226. forduló, 228. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 24. 9h:07'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [153,69] koordinátán.
Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+173 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 626 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]

ba 225 nem támadod a 225. szörnyet
BA 225 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

tv 98 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

v 88 2 elmormolod a 88. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

v 22 187 2 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vashegyű nyíl, 2 ugh méreg. [-2 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

ef 10 509 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 284.]

v 22 343 1 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy rézgolyót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 rézdarab. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

m 3 mozogsz délkeletre
[154,70] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy grok-képződményt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 87 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó fejét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a kék rothasztó jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 037 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemről, hősiességről és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 783 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy quwarg nagymester. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 244.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kilukasztod a drasmólyom fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár úszóhólyagját. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 szent jogart. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 228.]

m 2 mozogsz keletre
[155,70] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pordémon. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a pordémon testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a pordémon portestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 213.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a sötét gnóm testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 3 magszim belet. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 mozogsz keletre
[156,70] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [15 pontot használtál fel, van még 170.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 11 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! 2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. 3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. [30 pontot használtál fel, van még 140.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

152 153 154 155 156 157
68
69
70
71
(154,70) grok-képződmény (#149), kék rothasztó (#421), quwarg nagymester (#214), drasmólyom (#60), légirozmár (#94)
(155,70) pordémon (#253), márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(156,70) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, kultúrmasztodon (#227)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 130.]

ee 225 108 131 eladod a 225. tárgyat a 108. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 11 nyílvesszőt. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ubuk tüskét. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

ee 327 1566 351 eladod a 327. tárgyat az 1566. tárgyat a 351. tárgyat
Eladtál 1 ezüstshurikent. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 5 jégpasztillát. 150 aranyat kaptál.
Eladtál 3 tolmokov-koktélt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

ee 189 237 1558 eladod a 189. tárgyat a 237. tárgyat az 1558. tárgyat
Eladtál 1 vas dobónyilat. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 hősiesítő medált. 180 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

ee 307 180 185 eladod a 307. tárgyat a 180. tárgyat a 185. tárgyat
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüst gyűrűt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nagy bronzkulcsot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-67 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 298 299 16 eladod a 298. tárgyat a 299. tárgyat a 16. tárgyat
Eladtál 1 arx formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 4 bev formázó mintát. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 101 bordacsontot. 202 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 301 212 665 eladod a 301. tárgyat a 212. tárgyat a 665. tárgyat
Eladtál 1 din formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 3 dorony tüdőt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 elkarog szőrt. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 419 267 310 eladod a 419. tárgyat a 267. tárgyat a 310. tárgyat
Eladtál 4 fpi formázó mintát. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 8 fülemüle agyart. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 3 galachmitot. 90 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 444 179 268 eladod a 444. tárgyat a 179. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 4 gór formázó mintát. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 2 grifftojást. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 4 gromak bőrt. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 601 232 304 eladod a 601. tárgyat a 232. tárgyat a 304. tárgyat
Eladtál 5 hro formázó mintát. 125 aranyat kaptál.
Eladtál 10 ilkin ércet. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 5 kőszemet. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 1074 112 103 eladod az 1074. tárgyat a 112. tárgyat a 103. tárgyat
Eladtál 2 lidércesszenciát. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 438 madártollat. 438 aranyat kaptál.
Eladtál 4 magszim belet. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 125 380 383 eladod a 125. tárgyat a 380. tárgyat a 383. tárgyat
Eladtál 2 mandibulapengét. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 moa obszidiánt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 2 moa üveggömböt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 331 85 391 eladod a 331. tárgyat a 85. tárgyat a 391. tárgyat
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 5 óndarabot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 18 polip szívókát. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 239 226 264 eladod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 264. tárgyat
Eladtál 9 pular kristályt. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 7 ramit követ. 21 aranyat kaptál.
Eladtál 6 remák szivet. 72 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 70 128 14 eladod a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 14. tárgyat
Eladtál 5 rézdarabot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 sallank karmot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 sünmedve tüskét. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 47 69 198 eladod a 47. tárgyat a 69. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 4 surranó kígyó bőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szárnyas hernyót. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 280 152 213 eladod a 280. tárgyat a 152. tárgyat a 213. tárgyat
Eladtál 1 tyrex csontot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 18 vasércet. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 1 xirnox szivet. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

v 15 209 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új szuperkötél. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 115.]

