223. forduló, 225. forduló, Sir Soma összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 24. 15h:08'
EZ A 579. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
580. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1651
SZÁMLA : XXXX

SIR SOMA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 40 mérg. ubuk tüske (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+220 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-13 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 2618 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 554.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 554.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

cir 23 vándorcirkusz látogatása 23
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 539.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 519.]

v 6 9999 15 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 514.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 509.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[128,71] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval súrolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 440 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a mákrózsa virág a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 6 sallank nyíl, 1 aranylánc, 6 bot, 7 szopókő, 7 gyöngymangó.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 440 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy tündöklő szobor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő xirnox mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a xirnox jobb első lábát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a xirnox testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a xirnox vékony nyelvét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Vashegyű lándzsával megdöföd a xirnox testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a xirnox fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,72] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,73] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a zombi testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű támad rád.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű farkát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a dögkeselyű bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 94 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [107 pontot használtál fel, van még 402.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[131,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 101-120.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 91-110.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 bronzhegyű nyíl, egy rövid íj, egy sallank nyíl és egy nyu-shuriken. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 26 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [133,72] Még mindig bozótos.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [83 pontot használtál fel, van még 319.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[134,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Találsz egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [135,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. egy fekete csuha alá rejtőző lénnyel. Egy pillanatra rettegés tölti el a szíved. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Otthagyod a másik kalandozót.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,69] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sallank nyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű fejét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a dögkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy nómenklatúra támad rád. {max. életpontja: 90-99.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra bal lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a nómenklatúra jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy díszes rézpajzs, 2 bőrsisak és 3 nyílvessző. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+61 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. [83 pontot használtál fel, van még 236.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[134,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy phua-kúpot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 219.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Folyton a szádban forgatod,
Mégsem veszi be a gyomrod.
[5 pontot használtál fel, van még 214.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókarmot. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 194.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 244 3
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Nap szimbólumosok kisebb csoportja egy fekete csuklyás alakot fog közre. Agresszív tekintetük nem sok jót ígér! A közrefogott alak láthatóan bajban van. Képtelenség kitörni a gyűrűből, ezért térden állva, két kezét összetéve kegyelemért könyörög. Fantasztikus, eredeti kompozíció! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 191 pontod maradt, ebből a következő körre 191 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 556 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

KARAKTERLAP

Sir Soma, egy szőke hajú, barna szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 177 cm
IQ: 25 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 23/25 év
Egészség: 23 Életpont: 292/141 Jellem: jó (395) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 Varázspont: 457/5 Pénz: 744 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/2 Pszi pont: 67/0 EFejl: 6
Eddig összesen 1338 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9941 TP-t kaptál. Jelenleg 596375 TP-d van. A következő szinthez még 3625 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ekharion, borzalmas varkaudar. Egy gyanús porfelleg az őrződ.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/19 szúrófegyverek: 25/48 (+1%) vágófegyverek: 1/1
ütőfegyverek: 18/99 (+5%) lőfegyverek: 24/93 (+2%) dobófegyverek: 4/81

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/92 2. nyomkövetés: 56/89 (+43%) 3. mászás: 5/10
4. csapdakészítés: 14/38 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/9 6. gyógyítás: 40/9 (+25%)
7. titkosírás: 3/50 8. felderítés: 16/64 (+17%) 9. szörnyidomítás: 1/89
10. teológia: 22/15 (+23%) 11. taumaturgia: 36/70 (+17%) 12. versengés: 2/24 (+36%)
13. zene: 18/12 14. szörnyismeret: 4/84 15. pszi: 10/87 (+14%)
16. vadászat: 5/10 17. bányászat: 26/56 18. úszás: 1/0
19. ordítás: 6/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175) villámcsapás (#50) >> dögkeselyű (#174)
izomernyesztés (#33) >> élőholt quwarg (#202) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> epokitféreg (#147)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> semlegesek (#989) tompítás (#40) >> gonoszok (#988)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

Összsúly: 55.88 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 5 drótszőr (#37) 5 kaja (#2)
1 mákrózsa virág (#56) 6 tigroszlán fog (#63) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 díszes rézpajzs (#84) 2 fáklya (#36)
21 madártoll (#112) 1 mászókarom (#78) 3 nyílvessző (#108)
1 nyu-shuriken (#157) 1 pular kristály (#239) 1 rövid íj (#107)
2 sallank nyíl (#129) 2 szvó-ektoplazma (#151) 4 tüske (#22)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,71) kék rothasztó (#421), xirnoxszal (#122)
(129,72) quwarg királynő (#153), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(130,73) zombi (#49), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(131,74) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), oltár
(132,73) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár
(133,72) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(134,70) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), oltár
(134,71) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár
(135,69) dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), Tharr rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720)
(135,70) egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek