225. forduló, 227. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 6. 9h:21'
EZ A 634. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
635. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csillogó karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Verminya. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad.
A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 662. hetének nyerőszámai: 13, 15, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 2235 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 341.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 331.]

bb 313 733 271 beraksz a bankba a 313. tárgyat (733 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 gyógykenőcsöt. Beraksz a bank széfjébe 3 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 5 szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 328.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

a 158 5415 2 átadod a 158. tárgyat az 5415. kalandozónak (2 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

a 180 5415 5 átadod a 180. tárgyat az 5415. kalandozónak (5 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

a 117 1199 1 átadod a 117. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

aa 180 158 363 átadod a 180. tárgyat a 158. tárgyat a 363. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

a 111 1199 1 átadod a 111. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[132,47] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy zombi mester trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alaron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz Ramirez Espanzával. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [131,46] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Felszerelésében egy furulya található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Halatir Maurloth. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [130,46] A bozótost dombság váltja fel.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 rézgolyót. Egészséged TF-elődött. [61 pontot használtál fel, van még 257.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 5 10 1 mozogsz 5 10 1
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [6. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sírlidérc! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a sírlidérc testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Egy zombit veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vadászkéssel alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi rotható húsát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a zombi nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [8. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [7. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [6. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [69 pontot használtál fel, van még 183.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[131,45] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Találsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű gnóm férfival. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gragath. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy ragyás burástya. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Veres Ardor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zene szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [132,45] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a quwarg harcos testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+70 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Cintyval. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [133,44] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak egy bunthar. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a bunthar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a bunthar bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 119.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[132,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Daleron Kawer egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,44] A terep változik: ismét síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Nantosvelta lábát masszírozza. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+109 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,44] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nyu-shuriken. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag földet termelsz ki. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted az élőholt mágus jobb oldalát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel felnyitod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+108 életerő.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Drake Pszimasterrel. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy Ciang Csí trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a bányászat szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[134 pontot használtál fel, van még -15.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még -15.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -15.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 30, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 32 Szint: 20 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 24 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 302/208 Jellem: jó (342) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 358/87 Pénz: 715 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 15/0 EFejl: 7
Eddig összesen 1419 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6030 TP-t kaptál. Jelenleg 568617 TP-d van. A következő szinthez még 31383 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, részeg kalandozó. A 225. fordulódban 5138 arany került a bankszámládra. 5163 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/98 (+6%) szúrófegyverek: 21/45 (+2%) vágófegyverek: 17/67 (+11%)
ütőfegyverek: 6/11 lőfegyverek: 21/84 (+12%) dobófegyverek: 23/4 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); rézgolyó (#343) (12 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/107 2. nyomkövetés: 58/27 (+26%) 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 13/32 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/105 (+5%) 6. gyógyítás: 54/65 (+68%)
7. titkosírás: 3/21 8. felderítés: 11/52 (+15%) 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 23/32 (+21%) 11. taumaturgia: 20/63 (+18%) 12. versengés: 4/22
13. harcművészetek: 11/49 14. zene: 5/70 (+8%) 15. szörnyismeret: 19/56
16. zárnyitás: 1/99 17. vadászat: 9/82 18. bányászat: 27/87 (+15%)
19. főzés: 2/102 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 50 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
örvénykerítés (#42), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 2 bunthar bőr (#733) 2 drótszőr (#37)
2 fáklya (#36) 1 főnixtoll (#563) 2 gyógykenőcs (#313)
4 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 7 madártoll (#112)
1 nagy vaspajzs (#161) 8 rézgolyó (#343) 5 szürke bőrkesztyű (#271)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 nyu-shuriken (#157) 1 tüske (#22)
7 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,44) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran rúnaköve, Drake Pszimaster (5871. kalandozó)
(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, sírlidérc (#172), zombi (#49)
(131,44) gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), Gragath (1474. kalandozó), Veres Ardor (5280. kalandozó)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, Halatir Maurloth (5484. kalandozó)
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(132,45) oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), quwarg harcos (#201), Cinty (5787. kalandozó)
(132,47) trikornisok (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, manaelementál (#290), Alaron (1969. kalandozó), Ramirez Espanza (5588. kalandozó)
(133,44) buntharok (#396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek