222. forduló, 224. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 2. 9h:16'
EZ A 1157. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
1158. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,38] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
Emella a Bombázó átadott neked a 1. napon 14 TU-t.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a káoszteknőc (ld. enc.), a Chara-din fattya (ld. enc.), a Mnebolath (ld. enc.), az Orkhan Thai (ld. enc.), a Raia szent lovagja (ld. enc.) és a sivatagi doareg (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) taposó tappancsot (ld. enc.), ködkardot (ld. enc.), kregon zúzmót (ld. enc.), plazmacsillagot (ld. enc.) és ezüsthegyű lándzsát (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 568.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 563.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 558.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 553.]

v 159 344 elmormolod a 159. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 fülemüle agyar). [0 pontot használtál fel, van még 553.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 548.]

t 209 210 211 támadod a 209. szörnyet a 210. szörnyet a 211. szörnyet
FT 209 parancs törölve. FT 210 parancs törölve. FT 211 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

t 35 159 221 támadod a 35. szörnyet a 159. szörnyet a 221. szörnyet
FT 35 parancs tárolva. FT 159 parancs törölve. FT 221 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

t 164 támadod a 164. szörnyet
FT 164 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

t 212 226 160 támadod a 212. szörnyet a 226. szörnyet a 160. szörnyet
FT 212 parancs tárolva. FT 226 parancs tárolva. FT 160 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

a 259 4911 2 átadod a 259. tárgyat a 4911. kalandozónak (2 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

hu 259 354 hulladék: 259 354
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szopókövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz degradátor váladékot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 548.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy csábmosoly varázs hatalmát. Karizmatikusabbá váltál. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy drakolich jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a drakolich bal első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a drakolich testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a drakolich bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}

Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [15 pontot használtál fel, van még 533.]

lm 16 mozogsz 16
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tyrannoszaurusz rex. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tyrannoszaurusz rex átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 164, gyógyulás: 86, összesen: -78 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [11. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 515.]

kpcs 3 11 kapcsoló 3
Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad] Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

lm 19 20 20 mozogsz 19 20 20
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Haladsz az ellenséges labirintusban. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy acélkolosszus az. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az acélkolosszus testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az acélkolosszus mellkasát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az acélkolosszus testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az acélkolosszus testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 101, gyógyulás: 50, összesen: -51 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy acélkolosszus van előtted! Valamilyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az acélkolosszus jobb lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az acélkolosszus fémes combját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal meghorzsolod az acélkolosszus jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy acélkolosszus. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az acélkolosszus testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az acélkolosszus testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 57, gyógyulás: 25, összesen: -32 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 497.]

kpcs 3 20 kapcsoló 3
Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

lm 1 mozogsz 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. [14. PONT.] Hirtelen egy acélkolosszust veszel észre magad előtt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 491.]

ef 14 506 energia fejlesztése 14
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 393.]

szk 118 keresed a 118. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 348.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 308.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 268.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [28 pontot használtál fel, van még 200.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-2 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 11, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 564 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY)
AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára.

CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY)
Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek.

MNEBOLATH (237. SZÖRNY)
A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra.

ORKHAN THAI (238. SZÖRNY)
Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal.

RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL)
Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől.

SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY)
A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá.

NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY)
Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett más lábbelit is lehet viselni.

KÖDKARD (319. TÁRGY)
A ködkard kizárólag az árnyvilágban létező, anyagtalan fegyver. A vágófegyverek forgatásában járatos kalandozó nagy hatékonysággal forgathatja ezt a 2d4+2 sebzésű kardot az árnyvilág lakói ellen. A ködkard balkezes fegyverként nem használható.

KREGON ZÚZMÓ (320. TÁRGY)
Lemészárolva egy pöfögő kregont, tudati szondáció útján kinyerheted a pöfögő kregon külsején tenyésző kregon zúzmót. A kregon zúzmó halvány, lila fénnyel világító árnynövény, mely a világításhoz szükséges energiát valamilyen módon a valós világból nyeri. A valós világhoz való ilyetén kapcsolata a visszatérés egy módját is sugallhatja.

PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY)
Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintű tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezőn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY)
Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6.

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon tanítványa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 38 (42) Szint: 20 Merészség: 7/3 Magasság: 159 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 320/88 Jellem: gonosz (407) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (1) Varázspont: 520/8 Pénz: 2632 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 182/73 EFejl: 30
Eddig összesen 1153 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 566 862 TP-d van. A következő szinthez még 33 138 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, zombi mester, ongóliant. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 190. fordulódban 5006 arany került a bankszámládra. 5831 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/28 szúrófegyverek: 23/71 vágófegyverek: 14/35
ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 7/60 dobófegyverek: 25/21

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,38 mezőn táborozol, a 72. labirintusban, 1. szinten, 11. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/20 2. nyomkövetés: 53/23 3. lopás: 27/4
4. mászás: 6/94 5. csapdakészítés: 19/62 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/91 (+6%)
7. gyógyítás: 32/0 8. titkosírás: 4/16 9. felderítés: 10/48 (+12%)
10. szörnyidomítás: 2/93 11. teológia: 24/88 (+11%) 12. taumaturgia: 37/29 (+9%)
13. szerencsejáték: 2/80 14. versengés: 5/71 15. harcművészetek: 1/19
16. zene: 10/56 17. szörnyismeret: 11/81 18. pszi: *27/100
19. zárnyitás: 6/90 (+12%) 20. vadászat: 14/97 21. bányászat: 15/95
22. testépítés: 25/44 23. főzés: 6/28 24. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), jégtroll (#164) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), norpadolótika (#226) (csak egyszer), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
vámpirizáció (#1) (9996,10) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): 68. labirintus (140,13). kőtorony (664): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 30 (limit: 990), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3025.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 343 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 3 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
8 ubuk dobónyíl (#138) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132
37
38
39
(131,38) a 72. labirintus bejárata, drakolich (#760), tyrannoszaurusz rex (#160), acélkolosszus (#35)

Üzenet küldése a karakternek