku ostromteknős. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaadod a gnómnak a fémrudat, ennek nagyon megörül és megkér, hogy emeld fel a gépét. Nekigyürkőzöl és megtartod neki a masinát. A gnóm nagy kopácsolással dolgozik alatta. Amikor végre elkészül a szerkezet, a szakember lelkesen bemutatja, hogyan működik. Egy szót sem értesz belőle, de azért okosan bólogatsz. A bemutató végeztével egy rövid kézfogással búcsúztok egymástól. (+2 jóság.)
Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [79 pontot használtál fel, van még 173.]
be 66 |
bemész a 66. titkos labirintusba |
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 168.]
kf 322 2 |
kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a vadászkést, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [6. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [7. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [7. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [6. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [70 pontot használtál fel, van még 98.]
kf 1264 2 |
kézbeveszed/felveszed az 1264. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod az ezüsttőrt, majd a bal kezedbe veszed a vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
m 2 3 1 |
mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
[131,46] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy epokitféreg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vadászkéssel megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [132,47] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Találsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő trikornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy Földrengető trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Silverina. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve NaUgyanKii. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött mászás szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [133,46] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ebor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz San-diellel. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött szörnyismeret szakértelmed, míg te őt a bányászat szakértelemre oktattad. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 74.]
m 8 8 6 |
mozogsz északra, északra, nyugatra |
[133,45] A bozótos után most hegyek között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés harci gromak került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a tüskés harci gromak jobb oldalát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi bal oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 86 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+109 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rotten'Dar. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a bányászat szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [133,44] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bunthar került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a bunthar fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a bunthar nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a bunthar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [132,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Daleron Kawer orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy vörös rakolits. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 10.]
m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[131,44] Füves síkságra érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nantosvelta, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy legyengült ryuku csapásvezető volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Árny Vadásszal. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 13 drótszőr. Elteszed őket.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 2.]
szk 345 |
keresed a 345. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
* 1. BP: |
TVP elővétele: 10 pontért |
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
* 2. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 9.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]
* 4. BP: |
használod a 163. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 4.]
* 5. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A szervezetedet méreg pusztítja (-8 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 13, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Egy kaját nyel le a mélységi grittang. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 368 pontot. A következő körben tehát 368 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.
Erő: |
32 |
Szint: |
20 |
Merészség: |
4/5 |
Magasság: |
184 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
23 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
26 |
Védekezés: |
31 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
37/37 év |
Egészség: |
22 (24) |
Életpont: |
302/75 |
Jellem: |
jó (344) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
22 (26) |
Varázspont: |
358/101 |
Pénz: |
649 arany |
Kép. pont: |
3 |
Tudatpont: |
15/0 |
|
|
|
|
EFejl: |
10 |
Eddig összesen 1425 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4384 TP-t kaptál. Jelenleg 573301 TP-d van. A következő szinthez még 26699 TP szükséges. Trófeáid:
borzalmas varkaudar,
ryuku csapásvezető,
részeg kalandozó. A 225. fordulódban 5138 arany került a bankszámládra. 5189 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
20/98 |
szúrófegyverek: |
21/49 (+4%) |
vágófegyverek: |
17/77 (+10%) |
ütőfegyverek: |
6/11 |
lőfegyverek: |
21/88 (+4%) |
dobófegyverek: |
23/7 (+3%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
16/27 (+20%) |
2. nyomkövetés: |
58/59 (+32%) |
3. mászás: |
7/50 (+1%) |
4. csapdakészítés: |
13/37 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
2/5 |
6. gyógyítás: |
54/94 (+29%) |
7. titkosírás: |
3/21 |
8. felderítés: |
11/52 |
9. szörnyidomítás: |
7/15 |
10. teológia: |
23/53 (+21%) |
11. taumaturgia: |
20/88 (+25%) |
12. versengés: |
4/22 |
13. harcművészetek: |
11/49 |
14. zene: |
5/74 (+4%) |
15. szörnyismeret: |
19/75 (+19%) |
16. zárnyitás: |
1/99 |
17. vadászat: |
9/82 |
18. bányászat: |
27/102 (+15%) |
19. főzés: |
3/14 (+12%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 50 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ) |
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
|
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) |
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) |
örvénykerítés (#42), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
energiatüskék (#29) |
>> |
pszi elementál (#221) |
vakító fény (#43) |
>> |
dögkeselyű (#174) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
vortexmágus (#418) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
pattanóböde (#145) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
ragyás burástya (#111) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(130,45) kaffogó hebrencsek (#88), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), ryuku ostromteknős (#362)
(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, érclelőhely, zombi (#49)
(131,44) gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778), ezoterikus mardel (#184), Árny Vadász (2837. kalandozó)
(131,46) epokitféreg (#147), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vörös rakolits (#356)
(132,47) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, trikornisok (#104), manaelementál (#290), Silverina (2081. kalandozó), NaUgyanKii (3310. kalandozó)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), ekharion bébi (#768), Rotten'Dar (4056. kalandozó)
(133,46) áeratikus hasnyák (#243), nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, 42. jellempróba, San-diel (4368. kalandozó)