Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 11. 12h:13' EZ A 234. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 235. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél.
Mandibulakaszával megvagdalod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal súrolod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 73, gyógyulás: 21, összesen: -52 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | VP spórolása: 50 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
ek 7 10 3 | t. energia kisütése: 7 10 3 |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
h 1228 1 | használod az 1228. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
h 449 1 | használod a 449. tárgyat |
tk 6 3454 | többszemélyes kaland 6 3454 |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits kitines vázát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 21 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 36, gyógyulás: 33, összesen: -3 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY) Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY) A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni. |
SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY) A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni. |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
NEHÉZ HARCI KESZTYŰ (464. TÁRGY) A nehéz harci kesztyű a zangrozi fegyverkovácsok titkos alkotása, készítésének módját még senkinek sem sikerült megszereznie. A nehéz harci kesztyű 7-el növeli a védettségedet, kettővel az erődet, és a végéből kiálló hegyes karmok miatt ad +4 sebzést pusztakezes harcban, viszont nehézkessége miatt csökkenti szerencsédet eggyel és támadásodat kettővel. A nehéz harci kesztyűt nem használhatod 18. szint alatt. |
MITHRIL SISAK (465. TÁRGY) A mithril sisak mellett elsősorban csekély súlya, másodsorban a fej tökéletes védelme szól. A mithril sisak nemcsak megnöveli a védettségedet héttel, de még ad egyet az ügyességedhez is. Előállítása kizárólag mágikus úton lehetséges, egy bev formázó minta, 8 mithril, 4 ezüst, egy moa smaragd (ez csak a díszítés kedvéért), egy vaskohó, 100 arany és 100 TVP segítségével. A mithril sisak használatához min. 17. szintűnek kell lenned. |
MORGAN SIPKÁJA (466. TÁRGY) Morgan, a főmágus viselte először ezt az azóta olyannyira divatossá vált varázslósipkát. Már önmagában az, hogy a sisak 6-al megnöveli a védelmedet, egy igen hatékony érv, de ez csak a jéghegy csúcsa: emellett ez a kissé tréfás, hegyes-csúcsos fejfedő ad egyet az IQ-dhoz, kettőt a taumaturgiádhoz, a táborozásod elején 10-el több VP-t regenerálsz (de ezt a nekrofun és más hasonló hatások nem duplázzák), és a védekező varázslataid nagy többsége (hmmm... ez kicsit homályos megfogalmazás, de ennél pontosabb adat sajnos nincsen) nem igényel anyagi komponenst! Persze, nincsen öröm üröm nélkül, a varázssipka eközben kettővel csökkenti az erődet és a támadásodat. Morgan sipkáját nem viselheti 20.-nál alacsonyabb szintű kalandozó. És ami a legszebb, a sipkát magad is elkészítheted! Ehhez - a varázstárgy készítés mellett - egy bev formázó mintára, 4 ezüstre, két praglonc hártyára, egy fekete gyöngyre, 120 aranyra és 50 TVP-re van szükség. |
GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY) A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyőzhetetlenné teszi viselőjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erődhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintűnek kell lenned. Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP. |
Erő: | 30 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 39 (44) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 31 (36) | Életpont: | 311/306 | Jellem: | gonosz (345) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 478/400 | Pénz: | 2158 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 132/190 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 22/58 (+2%) | szúrófegyverek: | 9/19 (+21%) |
vágófegyverek: | 12/9 (+1%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/28 |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/44 | 2. nyomkövetés: | 44/6 | 3. lopás: | 4/15 |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 16/84 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/3 |
7. gyógyítás: | 31/68 | 8. titkosírás: | 4/13 | 9. felderítés: | 16/90 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 8/73 | 11. teológia: | 26/44 (+2%) | 12. taumaturgia: | 28/92 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 17/12 |
16. zene: | 8/31 (+10%) | 17. szörnyismeret: | 8/46 | 18. pszi: | 21/5 |
19. vadászat: | 7/70 | 20. bányászat: | 22/50 | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 3/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | ork csodaszer (#1228) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 1 | rakolits por (#669) |