222. forduló, 224. forduló, Sir Soma összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 19. 15h:18'
EZ A 579. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
580. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1651
SZÁMLA : XXXX

SIR SOMA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 30 tankány karmot. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 40 mérg. ubuk tüskét (110 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+107 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-6 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy evaporőr fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 444.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 2690 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

tv 50 40 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 40. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. 40. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

ffk 200 felt.fv.kozkázata: 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 419.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 414.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 5400 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 404.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. {támadása: 21.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat jobb vállát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sir Soma lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár! {max. életpontja: 21-28.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár bal vállát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Találkozol Luwnyával. Raia tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. varázspontja: 319; max. pszije: 65.} Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Így szólsz: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[24 pontot használtál fel, van még 375.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 361.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[120,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Utad során felfedezel egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kalahan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák fekete testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,65] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy quwarg bolyt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [122,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [25 pontot használtál fel, van még 336.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[123,67] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,68] Továbbra is alacsonyhegység.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [26 pontot használtál fel, van még 310.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[125,68] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 13 pontot kell rákölteni.) Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Fairlight templomot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [126,69] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő mocsári ácsorgó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a mocsári ácsorgó jobb oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mocsári ácsorgó jobb hátsó lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 30 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a mocsári ácsorgó bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 36 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 920 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}


(Továbbmész...) [127,69] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy xirnox nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a xirnox testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a xirnox testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a xirnox testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A xirnox agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 275.]

m 3 mozogsz délkeletre
[128,70] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy láplidérc. (ld. enc.) {támadása: 19.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc sáros testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

szk 212 keresed a 212. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Tguarkhant. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 244 3
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Nap szimbólumosok kisebb csoportja egy fekete csuklyás alakot fog közre. Agresszív tekintetük nem sok jót ígér! A közrefogott alak láthatóan bajban van. Képtelenség kitörni a gyűrűből, ezért térden állva, két kezét összetéve kegyelemért könyörög. Fantasztikus, eredeti kompozíció! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a fürkésző szemek hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 564 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

KARAKTERLAP

Sir Soma, egy szőke hajú, barna szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 177 cm
IQ: 25 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 23/25 év
Egészség: 23 Életpont: 294/158 Jellem: jó (395) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 Varázspont: 457/1 Pénz: 584 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/2 Pszi pont: 67/2 EFejl: 5
Eddig összesen 1325 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6366 TP-t kaptál. Jelenleg 586434 TP-d van. A következő szinthez még 13566 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ekharion, borzalmas varkaudar. Egy gyanús porfelleg az őrződ.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/19 szúrófegyverek: 25/47 (+7%) vágófegyverek: 1/1
ütőfegyverek: 18/94 (+12%) lőfegyverek: 24/91 (+6%) dobófegyverek: 4/81

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/92 2. nyomkövetés: 56/46 (+22%) 3. mászás: 5/10 (+9%)
4. csapdakészítés: 14/32 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/9 6. gyógyítás: 39/84
7. titkosírás: 3/50 8. felderítés: 16/47 9. szörnyidomítás: 1/89
10. teológia: 21/92 (+13%) 11. taumaturgia: 36/53 (+12%) 12. versengés: 1/88
13. zene: 18/12 14. szörnyismeret: 4/84 (+18%) 15. pszi: 10/73 (+16%)
16. vadászat: 5/10 17. bányászat: 26/56 (+45%) 18. úszás: 1/0
19. ordítás: 6/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175) villámcsapás (#50) >> dögkeselyű (#174)
izomernyesztés (#33) >> élőholt quwarg (#202) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> epokitféreg (#147)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> semlegesek (#989) tompítás (#40) >> gonoszok (#988)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

Összsúly: 46.08 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
125 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 8 kaja (#2)
2 kaktusztüske (#114) 3 tüske (#22) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rézdarab (#70) 1 sullár hólyag (#168) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,63) arató csattanat (#144), szent tölgyfa (#393), mély kút (#93), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), mérges nyukmár (#95), Luwnya (1804. kalandozó)
(120,64) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, trappoló dinymákok (#118)
(121,65) Tharr oltár, 41. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(122,66) quwarg harcos (#201), quwarg boly (#359), Dornodon oltár
(123,67) vaskohó (#155), érclelőhely
(124,68) érclelőhely
(125,68) kétfejű troll (#163), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), 41. jellempróba, érclelőhely
(126,69) mocsári ácsorgó (#774)
(127,69) xirnoxszal (#122), lápi hajlék (#670)
(128,70) láplidérc (#352), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek