Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 8. 9h:10' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: márc. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5474 SZÁMLA : XXXX |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
hu 51 64 125 | hulladék: 51 64 125 |
t 74 | támadod a 74. szörnyet |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku kopjával felnyársalod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 3 tintát.) 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
t 9089 1 | támadod a 9089. kalandozót |
t 154 1 | támadod a 154. szörnyet |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zombi bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a tetemember jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [44,8] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy halálbokort. Látsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadtroll fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával felnyársalod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 5130 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -12 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Ryuku kopjával jól megszúrod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 1000 TP, -5 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -12 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 150 99 | használod a 150. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a csodabogár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csodabogár bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával megérinted az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [42,11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy démontetű. Itt csata lesz.
Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a démontetű testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a láplidérc jobb karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [43,12] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sakál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sakál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sakál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 150 99 | használod a 150. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával többször eltalálod Fullánk bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod Fullánk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Fullánk megérinti a testedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával többször eltalálod Fullánk testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod Fullánk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Fullánk valamennyire megsebezgeti a testedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Teljesítettél egy isteni küldetést! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. {Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 150 99 | használod a 150. tárgyat |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 76.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 28 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért |
CSONTVÁZ (48. SZÖRNY) Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik. |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY) Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte. |
ÉJKŐ (2369. TÁRGY) Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet! |
Erő: | 11 (21) | Szint: | 9 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 22 (31) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 22 (29) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 155/155 év |
Egészség: | 10 (17) | Életpont: | 286/215 | Jellem: | jó (28) | Tul. pont: | -1 |
Szerencse: | 12 (22) | Varázspont: | 261/178 | Pénz: | 89 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 12 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -4.); tüske (#22) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -); |
43,29 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1275 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 6 (+1) | 5. gyógyítás: | 7 | 6. teológia: | 3 (+1) |
7. vadászat: | 3 | 8. bányászat: | 3 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), szintszívó lények (#9097), ismeretlen (#9089), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): 6. labirintus (46,33). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 27 (limit: 255), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2710. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő, 1 szabotőr, 1 harcos, 1 élőholt. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | ||
1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | agyartőr (#420) | 1 | csontkés (#11) | 1 | fúvócső (#20) | |||
3 | * | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | ryuku kopja (#694) | 15 | tüske (#22) | |
13 | ubuk tüske (#131) | 20 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | * | griff nyakék (#1579) | ||
1 | * | kreiton fókusz (#853) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) | 1 | nekrofun medál (#253) | |
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
12 | + | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | 2 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 50 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
29 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 10] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | acélpengőke (#231) | 3 | álompor (#396) | 2 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | bordacsont (#16) | 4 | dözmöng szív (#122) | 12 | drótszőr (#37) | |||
9 | evaporőr háj (#105) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
12 | gyíkfű (#201) | 5 | gyöngymangó (#135) | 3 | halcsont (#390) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
2 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
13 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 3 | mákrózsa virág (#56) | |||
10 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 3 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 33 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
37 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
8 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
6 | varányszem (#30) | 3 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 78.89 kg | Megterheltség: 51% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 3 | csontszablya (#64) | 8 | mandibulapenge (#125) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
10 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tinta (#101) | |||
4 | tüske (#22) | 5 | víz (#27) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|