223. forduló, 225. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 24. 12h:03'
EZ A 632. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
633. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 8 vashegyű nyíl (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 1 ork csodaszer (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 8 vashegyű nyilat (300 arany kikiáltási áron), 1 ryuku sisakot (2500 arany kikiáltási áron), 4 szvó-ektoplazmát (130 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 5. napján összefutsz egy rövid ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Blobzan rinpócse. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően harcművészetek szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
Dorien McGee, amikor összefutottatok, adott neked egy hűségérmét és 20 drótszőrt.
Aranykezű Rufus, amikor találkoztál vele, adott neked 3 rákfatty váladékot. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 660. hetének nyerőszámai: 7, 15, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

ef 1 energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 2270 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 339.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]

id 156 130 idomítod a 156. szörnyet 130 pontért
Elkezdődnek a leckék a tüskés harci gromak számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 140 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [100 pontot használtál fel, van még 229.]

kf 415 3 kézbeveszed/felveszed a 415. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a gyógykenőcsöt, de nagyon őrzöd az aranypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

kf 814 kézbeveszed/felveszed a 814. tárgyat
A nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

kt 334 1 elkészíted a 334. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 acéltűt. [1 pontot használtál fel, van még 228.]

kt 335 1 elkészíted a 335. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ollót. [15 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 1118 1 elkészíted az 1118. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

a 101 5415 10 átadod a 101. tárgyat az 5415. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 tintát Aranykezű Rufus részére. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[131,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ramirez Espanza. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [132,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt.

Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,45] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz. 4 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vashegyű nyilat. [45 pontot használtál fel, van még 163.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[133,44] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bunthar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bunthar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a bunthar bal hátsó lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a bunthar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+72 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Daleron Kawer vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy érző szívű dromedár. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,44] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nantosvelta vigyorog kajánul. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel súrolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 mozogsz nyugatra
[130,44] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy orgyilkos tőr. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a sírlidérc testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a sírlidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgoró sziklatestét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az orgoró testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete bőrcsizma, egy rákpajzs és egy nyu-shuriken. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+102 életerő.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Tarantellával. Raia püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt és egy örökkéval. rubinját visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknős trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött mászás szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Drake Pszimasterrel. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy Ciang Csí trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a bányászat szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [79 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 5415 165 161 leírod az 5415. kalandozónak a 165. szörnyet a 161. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bávatag golombár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 5415 166 163 leírod az 5415. kalandozónak a 166. szörnyet a 163. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy borzalmas varkaudar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) karócsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 5415 168 164 leírod az 5415. kalandozónak a 168. szörnyet a 164. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálosztó kain. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 5415 170 171 leírod az 5415. kalandozónak a 170. szörnyet a 171. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy orgoró. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 1199 171 52 leírod az 1199. kalandozónak a 171. szörnyet az 52. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) patakot. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 1199 173 280 leírod az 1199. kalandozónak a 173. szörnyet a 280. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vark. nekromanta. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 1199 180 282 leírod az 1199. kalandozónak a 180. szörnyet a 282. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Zinthurg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jégszivet. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [22 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 25, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 365 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 32 Szint: 20 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 24 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 301/222 Jellem: jó (342) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 354/0 Pénz: 1186 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 15/0 EFejl: 5
Eddig összesen 1404 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6184 TP-t kaptál. Jelenleg 555654 TP-d van. A következő szinthez még 44346 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, részeg kalandozó. A 219. fordulódban 3904 arany került a bankszámládra. 4099 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/88 (+2%) szúrófegyverek: 21/43 (+2%) vágófegyverek: 17/42 (+12%)
ütőfegyverek: 6/11 lőfegyverek: 21/64 (+12%) dobófegyverek: *22/100

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); rézgolyó (#343) (12 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/107 2. nyomkövetés: 57/72 (+28%) 3. mászás: 7/48 (+1%)
4. csapdakészítés: 13/22 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/100 6. gyógyítás: 53/95 (+52%)
7. titkosírás: 3/21 8. felderítés: 11/22 (+15%) 9. szörnyidomítás: 7/15 (+90%)
10. teológia: 23/4 (-2%) 11. taumaturgia: 20/20 (+11%) 12. versengés: 3/108
13. harcművészetek: 11/49 14. zene: 5/25 (+23%) 15. szörnyismeret: 19/38
16. zárnyitás: 1/99 17. vadászat: 9/71 18. bányászat: 27/57 (+15%)
19. főzés: 2/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 50 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
örvénykerítés (#42), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!]
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

Összsúly: 154.27 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 6 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
8 kerek kő (#19) 3 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
6 pirkit (#153) 9 rézgolyó (#343) 1 smirglilevél (#29)
10 tinta (#101) 3 vasérc (#152) 8 víz (#27)
3 rákfatty váladék (#333)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 bunthar bőr (#733) 1 elkarog szőr (#665)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 gromak bőr (#268) 1 kőszem (#304)
1 nyu-shuriken (#157) 1 olló (#335) 2 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98) 1 sallank karom (#128)
3 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,44) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran rúnaköve, Tarantella (4148. kalandozó), Drake Pszimaster (5871. kalandozó)
(130,46) a 66. labirintus bejárata
(131,44) gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, Ramirez Espanza (5588. kalandozó)
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érző szívű dromedár (#753)
(132,45) oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)

Üzenet küldése a karakternek