Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 23. 9h:04' EZ A 225. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 226. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős farkát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
flh 10 176 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 176. tárggyal |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
flh 12 176 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 176. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű bal lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű farkát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a dögkeselyű farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod az élőholt mágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elhajolsz az élőholt mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 23 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem bal karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 1251 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
jlk 1732 | jelszó kimondása 1732 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 40: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 300.]
fkt 209 3 | felt. készítesz a 209. tárgyat (3 darabot) |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,45] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Scipio egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Továbbmész...) [135,45] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nano Pallanthoff. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar jobb vállát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Apró rúgást kapsz a bunthar patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [132,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Daleron Kawer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
kb 310 389 483 | kiveszel a bankból a 310. tárgyat (389 darabot) |
bb 733 310 389 | beraksz a bankba a 733. tárgyat (310 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
Erő: | 35 (42) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 32 (49) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/20 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 357/202 | Jellem: | jó (484) | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 36 (44) | Varázspont: | 572/29 | Pénz: | 5125 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 23/5 | Pszi pont: | 161/73 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 15/98 (+21%) |
ütőfegyverek: | 24/57 (+3%) | lőfegyverek: | 23/91 (+6%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/90 | 2. nyomkövetés: | 28/3 (+28%) | 3. mászás: | 12/66 |
4. csapdakészítés: | 16/29 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 7/16 | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 4/67 (+20%) | 8. felderítés: | 15/2 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 12/90 |
10. teológia: | 28/95 (+27%) | 11. taumaturgia: | 27/82 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 11/41 (+7%) | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 21/65 (+30%) |
16. pszi: | 20/3 | 17. zárnyitás: | 3/64 | 18. vadászat: | 13/95 |
19. bányászat: | 20/82 | 20. testépítés: | 27/75 (+96%) | 21. főzés: | 6/80 (+14%) |
22. csapatmunka: | 4/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | 15. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 3) |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | tüske (#22) | 1 | varázskő (#305) | |||
22 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
17 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | egykezes súlyzó (#483) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gólem talizmán (#811) | 6 | madártoll (#112) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |