223. forduló, 225. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 30. 9h:03'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

ROMOLD THRALK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 bumerángot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 1. napon egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, homokóra szemű alakváltó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ormánygőte csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+127 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+228 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy bunthar nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 73 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar nyakát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megvágod a bunthar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a bunthar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 505.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 500.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 500.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 486.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 466.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 464.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 464.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 195 1230 hulladék: 195 1230
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bruhatagnyelvet. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

d 56 15 eldobod az 56. tárgyat (15 darabot)
Elhajítasz 15 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 185 186 hulladék: 185 186
Hulladékgyűjtés törölve: nagy bronzkulcs. Hulladékgyűjtés törölve: nagy vaskulcs. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

vv 71 elmormolod a 71. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]

ek 7 11 1 t. energia kisütése: 7 11 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 taumaturgia.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]

v 22 648 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kulcskarikát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 kis vaskulcs, 1 csontkulcs, 1 rézkulcs [rézkulcs ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP], 1 bronzkulcs, 1 vaskulcs [vaskulcs ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP], 1 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 nagy bronzkulcs, 1 nagy vaskulcs, 1 kis aranykulcs, 1 smaragd kulcs. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 457.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bruhatagnyelv (94,53)-> (7 ap), obszidián függő (93,54)-> (10 ap), összesen 17 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 452.]

kno 17 5 képesség-növelés 17
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 452.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,44) bunthar (#396)

[74,59] Lakott területre érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 442.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a lőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 lőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 120 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 392.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy rézsisakot, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hegyi rák trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Pénelopé. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Pásztorbottal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Quirov. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Quirov testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Quirov testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a Quirov bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Quirov megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 65 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 1170 5 megveszed az 1170. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 669 20 megveszed a 669. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 333 15 megveszed a 333. tárgyat 15
Mindössze 11 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 11 rákfatty váladékot. 11 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 3 12 megveszed a 3. tárgyat 12
Vásároltál 12 vizestömlőt. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 331 10 megveszed a 331. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 390 20 megveszed a 390. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 655 10 megveszed a 655. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 100 20 megveszed a 100. tárgyat 20
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 aranyló ugarhéjat. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 153 30 megveszed a 153. tárgyat 30
Mindössze 14 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 14 pirkitet. 42 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 39 10 megveszed a 39. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 69 20 megveszed a 69. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 82 10 megveszed a 82. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 92 1 megveszed a 92. tárgyat 1
Vásároltál 1 kötelet. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 102 10 megveszed a 102. tárgyat 10
Vásároltál 10 vízionár szemet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 171 1 megveszed a 171. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid kardot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 176 20 megveszed a 176. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 733 20 megveszed a 733. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ea 49 3 eladod a 49. tárgyat 3
Eladtál 3 kígyóbőr kesztyűt. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

pbe 3000 3471 beraksz a bankba 3000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 8704 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy.

Látsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű törpe nővel. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Felszerelését egy móleon trófea és egy útonálló trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Perpart. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy óriás skorpió trófea és egy drasmólyom trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pistike. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[9 pontot használtál fel, van még 365.]

fa 403 3338 1 feladod a 403. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Amos Kaelpyr részére szánod. Átadsz 1 fokhagymát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 362.]

fa 104 1300 1 feladod a 104. tárgyat az 1300. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Moloch részére szánod. Átadsz 1 fémrudat. Ennek elküldése 26 arany lesz. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idő múlva visszaadja a küldeményt, mivel a címzett kalandozó tartózkodási helye teljesen ismeretlen. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még 359.]

fa 133 1300 1 feladod a 133. tárgyat az 1300. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Moloch részére szánod. Átadsz 1 csuklyavirágot. Ennek elküldése 25 arany lesz. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idő múlva visszaadja a küldeményt, mivel a címzett kalandozó tartózkodási helye teljesen ismeretlen. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még 356.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,44] A vidék sivatagosra vált. Port kavar a távolban egy homokvihar. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Daleron Kawer lábát masszírozza. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy érző szívű dromedár. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar jobb hátsó lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a bunthar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,43] Füves síkságra érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még 329.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[135,42] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Látsz egy korongfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy burástya királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a burástya királynő testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a burástya királynő jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a burástya királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [136,41] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy ongóliant egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,40] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. [27 pontot használtál fel, van még 302.]

m 2 mozogsz keletre
[138,40] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " E táblát Raia és a Naplovagok dicsőségére állította Red Tiger. " Észreveszel egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Málhásállata egy ragyás burástya. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Veres Ardor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[19 pontot használtál fel, van még 283.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 263.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+9 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 263.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 23, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 583 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 36 (43) Szint: 20 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 371/273 Jellem: jó (513) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 600/55 Pénz: 2536 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/14 Pszi pont: 161/76 EFejl: 28
Eddig összesen 963 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5684 TP-t kaptál. Jelenleg 494781 TP-d van. A következő szinthez még 105219 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, őrült varázsló, quwarg nagymester. A 224. fordulódban 8704 arany került a bankszámládra. 8704 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 16/46 (+12%)
ütőfegyverek: 24/69 (+2%) lőfegyverek: 24/3 (+3%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/90 2. nyomkövetés: 28/82 (+24%) 3. mászás: 12/66
4. csapdakészítés: 16/47 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/75 6. gyógyítás: 36/85
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 15/99 (+23%) 9. szörnyidomítás: 12/90
10. teológia: 29/99 (+33%) 11. taumaturgia: 29/29 (+113%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 11/49 14. zene: 11/46 15. szörnyismeret: 22/37 (+34%)
16. pszi: 20/48 (+5%) 17. zárnyitás: 8/64 (+500%) 18. vadászat: 13/95
19. bányászat: 20/93 20. testépítés: 28/49 21. főzés: 6/80
22. csapatmunka: 4/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> 15. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 3)
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3232 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 bruhatagnyelv (#1230)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 2 kaja (#2)
3 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kulcskarika (#648) 15 mákrózsa virág (#56)
1 obszidián függő (#195) 8 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 aranyló ugarhéj (#100) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bronzkulcs (#76) 2 bunthar bőr (#733) 1 csontkulcs (#74)
1 gyógykenőcs (#313) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 ormánygőte csont (#21) 11 pirkit (#153) 11 rákfatty váladék (#333)
1 rövid kard (#171) 1 smaragd kulcs (#241) 5 ugh méreg (#166)
370 víz (#27) 12 vizestömlő (#3) 10 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,44) bunthar (#396), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(134,43) gumifa (#38), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(135,42) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), művészi porolit (#720), burástya királynő (#759)
(136,41) quwarg királynő (#153), phua-kúp (#372), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), szent liget (#439), régészeti lelőhely (#1208)
(137,40) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(138,40) mínosz-kúp (#178), Raia oltár, oltár, barátság szent tüze (#484), 48. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Veres Ardor (5280. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek