21. forduló, 23. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 25. 9h:04'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-309,-40] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy grákó denevér nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

kno 15 képesség-növelés 15
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 150.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

jlk 2323 jelszó kimondása 2323
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 72 tapasztalati pontot kaptál.

7 1 3
5
8 6
4 2
10
11 12 13
9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 26. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 145.]

t 26 96 9096 támadod a 26. szörnyet a 96. szörnyet a 9096. kalandozót
FT 26 parancs tárolva. FT 96 parancs tárolva. FT 9096 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy királygyík! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a királygyík farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

be 26 bemész a 26. titkos labirintusba
A jelszó kimondása után félrecsusszan a bejáratot fedő kőlap. Lekapaszkodsz a mélybe vezető falétrán. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Első pillantásra úgy tűnik, hogy egy teljesen szokványos labirintussal állsz szemben. Egyáltalán nem valószínű, hogy bármi igazságalapja lenne a mínosz-kúpokkal kapcsolatos mendemondáknak... [5 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 6 6 mozogsz 6 6
Ravaszul osonsz tovább. Sejted, hogy az 5. pont valamiféle őrposzt lehet. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Elérkezel egy elágazáshoz. Na most merre tovább? [6. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 1 nyílvessző talált el. 4 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 130.]

le 8 leveszed/lerakod a 8. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Lecsatolod a rőtmanó kacagányt, majd magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel eltalálod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megütöd a szintszívó fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 3412 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 1000 TP, -5 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Nem találtad el! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 500 TP, -5 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 100.]

vi 7 3 30 viselkedésed: 7 3 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

kf 8 1 714 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe a 714. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 100.]
Lecsatolod a bőrpáncélt, majd magadra öltöd a rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +77 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 9 6 1 mozogsz 9 6 1
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 250 TP, -7 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 150 TP, -5 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Elérkezel egy elágazáshoz. Na most merre tovább? [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Ravaszul osonsz tovább. Sejted, hogy az 5. pont valamiféle őrposzt lehet. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Végre-valahára újra a kijáratnál vagy! Elhagyod ezt a kísértetjárta útvesztőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 80.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

flh 1 19 felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal
Ok, FLH 1 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[-310,-41] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő gátvakond nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-311,-42] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy csontlepke. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a csontlepke bordás testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [-312,-42] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bombagoly. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bombagoly testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bombagoly feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 50.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[-313,-42] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mérges pók. Itt csata lesz.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-314,-42] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gorombilla közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [-315,-42] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy surranó kígyó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a surranó kígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drótszőrű pincsi. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 25 keresed a 25. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy grákó denevért. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 17.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 22. fordulód.

Erő: 18 Szint: 5 Merészség: 7/5 Magasság: 246 cm
IQ: 16 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 110/110 Jellem: jó (20) Tul. pont: -4
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 0/0 Pénz: 69 arany Kép. pont: -3
Pszi pont: 36/27
Eddig összesen 130 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 551 TP-t kaptál. Jelenleg 651 TP-d van. A következő szinthez még 349 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 11 (+1) lőfegyverek: 10 (+1)
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
49,31 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 5
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 2 14. pszi: 6 15. zárnyitás: 2 (+1)
16. vadászat: 1 17. vitalitás: 1 18. bányászat: 2
19. testépítés: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
segítesz max. 1 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * díszes rézpajzs (#84) 1 * mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 csontszablya (#64) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 2 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 mérleg (#81)
2 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
4 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 39 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
2 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114) 6 királygyík bőr (#44)
1 lapkorong (#80) 4 lapockacsont (#33) 39 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa üveggömb (#383) 3 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
1 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124) 7 smirglilevél (#29)
3 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 1 szvó-ektoplazma (#151)
7 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 45.74 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2)
2 kerek kő (#19) 2 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
4 madártoll (#112) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-316 -315 -314 -313 -312 -311 -310 -309 -308
-43
-42
-41
-40
-39
(-315,-42) Sheran oltár, 16. jellempróba, surranó kígyók (#30), drótszőrű pincsi (#22)
(-314,-42) gorombilla (#38)
(-313,-42) mérges pók (#20)
(-312,-42) bombagoly (#79)
(-311,-42) Tharr oltár, csontlepke (#746)
(-310,-41) gátvakond (#57), Sheran oltár, 46. jellempróba
(-309,-40) királygyíkok (#26), csontváz (#48), szintszívó (#96)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.

Üzenet küldése a karakternek