dd 4 6 eldobod a 4. tárgyat a 6. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

kt 273 1 elkészíted a 273. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szuper dobóhálót. [20 pontot használtál fel, van még 95.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[156,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy mammut zombi ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb oldalát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal megvágod a drakolich bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mammut zombi. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magger fejét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a magger testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy animált hókutya.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya jobb oldalát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az animált hókutya testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy quwarg szellem.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg szellem fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1072 (limit: 1405), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90797.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[159,70] Továbbra is síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Második ellenfeled egy szubreális vámpír.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kilukasztod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 13 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1074 (limit: 1405), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 91007.
Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [160,70] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Észreveszel egy krómkaktuszt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy animált hókutya.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya fejét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya mozgékony fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az animált hókutya testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [36 pontot használtál fel, van még 11.]

hh 34 2369 34 használod a 34. tárgyat a 2369. tárgyat a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [9 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 30, 27.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kántora vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 23 (37) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 29 (38) Támadás: 44 (46) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 19 (30) Védekezés: 57 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 34/208 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 563/383 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (42) Varázspont: 885/325 Pénz: 4364 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 48/7 Pszi pont: 116/90 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2708 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 807 TP-t kaptál. Jelenleg 2 156 831 TP-d van. A következő szinthez még 143 169 TP szükséges. Trófeáid: csontgólem, ősdentor, animált hókutya. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/16 ökölvívás: 25/15 szúrófegyverek: 23/48 (+6%)
vágófegyverek: *22/102 (+4%) ütőfegyverek: 24/1 lőfegyverek: 25/77 (+12%)
dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
160,70 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 160
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 929 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 120/5 (+68%) 2. nyomkövetés: 41/50 3. mászás: 12/99 (-187%)
4. csapdakészítés: 27/96 (+15%) 5. csapdaészlelés: 5/64 6. gyógyítás: 8/53
7. titkosírás: 9/6 8. felderítés: 19/25 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 37/2 (+20%) 11. taumaturgia: 47/99 (+28%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 9/87 (+20%) 14. harcművészetek: 29/17 15. zene: 5/61 (+12%)
16. szörnyismeret: 13/82 17. pszi: 13/34 (+30%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/1 (+12%) 20. vitalitás: 5/79 21. bányászat: 26/98 (+24%)
22. testépítés: 3/56 23. úszás: 15/45 24. főzés: 15/45 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), élőholt ősmágus (#179), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1075 (limit: 1405), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 91112.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 152 TU szükséges.)
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arx formázó minta (#298) 4 bev formázó minta (#299) 96 bordacsont (#16)
1 bot (#4) 1 din formázó minta (#301) 3 dorony tüdő (#212)
9 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 4 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüstshuriken (#327) 4 fpi formázó minta (#419)
8 fülemüle agyar (#267) 3 galachmit (#310) 4 gór formázó minta (#444)
2 grifftojás (#179) 4 gromak bőr (#268) 8 gyöngymangó (#135)
1 hősiesítő medál (#1558) 5 hro formázó minta (#601) 10 ilkin érc (#232)
5 jégpasztilla (#1566) 1 kőkés (#6) 5 kőszem (#304)
2 lidércesszencia (#1074) 432 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 1 moa obszidián (#380) 2 moa üveggömb (#383)
1 mutáns csont (#331) 1 nagy bronzkulcs (#185) 11 nyílvessző (#108)
5 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225) 18 polip szívóka (#391)
1 pszi kő (#248) 9 pular kristály (#239) 7 ramit kő (#226)
6 remák szív (#264) 1 réz papi karkötő (#307) 1 rézdarab (#70)
1 rézgolyó (#343) 2 sallank karom (#128) 1 sünmedve tüske (#14)
4 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szopókő (#259)
2 tankány karom (#237) 3 tolmokov-koktél (#351) 1 trikornis szarv (#198)
1 tyrex csont (#280) 1 ubuk tüske (#131) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 17 vasérc (#152) 10 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2292 arany (#50) 1 éjkő (#2369) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fekete gyöngy (#99) 1 isteni könnycsepp (#260) 72 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 ugh méreg (#166) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

155 156 157 158 159 160 161
69
70
71
(156,70) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, kultúrmasztodon (#227)
(157,70) 47. jellempróba, kultúrmasztodon (#227), drakolich (#760)
(158,70) magger (#747), animált hókutya (#651), quwarg szellem (#676), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 41. jellempróba
(159,70) Raia szent lovagja (#239), szubreális vámpír (#223)
(160,70) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely, animált hókutya (#651)

Üzenet küldése a karakternek